Bekijk volle/desktop versie : hoe zit het alles je gaat scheiden of je man komt te overlijden..Huis in marokko



Pagina's : [1] 2 3 4 5

28-03-2007, 17:42
Selaam,

Uit nieuw schierigheid zou ik willen weten hoe het nou zit....
Ik en me man zijn getrouwd, gemeenschap van goederen in nl...
Me man heeft een eigen bedrijf in Nl...en we hebben een kind..
En een Huis in marokko en het staat op zijn naam...en zijn rekening in marokko staat ook op zijn naam,.....
Hoe zit dat in marokko heeft een vrouw daar nou ook recht op in marokko als je gaat scheiden...............

28-03-2007, 17:45


Nee

Gaat naar goeie doel.

28-03-2007, 18:05
hahahaha even serieuze reaxie a.u.b ................

28-03-2007, 18:07
Hoe kun je denken aan een overlijden van je man als hij nog leeft en dan nog wel aan geld en huis

28-03-2007, 18:16



Citaat door achermijnpc:
Hoe kun je denken aan een overlijden van je man als hij nog leeft en dan nog wel aan geld en huis


off topic, hoop dat je een sahla bevalling zal hebben
moge allah je behoeden van de pijn en je kracht geven

28-03-2007, 18:17

Citaat door misspareltje:
hahahaha even serieuze reaxie a.u.b ................



Ik heb mijn reactie bijna verwijdert, ik dacht straks neem ze mijn reactie serieus en gebeurt iets met haar.


Welcome back


Ps: Die vraag kan je aan je man stellen, hij weet antwoord op.

28-03-2007, 18:17

Citaat door powerfull:
off topic, hoop dat je een sahla bevalling zal hebben
moge allah je behoeden van de pijn en je kracht geven


thanks hbiba

28-03-2007, 18:18

Citaat door Faris:
Ik heb mijn reactie bijna verwijdert, ik dacht straks neem ze mijn reactie serieus en gebeurt iets met haar.


Welcome back


Ps: Die vraag kan je aan je man stellen, hij weet antwoord op.


Zoeits van "he schat stel je gaat dood naar wie gaat jouw huis en geld in marokko "

28-03-2007, 18:18
omdat ik nieuwschierig ben namelijk wat ik al zei...............
Mag dat niet of zo....ik zit niet op kritiek tewachten van oooooooooo dat je daar aan denk...Ja meschien ga ik wel eerder dood... Daar hebben we het nu niet over ....als je wat weet daar over vertel of anders niet reageren aub...............zulke tante''s daar hou ik niet van ............oke mijn mening

28-03-2007, 18:21

Citaat door achermijnpc:
Zoeits van "he schat stel je gaat dood naar wie gaat jouw huis en geld in marokko "



Klopt

Topicstarter niet doen.

Ik denk zelf zijn tweede vrouw in marokko krijgt die huis, is ook logisch.

28-03-2007, 18:23

Citaat door misspareltje:
omdat ik nieuwschierig ben namelijk wat ik al zei...............
Mag dat niet of zo....ik zit niet op kritiek tewachten van oooooooooo dat je daar aan denk...Ja meschien ga ik wel eerder dood... Daar hebben we het nu niet over ....als je wat weet daar over vertel of anders niet reageren aub...............zulke tante''s daar hou ik niet van ............oke mijn mening


Ik vind het een domme vraag klaar, je gaat niet vragen terwijl iemand niet eens dood is waar zijn geld en huis naar toe gaat

28-03-2007, 18:23
zo iets wil ik niet aan me man vragen........ straks denkt hij van waarom wil ik dat weten.....Ik wil hem niet de twijfels daar over geven..... ik ben gewoon nieuwschrieg over die dingen, omdat je altijd zo veel verhaalen hoor hoe het allemaal in marokko ga vandaar....Niemand die daaar iets over weet.............

28-03-2007, 18:24



Citaat door Faris:
Klopt

Topicstarter niet doen.

Ik denk zelf zijn tweede vrouw in marokko krijgt die huis, is ook logisch.



Wie zegt dat hij een tweede vrouw heeft??

Trouwens waarom staat dat huis niet op jullie beiden namen of had hij die al voor jullie trouw??

28-03-2007, 18:24
stel je voor je man komt te overlijden:

dan kom jij automatisch in aanmerking voor die huis en je kinderen.

als hij eerder een vrouw heeft gehad, komt die ook in aanmerking en de evt andere kinderen.

dus ieder zijn deel

wel hebben de jongens meer recht op het huis dan een vrouw.

dus als het huis verdeelt moet worden aan een vrouw en een man, dan krijgt de vrouw 1/4 en de man 3/4

28-03-2007, 18:24

Citaat door misspareltje:
zo iets wil ik niet aan me man vragen........Ik straks denkt hij van waarom wil ze dat weten.....Ik wil hem niet de twijfels daar over geven..... ik ben gewoon nieuwschrieg over die dingen omdat je altijd zo veel verhaalen hoor hoe het allemaal in marokko ga vandaar....Niemand die daaar iets over weet.............


Voor hij gaat denken dat je van plan bent hem te vergiftigen ofzo hahahahahaa

Pagina's : [1] 2 3 4 5