Bekijk volle/desktop versie : # . Hicham Vergeet Mij , En ga verder met je leven. #



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33

28-03-2007, 17:32

~x Inhoudsopgave x~ [/SIZE]




[SIZE="2"]1. Slaat ou slaam......
2. De negaffa kwam eraan.....
3. Ik opende voorzichtig.....
4. Iedereen kwam geschrokken....
5. Pfff ik wist alle gedachtes.....
6.Laat haar maar......
7. Binnen.....
8. Ik schrok van haar.....
9.Ghizlane.....
10. Iedereen keek.....
11.Safae.....
12. Ilias bleef....
13. Zijn woorden....
14. Oh my god.....
15. Pfffff....
16. Wajooo.....
18.Ohhh....
19. Pfff ik verveelde me dodelijk....
20. Kamar lieverd....
21. Hahaha, ewajah.....
22. NEE HICHAM PLEASE!!!!!.....
23. Ghizlane lieverd.....
24. Tranen van verdriet.....
25. Omg......
26. Hé.....
27. Hicham besloot toch....
29. Eyema Asmae kom snel....
30. Ik was alweer 4 maanden.....
31. Elhadj.....
32. Asmae schiet op......
33. We aten in stilte.....
34. Fouad pakte Nabil.....
35. Samira.....
36. Ik was inmiddels.....
37. Soumaya,Soumayá......38. Hoe durf je!!!!.....
39. Pfff je hebt wel gelijk.....
40. Ja? Vroeg Saloua..








Op die pagina's staan allemaal vervolgen die ik heb geplaatst, leesze!



Slaat ou slaam 3la rasololah ila jela ja sidna mohammed Allah m3a yal3alie joejoejoejoéj!

Daar zat ik dan op mijn bruidsstoel, samen met Nabil. Pff Hij heeft zijn zin gekregen. Wat hij wou is gebeurd. Waarom krijg ik verdomme altijd zo een naar gevoel als ik naar Hicham kijk. Hij zag er niet uit.Rooie ogen,zijn haar helemaal door de war.Geen stijl meer niks, weloe,nada. Pff Als ik nou met Hicham was getrouwd?? Nee,daar mag ik niet aan denken. Ik heb Nabil nu & Nabil is me alles.Tsjah maak dat de kat maar wijs dacht ik in me zelf. Heb ik de juiste keuze gemaakt Door met Nabil te trouwen? Verdomme WEER die gedachtes!Hicham is verleden tijd. Ik moet door gaan met mijn leven. Hij heeft het zelf verpest. Anders zat hij nu hier naast mij.Kon hij me strelen en zeggen hoeveel hij van mij houdt, Anders om ook. Die mooie tijden van ons,die mooie herinneringen. Die zal ik nooit vergeten. Die zijn vooraltijd in mijn hart. Hicham met z'n mooie pik zwarte ogen, waar elk meid van kan smelten..zo mooi gewoon onbeschrijfelijk. Altijd als ik in zijn ogen keek...keek ik snel weg...bang om er in te verdrinken...bang om me te laten gaan...

GHIZLANE GHIZLANEEEEE!!!

Waaaaaa3 Ik schrok me te pletter...mijn zus Safae riep mij..
Ghizlane verdomme waarom huil je .. je moest je ogen toch zien meid...De meeste mensen denken dat je nu uitgehuwelijkt bent..meid wat is er toch...Ohh laat me raden HICHAM?!?!Pff Ghizlane vergeet die knul..kijk naar Nabil..Elke meid wilt wel met hem trouwen...Alle meiden kwijlen... Nabil die keek je de hele dag aan maar je besteedde geen aandacht aan hem?? Alsjeblieft Ghizlane schat!! Vergeet Hicham. Nabil zal je gelukkig maken. Echt waar.
HEB IK DAN WAT GEZEGD sisste ik haar toe...ze keek me geschrokken aan..
'Sorry hoor ik probeer je alleen maar te helpen'
Helpen kan je ook op een andere manier doen..of wil jij Hicham soms hé!...Ze keek me geschrokken aan..Ergens in haar ogen zag ik toch een glinstering! .. Ze zei:"Maar natuurlijk niet!" Schat Je moet gewoon niet te veel door denken..en helemaal niet aan Hicham..Want je weet dat die knul verleden tijd is...Richt je aandacht nu maar op Nabil één Schat van één man,pff jij bent zo dom...Laat mij daar dan zitten
Kleuter doe effe normaal man..Tering hé! met jou valt er ook nooit te praten..Roep Ismaël effe.

28-03-2007, 17:38


Nou, dit is het begin. Laat me weten wat jullie ervan vonden.

29-03-2007, 15:40
Moet ik ermee stoppen oulla????

29-03-2007, 15:47
Heey meid ga verder!!

29-03-2007, 15:47


Please doe het voor mij

29-03-2007, 16:17
Heey meid ga verder man ik ben net aan het lezen hij lijkt me echt leuk...
En trouwens COmplimenten voor je Nederlands (correspondentie),,
De meeste hier schrijven echt kromme zinne man,,
Maar goed Ga verder inshallah ben echt benieuwd..

Ma3a salaam

29-03-2007, 16:27
je hebt er een fan bij..!!
niet stoppe..!!

29-03-2007, 16:35
spannend ga door










lees ook mijn verhaal ''Kiezen is zo moeilijk"

[U]http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1343363[/U]

29-03-2007, 18:35
Thanks,ladies! elhamdoelilah,hartstikke bedankt lieverd, ewayah.


Mohiem ik ben bezig met een vervolg voor jullie.

29-03-2007, 18:52
nieuwe fan trouwens is het verhaal waargebeurt?

29-03-2007, 19:02
Safae keek mij gekwetst aan. Maar haalde toch Ismaël. Ik hoorde haar hem nog roepen in de verte. Hij kwam als één speer naar mij toe. Achh echt een schatje. Ismaël is mijn tweelingsbroer. Hij lijkt sprekend op mij. Haha, tenminste dat zeggen ze. Oeps ben me zelf vergeten voor te stellen.
Nou ik ben Ghizlane. Ben 20 jaar oud. Ben net afgestudeerd. Ik wou altijd zo graag een verpleegster worden. En het is gelukt Tbarkellah. Door dat leren enzo. Nou verder ik wordt goed betaald.Dus jah..Ik heb verder nog 2 zussen:Safae & Kamar. Safae is 23 jaar en is nog niet getrouwd.Kamar is 24 en is wel getrouwd met : Aymane. Ze heeft Macha'allah 2 kinderen. { Majdouline & Marouane. } Majdouline is 2 jaar oud. En Marouane is 4 jaar.
Ik heb verder nog me bradda Ismaël. En nog 2 oudere Broers: Ilias & Fouad. Dat was het. Ik ben dus de jongste.
Even terug naar realiteit..Ismaël was er ondertussen al haha.
Ghizlane schatje malki? Nee er is niets alleen je weet met Safae valt er niet te praten enzo. Echt een kreng. Ze doet alsof ze Hicham leuk vind. Alsof ze wilt zeggen [ Nu je getrouwd bent is hij van mij ].
Aacchh Ghizlane mop, let maar niet op haar. Je weet hoe ze is. Pff Hicham kan beter krijgen. Jah sorry dat is niet gemeen bedoelt ofzo , maar goed.
Ghizlane Oh jah...De eten word zo opgediend je negaffa komt er zo aan.
Safi is Goed issi...
Pssssstt eey Ghizlane...vergeet Hicham..Ik bedoel niet vergeten hij is nog altijd in je hartje! Maar geef Nabil éen Kans. Bye Bye.
Ik zal me best doen

Safae kan ik echt wel killen. Door haar zit ik nu hier. Nabil is haar beste mattie/vriend. Pfff ik heb ook via via gehoord dat ze met ene Hicham wou. Ik weet wel 100% zeker dat het Hicham is die ik ken. Me verledentijds mannetje.Nou Ik ken haar niet meer als ze met hem neemt..ik weet dat hij haar niet moet..Maar je weet maar nooit...Safae is van alles in staat. En nu ben ik bang dat ze shor bij hem gaat doen.Net als hoe ze dat deed bij Latifa. Latifa was één Goedkope Meid. Zij had met de knapste jongen van haar school. Safae zelf was verliefd op hem. Maar hij zag haar niet staan. Dus deed ze maar shor bij hem & Haar. Toen Latifa er achter was gekomen was ze razend. En had ze haar schande gegeven, tsjah Safae is iemand die dat weer niet pikt! En terug vecht. Tsjah maar genoeg over Safae De negaffa komt er aan.....

29-03-2007, 19:03
Het is allemaal helemaal verzonnen

29-03-2007, 19:07


Up !

29-03-2007, 19:08
oke mooi verhaal ga snel verder

29-03-2007, 19:25
Up !

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33