Bekijk volle/desktop versie : Verslag Van Mijn Vakantie In Tunesie...



Pagina's : [1] 2

27-03-2007, 20:22
ik was vorige week in tunesie.ik liep door de straten van monastir om een indruk te krygen van t stadje.bijna een uur gelopen te hebben kreeg ik trek in een broodje.liep naar een warme bakker en zag dat het best wel druk was binnen.ik stond netjes in de ry toen plotseling de bakker luid riep in het arabisch:mensen, heerlijke warme taboena"s,hete taboena"s.nog net bijgekomen van de schrik,vroeg ik een klant naast mij wat een taboena was...we zijn toch in een bakker en niet in een bordeel.nee zegt hij:warme taboena"s zijn die kleine broodjes....toen ik aan de beurt was zag ik dat alle broodje verkocht waren en vroeg hem naar andere taboenas...hij was uitverkocht,zag alleen wat stokbroden achter die beste man...gefustreerd zeg ik:doe dan maar een zaboena voor mij...........

27-03-2007, 20:25


Hahah....Is dit echt waar?

27-03-2007, 20:28

Wat leuk!

Is al bekend dat ze het zo noemen.


27-03-2007, 20:29

Citaat door Dina86:
Hahah....Is dit echt waar?
het is nog vers...een week geleden gebeurd.

27-03-2007, 20:30


tunesiers zeggen ook el3adham voor kip hahahaha

27-03-2007, 20:31

Citaat door jamal007:
het is nog vers...een week geleden gebeurd.


Haha..Kan me voorstellen dat het inderdaad echt lachen is als je dat voor het eerst hoort.

27-03-2007, 20:32
Ik was daar ook.

27-03-2007, 20:34

Citaat door letiziaaaaa:
Ik was daar ook.
en wat heb jij genomen..een taboena of een zaboena?

27-03-2007, 21:07
Wuahhhhhhhhhahahahaha zou kapot gaan van et lachen..helemaal als k met m'n broer ofso was..WUHAAHAHAHAHAH zie et voor me....WUhahaha zieekk

27-03-2007, 21:10
Ik daar ook ooit naar toe gaan

dit jaar ga ik naar marokko..

27-03-2007, 22:16

Citaat door Bella_Exotic:
Ik daar ook ooit naar toe gaan

dit jaar ga ik naar marokko..

voor de rest was het wel oke.

27-03-2007, 22:25

Citaat door jamal007:
ik was vorige week in tunesie.ik liep door de straten van monastir om een indruk te krygen van t stadje.bijna een uur gelopen te hebben kreeg ik trek in een broodje.liep naar een warme bakker en zag dat het best wel druk was binnen.ik stond netjes in de ry toen plotseling de bakker luid riep in het arabisch:mensen, heerlijke warme taboena"s,hete taboena"s.nog net bijgekomen van de schrik,vroeg ik een klant naast mij wat een taboena was...we zijn toch in een bakker en niet in een bordeel.nee zegt hij:warme taboena"s zijn die kleine broodjes....toen ik aan de beurt was zag ik dat alle broodje verkocht waren en vroeg hem naar andere taboenas...hij was uitverkocht,zag alleen wat stokbroden achter die beste man...gefustreerd zeg ik:doe dan maar een zaboena voor mij...........





Klopt, dat heet gobbes taboena

27-03-2007, 22:42


waaahaahhahahahahahaahahaha wollah ik heb oko zoiets meegemaakt :P heb me ziek gelachen!

27-03-2007, 22:44

Citaat door jamal007:
ik was vorige week in tunesie.ik liep door de straten van monastir om een indruk te krygen van t stadje.bijna een uur gelopen te hebben kreeg ik trek in een broodje.liep naar een warme bakker en zag dat het best wel druk was binnen.ik stond netjes in de ry toen plotseling de bakker luid riep in het arabisch:mensen, heerlijke warme taboena"s,hete taboena"s.nog net bijgekomen van de schrik,vroeg ik een klant naast mij wat een taboena was...we zijn toch in een bakker en niet in een bordeel.nee zegt hij:warme taboena"s zijn die kleine broodjes....toen ik aan de beurt was zag ik dat alle broodje verkocht waren en vroeg hem naar andere taboenas...hij was uitverkocht,zag alleen wat stokbroden achter die beste man...gefustreerd zeg ik:doe dan maar een zaboena voor mij...........



27-03-2007, 22:45
Ik kom niet meer bij

Pagina's : [1] 2