Bekijk volle/desktop versie : Aantal probleemjongeren fors omlaag



Pagina's : [1] 2

27-03-2007, 18:39
Aantal probleemjongeren fors omlaag

27-3-2007 Het aantal harde-kernjongeren in de stad is de afgelopen vier jaar met maar liefst 65 procent afgenomen. Telde de hoofdstad in 2002 nog 1500 probleemjongeren, in 2006 waren dat er nog 615. De gemeente wil ook de komende jaren weer flink inzetten op de aanpak van criminele en overlastgevende jongeren.

Uit de nieuwste Regionale Veiligheidsrapportage Amsterdam-Amstelland 2006 blijkt dat het wederom veiliger is geworden in de stad.

De cijfers tonen dat inwoners minder vaak slachtoffer waren van onder meer inbraak en diefstal. Ook verminderde de drugsproblematiek.

http://www.at5.nl/index.asp?newsid=25556

<Edit>
Bron-correctie:
http://www.amsterdam.nl/nieuws?ActItmIdt=40441
<->
Ook worden er vanaf zaterdag buurtvaders ingezet op het Purmerplein, in A'dam Noord.

27-03-2007, 18:44


Probleemjongens fors omlaag en damestassen zitten veel te vol


Hmmm, ik zie een verband

27-03-2007, 20:42

Citaat door aplat:
Aantal probleemjongeren fors omlaag

27-3-2007 Het aantal harde-kernjongeren in de stad is de afgelopen vier jaar met maar liefst 65 procent afgenomen. Telde de hoofdstad in 2002 nog 1500 probleemjongeren, in 2006 waren dat er nog 615. De gemeente wil ook de komende jaren weer flink inzetten op de aanpak van criminele en overlastgevende jongeren.

Uit de nieuwste Regionale Veiligheidsrapportage Amsterdam-Amstelland 2006 blijkt dat het wederom veiliger is geworden in de stad.

De cijfers tonen dat inwoners minder vaak slachtoffer waren van onder meer inbraak en diefstal. Ook verminderde de drugsproblematiek.

http://www.at5.nl/index.asp?newsid=25556

Ook worden er vanaf zaterdag buurtvaders ingezet op het Purmerplein, in A'dam Noord.

Wat doen dan nu die jongeren die voorheen probleemjongeren waren,heeft men nu greep op dit probleem?

27-03-2007, 20:45

Citaat door robbertu:
Wat doen dan nu die jongeren die voorheen probleemjongeren waren,heeft men nu greep op dit probleem?


Stuur ze naar een trainingskamp in Afghanistan of Irak en ze zullen gedisciplineerd terugkomen.

27-03-2007, 20:46



Citaat door Palestine:
Stuur ze naar een trainingskamp in Afghanistan of Irak en ze zullen gedisciplineerd terugkomen.



GRIJNZZZZZZZ

27-03-2007, 20:49

Citaat door fauna:
GRIJNZZZZZZZ


En ze leren een beroep daar.

27-03-2007, 22:16

Citaat door robbertu:
Wat doen dan nu die jongeren die voorheen probleemjongeren waren,heeft men nu greep op dit probleem?


Die helpen nu en masse oudjes met oversteken..

27-03-2007, 22:20

Citaat door aplat:
Aantal probleemjongeren fors omlaag

27-3-2007 Het aantal harde-kernjongeren in de stad is de afgelopen vier jaar met maar liefst 65 procent afgenomen. Telde de hoofdstad in 2002 nog 1500 probleemjongeren, in 2006 waren dat er nog 615. De gemeente wil ook de komende jaren weer flink inzetten op de aanpak van criminele en overlastgevende jongeren.

Uit de nieuwste Regionale Veiligheidsrapportage Amsterdam-Amstelland 2006 blijkt dat het wederom veiliger is geworden in de stad.

De cijfers tonen dat inwoners minder vaak slachtoffer waren van onder meer inbraak en diefstal. Ook verminderde de drugsproblematiek.

http://www.at5.nl/index.asp?newsid=25556

Ook worden er vanaf zaterdag buurtvaders ingezet op het Purmerplein, in A'dam Noord.




Haal deze topic z.s.m. weg, Appie.

Te positief voor dit forum,....

negativiteit m.b.t. allo's heerscht hier nog altijd

27-03-2007, 22:23

Citaat door krabbel33:
Wel toevallig dat nu net deze cijfers naar voren komen nu de toeleveranciers van winkels zich beklagen over toenemende intimidatie van hun personeel.



........winkels in de TRANSVAALBUURT

Ik ben nog niet op de hoogte van een naamsverandering van de gemeente Amsterdam in de gemeente Transvaal.

Trouwens,...dat hele gezeik over de Transvaal is alleen maar een indicatie dat de politie en andere instanties in die buurt misschien watjes 1ste klas zijn

27-03-2007, 22:25

Citaat door robbertu:
Wat doen dan nu die jongeren die voorheen probleemjongeren waren,heeft men nu greep op dit probleem?



Die zitten nu met hun messen en andere wapens in de bibliotheek.

Het complete werk van Slauerhoff door te nemen

27-03-2007, 22:28

Citaat door Palestine:
En ze leren een beroep daar.




Slager is ook een vak apart



27-03-2007, 22:47

Citaat door Palestine:
Stuur ze naar een trainingskamp in Afghanistan of Irak en ze zullen gedisciplineerd terugkomen.



Wat achterlijk om deze grap kan ik niet om lachen,
mijn broer is zelf een 'probleem jongeren'
en daar zit meer achter dan je denkt

27-03-2007, 22:58



Citaat door robbertu:
Wat doen dan nu die jongeren die voorheen probleemjongeren waren,heeft men nu greep op dit probleem?


Je gebruikt zelf het woordje "voorheen", dus waarschijnlijk zijn ze veranderd in nette burgers die dan netjes vragen zou ik uw tas mogen stelen ipv ermee weg te rennen ofzo..Ach! Al die onderzoeken tegenwoordig, hoe representatief is dat nou eigenlijk.

27-03-2007, 23:07

Citaat door Kirbyjill:
Wat achterlijk om deze grap kan ik niet om lachen,
mijn broer is zelf een 'probleem jongeren'
en daar zit meer achter dan je denkt

Laat eens horen wat meer zit er achter ik ben erg nieuwsschierig?

28-03-2007, 00:14

Citaat door aplat:
Aantal probleemjongeren fors omlaag

27-3-2007 Het aantal harde-kernjongeren in de stad is de afgelopen vier jaar met maar liefst 65 procent afgenomen. Telde de hoofdstad in 2002 nog 1500 probleemjongeren, in 2006 waren dat er nog 615.



Pagina's : [1] 2