Bekijk volle/desktop versie : lieve 3arousa



Pagina's : [1] 2 3

27-03-2007, 14:43
kijk deze lieve meid.. wat een schatje..
http://www.youtube.com/watch?v=qOsostg9GFE&mode=related&search=

27-03-2007, 14:55


ja geweldig he.. dat ga ik doen als ik insha allah een meisje krijg, als ze 6 / 7 jaar is, als ze voor de eerste keer proef gevast heeft, maar wel in Marokko want hier in NL doet bijna niemand meer iets aan deze traditie... jammer.....

27-03-2007, 15:12

Citaat door Fdiwa5:
ja geweldig he.. dat ga ik doen als ik insha allah een meisje krijg, als ze 6 / 7 jaar is, als ze voor de eerste keer proef gevast heeft, maar wel in Marokko want hier in NL doet bijna niemand meer iets aan deze traditie... jammer.....

ooh is dat een traditie dan.. nog nooit van gehoord.. ik dacht dat ze het zomaar deden. Ik heb vorig jaar tijdens ramadan wel zoiets meegemaakt nu je het over hebt.. maar wist niet dat het iets met traditie ofzo te maken had .

27-03-2007, 15:15


Heel leuk dat!
Een vriendin van mij heeft dat ook met haar dochtertje gedaan

27-03-2007, 15:20


http://xxxxxxxxxxxxxxxxxxx.com/winner.html



leuk hihi.

27-03-2007, 15:22

Citaat door Tous3ied:
ooh is dat een traditie dan.. nog nooit van gehoord.. ik dacht dat ze het zomaar deden. Ik heb vorig jaar tijdens ramadan wel zoiets meegemaakt nu je het over hebt.. maar wist niet dat het iets met traditie ofzo te maken had .

In mijn familie doen we het zeker, ik weet dat het ook veel in Fes en Meknes gedaan word, maar hier in NL doet volgens mij niemand het....

27-03-2007, 15:35
is het dr verjaardag ?

27-03-2007, 15:56

Citaat door sweetgirl7:
is het dr verjaardag ?

volgens mij niet, volgens mij is het dus die traditie waar ik het over heb, als een meisje voor de eerste keer proef vast tijdens de ramadan, dan worden er in bepaalde streken van marokko meisjes als bruidjes opgemaakt door een negaffa en krijgen ze henna en kadootjes en enzo... ik geloof dat het ook op de 27ste dag is... weet ik niet zeker....

27-03-2007, 15:59

Citaat door Fdiwa5:
volgens mij niet, volgens mij is het dus die traditie waar ik het over heb, als een meisje voor de eerste keer proef vast tijdens de ramadan, dan worden er in bepaalde streken van marokko meisjes als bruidjes opgemaakt door een negaffa en krijgen ze henna en kadootjes en enzo... ik geloof dat het ook op de 27ste dag is... weet ik niet zeker....

ik vind het nog steeds heel apart..

27-03-2007, 17:13
Apart maar sommige kindjes staat t niet lelijkheid van hun ouders geerfd mooie meisjes staat het echt heel mooi!

27-03-2007, 17:22

Citaat door TanjaMocro:
Apart maar sommige kindjes staat t niet lelijkheid van hun ouders geerfd mooie meisjes staat het echt heel mooi!

hahaha ooh mij god zo hard.. ewa make-up doet wonderen hoor..

27-03-2007, 17:23

Citaat door Fdiwa5:
volgens mij niet, volgens mij is het dus die traditie waar ik het over heb, als een meisje voor de eerste keer proef vast tijdens de ramadan, dan worden er in bepaalde streken van marokko meisjes als bruidjes opgemaakt door een negaffa en krijgen ze henna en kadootjes en enzo... ik geloof dat het ook op de 27ste dag is... weet ik niet zeker....



dat heb ik ook gehad ....

moest ik taksita aan en alles....

kusz

27-03-2007, 17:24


Cheda Noemen Ze Het!

Molin Tanger, Meknse, Tetouan Doen Het!

27-03-2007, 17:27
neje chedda is weer wat anders
dat heeft niks met de eerste dag vasten te maken

kuszz

27-03-2007, 17:33

Citaat door ~luna~:
neje chedda is weer wat anders
dat heeft niks met de eerste dag vasten te maken

kuszz


Maar klopt toch, als een meisje in Marokko proef vast, doen ze dat toch?
hoe was het bij jou dan?

X

Fdiwa

Pagina's : [1] 2 3