Bekijk volle/desktop versie : Minderjarige broers verkrachtten meisje een jaar lang



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

27-03-2007, 09:51
Minderjarige broers verkrachtten meisje een jaar lang

Uitgegeven: 22 maart 2007 21:24
Laatst gewijzigd: 22 maart 2007 22:19
MIDDELKERKE - Drie minderjarige broers uit het Belgische Middelkerke hebben een jaar lang een meisje herhaaldelijk verkracht. De jongens van Marokkaanse komaf zijn moslim en verklaarden dat ze het niet gedaan zouden hebben als het meisje ook islamitisch was geweest.

De broers van 15, 16 en 17 jaar vergrepen zich aan een 13-jarig meisje uit hun buurt, meldden Belgische media donderdag. De oudste jongen is naar een jeugdgevangenis gebracht, de twee andere broers kwamen in een jeugdinstelling. De politie greep in na een klacht van de moeder van het slachtoffer.

Bron

Ik begin steeds meer de indruk te krijgen dat deze topic hier niet mag zijn, ipv bepaalde uitspraken te verwijderen is nu tot twee keer toe de topic verwijderd?

Ook mensen die het goed praten hebben recht op een mening, je hoeft het er niet mee eens te zijn maar ze hebben recht op een mening.

27-03-2007, 10:14



Citaat door Thera:
GUERRILLERO ook?

Reden voor verwijdering van de andere topic:



http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1367222


Als een moslim meent dat moslims een kind mogen verkrachten en/of dat ze het zelf uitgelokt heeft of zelfs de aanleiding was. Dan moet dat gezegd kunnen worden.

Ik zal net zo goed zeggen dat ik het er niet mee eens ben

Ik snap enkel niet dat als hij de reden is voor verwidering, deze persoon zonder ban ervan af komt. Terwijl andere mensen er voor veel minder een ban krijgen

27-03-2007, 10:25

Citaat door Thera:


Maar er werd wel een topic geopend om GUERRILLERO het zwijgen te doen opleggen, en de verantwoordelijke maakte hem en passant uit voor vuile vieze parasiet.


Sterker, ik heb de topic al op een andere lokatie zien staan incl. die meneer zijn uitspraken Ikzelf heb eerder zoiets dat het een goede zaak is te weten dat er ook mensen met dat soort gedachtengoed rondlopen.

Dat iemand hem een parasiet noemt nadat hij over dat meisje zegt dat ze het uitgelokt had en dat het een complot tegen die broers waren en alle andere redenen? Waarom mag de één wel een mening hebben en de ander niet?
Waar ik meer van schrok was dat een moslim als GUERRILLERO het opnam voor deze broers en hen vrij pleitte van alle schuld en het verkrachtte meisje van alles in de schoenen schoof.

27-03-2007, 10:34

Citaat door Thera:
Waarom mag de één wel iemand vuile parasiet noemen maar dan wel gaan klagen bij beheer om de ander zijn mening de kop in te drukken?


Het gaat niet om het woord parasiet, maar om het feit dat hij van die jongens zegt dat ze terecht dat meisje hebben verkracht en dat het haar schuld was. Is die guerrillero een moslim trouwens, daar ging ik zomaar vanuit namelijk

27-03-2007, 10:41



Citaat door Horus:
Het gaat niet om het woord parasiet, maar om het feit dat hij van die jongens zegt dat ze terecht dat meisje hebben verkracht en dat het haar schuld was. Is die guerrillero een moslim trouwens, daar ging ik zomaar vanuit namelijk

Het kostte me even tijd maar voeger zat hier iemand te posten onder de nich melilense (o.i.d.) die was vrij populair onder de Marokkanen van m.nl.
Die was wel degelijk een moslim, althans zo liet hij zich uit.
Hij had dezelfde beheersing van de Nederlandse taal als guerrillero, en dezelfde manier van argumenteren.
Dus ja, ik neem aan dat guerrillero dezelfde is en dus moslim.

27-03-2007, 10:47

Citaat door Thera:
Dat was zijn mening waarvoor een ander hem wilde laten bannen, stond te lezen in de topic. Een ban voor het geven van een mening, alleen ondertussen wel zelf beledigen door iemand parasiet te noemen?



GUERRILLERO is een mens, net als jij en ik.
En met een eigen gedachtegang, net als jij en ik.


Wat zit je het nu voor hem op te nemen, hij was zopas in staat om die berichten daar te plaatsen en kan toch ook nu reageren? Of ben jij hem onder een andere gebruikersnaam.

Ik beweer ook niets anders, maar het zou in ieder geval verklaren hoe hij verkrachting door deze broers goed aan het praten was. Of is dat ook jou gedachtengang

27-03-2007, 11:14
Dus als iemand zegt dat dat marokaans meisje van 8 jaar die pas geleden verkracht is zelf de aanleiding heeft gegeven is dat een goed recht. Want als dat zo is kan ik nog wel even doorgaan natuurlijk

27-03-2007, 11:15

Citaat door Laurentius:
Het kostte me even tijd maar voeger zat hier iemand te posten onder de nich melilense (o.i.d.) die was vrij populair onder de Marokkanen van m.nl.
Die was wel degelijk een moslim, althans zo liet hij zich uit.
Hij had dezelfde beheersing van de Nederlandse taal als guerrillero, en dezelfde manier van argumenteren.
Dus ja, ik neem aan dat guerrillero dezelfde is en dus moslim.


klopt

27-03-2007, 11:27

Citaat door Perez:
klopt


is die man dan een moderator hier? anders worden er altijd dat soort uitspraken gewist maar nu een hele topic ook ik denk dat de topic te negatief werd voor m.nl en dat er daarom die topic weg moest.

27-03-2007, 11:37

Citaat door doorsnee:
is die man dan een moderator hier? anders worden er altijd dat soort uitspraken gewist maar nu een hele topic ook ik denk dat de topic te negatief werd voor m.nl en dat er daarom die topic weg moest.


Nee, hij is geen moderator. Ik ken zijn stijl en nicks omdat ik hier al een tijdje post.

Het zou mooi zijn wanneer een moderator antwoorde op je vraag. Heb je 'm al gesteld in feedback?

27-03-2007, 18:22

Citaat door Perez:
Nee, hij is geen moderator. Ik ken zijn stijl en nicks omdat ik hier al een tijdje post.

Het zou mooi zijn wanneer een moderator antwoorde op je vraag. Heb je 'm al gesteld in feedback?


Gaat het iets uitmaken? Dezelfde uitspraken worden dadelijk weer gedaan want er blijven mensen die menen dat een verkracht kind dit zelf uitgelokt heeft zoals we hebben kunnen lezen in de andere topics.

27-03-2007, 19:23

Citaat door Horus:
Minderjarige broers verkrachtten meisje een jaar lang

Uitgegeven: 22 maart 2007 21:24
Laatst gewijzigd: 22 maart 2007 22:19
MIDDELKERKE - Drie minderjarige broers uit het Belgische Middelkerke hebben een jaar lang een meisje herhaaldelijk verkracht. De jongens van Marokkaanse komaf zijn moslim en verklaarden dat ze het niet gedaan zouden hebben als het meisje ook islamitisch was geweest.

De broers van 15, 16 en 17 jaar vergrepen zich aan een 13-jarig meisje uit hun buurt, meldden Belgische media donderdag. De oudste jongen is naar een jeugdgevangenis gebracht, de twee andere broers kwamen in een jeugdinstelling. De politie greep in na een klacht van de moeder van het slachtoffer.

Bron

Ik begin steeds meer de indruk te krijgen dat deze topic hier niet mag zijn, ipv bepaalde uitspraken te verwijderen is nu tot twee keer toe de topic verwijderd?

Ook mensen die het goed praten hebben recht op een mening, je hoeft het er niet mee eens te zijn maar ze hebben recht op een mening.



Hee HORUS

ik wil bewijzen. weet je nog niet alle tasjes dieven zijn marokkanen?

wie zegt dat het marokkanen zijn? wie heeft de verklaring gelezen?

Verder denk ik dat de justitie van belgie heel goed raad weet met mensen die zulke dingen doen.

27-03-2007, 19:55



Citaat door LINA28:
Hee HORUS

ik wil bewijzen. weet je nog niet alle tasjes dieven zijn marokkanen?

wie zegt dat het marokkanen zijn? wie heeft de verklaring gelezen?

Verder denk ik dat de justitie van belgie heel goed raad weet met mensen die zulke dingen doen.


Op een Belgische nieuwssite hln staat inmiddels dat ze overgeplaatst zijn. Het gaat wel degelijk om Marokkanen. Alsof dat iets uit zou maken, als het zou gaan om elk ander die zoiets uit naam van zijn religie doet zou ik daar ook furieus over zijn.

Om de simpele reden dat een kind het nooit verdient om verkracht te worden. Geen vrouw verdient het om verkracht te worden, nooit niet. Ik weet niet of je de teksten hebt gelezen van die jongen maar ze waren bij de beesten af. Als dat over het Marokkaans meisje zou worden gezegd zou worden, zou hij dan ook zo praten

Dit forum drijft op nieuwsbronnen, als iemand nog meer als deze bronnen moet plaatsen kun je een forum direct opdoeken. Daarnaast ging het over drie Marokkaanse broers en in de discussie maakte de jonge een insinuatie
dat ze het zelf had verdient.

Daar waren de reacties over omdat zelfs al ging ging het over alles andere dan kun je het over zoiets niet eens worden. Of wil je beweren dat meisjes om zo een reden wel verkracht zouden mogen worden?

27-03-2007, 19:56

Citaat door Horus:
Gaat het iets uitmaken? Dezelfde uitspraken worden dadelijk weer gedaan want er blijven mensen die menen dat een verkracht kind dit zelf uitgelokt heeft zoals we hebben kunnen lezen in de andere topics.


Er zijn enkele leden waarvan je beter nooit de reacties kan lezen en waar je beter nooit op kan reageren...... de negeerknop....
Sommigen weten je keer op keer tot walging te brengen. Sommigen weten iedere topic te verpesten door negatief uitdagend gedrag.
Wat is de oplossing? Ik denk alleen negeren.
Het is alleen zo jammer dat zulke types (die je in alle groepen vind) hun eigen groep zo bevuilen.

Helpt bannen, waarschuwen, enz. dus? Volgens mij niet voor hen; ongeneeslijk. Wel voor de anderen die zo duidelijk houden wat ongeoorloofd is.

27-03-2007, 20:08
Ik heb dit gebeuren eens overdacht en daarbij moest ik denken aan ander (veel lichter en daarin niet vergelijkbaar) pestgedrag en racistisch gedrag door pubers.

Ik denk dat hierin één overeenkomst is en dat is; "hoe wordt er thuis gepraat over mensen die anders zijn."
Ouders, van alle afkomsten en religies, zijn vaak te weinig bewust van de goede oren van kinderen. En van de extreme interpretaties door kinderen. Te veel losse negatieve opmerkingen gaan er in gezinnen over de vloer. Soms door de ouders, soms door oudere broers / zussen.
Kinderen horen ouderen negatief praten over een groep. En voor hen is dit al een stap om makkelijker te pesten, niet te respecteren, uitschelden, naroepen, rotstreekjes uithalen of zelfs om te mishandelen.
Ze gaan dus net een stapje verder of zelfs vele stapjes verder. Maar het begin ligt bij ouders die negatief praten over mensen die anders zijn.

Wanneer je ouders zo praten als Guillero. Dan vind ik het geen wonder dat die kinderen een houding krijgen dat ieder die niet zo bedekt gekleed gaat als hen een xxxx is en het met iedereen doet.
Een stap verder is dan wat ik zelf vaker heb meegemaakt wanneer ik bij m'n vriendin in Utrecht op visite ging. Ik werd dan nageroepen door jongens die daar rondhingen. En dat terwijl ik nooit echt bloot gekleed ga.
Enkele stappen verder is zo'n ontsporing als in dit artikel.

Precies hetzelfde systeem kan ook voorkomen door ouders die het altijd hebben over die stomme buitenlanders die hier allemaal maar komen, maar te lui zijn om te werken (of iets dergelijks). Kinderen zien dit al snel als een legitimatie om andere kinderen van buitenlandse afkomst na te roepen, uit te schelden of veel erger.

Precies hetzelfde systeem kan ook voorkomen door ouders die schelden op een bepaalde groep gelovigen / alle gelovigen / ongelovigen.

Mijn moeder reageerde altijd op "zucht, die jeugd van tegenwoordig" met het volgende; ".... die wordt bedorven door de ouderen."

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9