Bekijk volle/desktop versie : Vroeg Trouwen

22-07-2002, 04:55
Eindelijk de man/vrouw van je leven ontmoet..
Leert elkaar kennen....
Gaat vroeg en jong het bootje instappen...

Dan na een paar maanden...
Komen de ruzies naar boven..
Je leert nu pas elkaar kennen, want je woont samen...
Daarom wonen Hollanders samen.. dan leer je iemand pas echt kennen..
Ik bedoel er niks mee.

Maar, Ik merk dat er meer mensen scheiden
dan dat er trouwen, raar he?
Vrouwen met kinderen zonder man...
En wat voor vrouwen 21 tot 25 jaar.. Jong dus..
Zelfs jonger...

Vroeg trouwen, betekent niet dat je zou scheiden...
Ken ook heel wat mensen die op hun 18 19de zijn getrouwd..
zonder enig probleem...
En die nu ook een kind hebben...
Praat niet over 2 of drie paren...

Vroeg trouwen, hebben onze ouders ook gedaan..
Misschien niet uit liefde.. maar die groeide wel naar mate de tijd...
Eigenlijk vind ik het best wel jammer dat ze vroeger niet zelf konden kiezen met wie ze zouden trouwen..

Er werd voor je gekozen
Je ziet die dame/man pas tijdens de bruiloft...
Is het nog steeds zo dat mensen worden uitgehuwelijkt in de Marokkanen in NL bedoel ik?

Voor De bruid
Een SchaaL aan Liefde
Voor De bruidegom
Een Schaal van geluk

voor wie ook binnenkort gaat trouwen...
VeeL Geluk

03-08-2002, 17:06

salaam moe3liekoem wara7matoelahi wa barakatoe,

mashaallah broeder ewa gair inschalalah.

wou ff reageren op dat poppetje onderaan je bericht!!!!!

eehhhhhhhh zjoe333333333333 zou je die glas met cola oook met ons willen delen?????

Sorry kon het niet lateeennnnnnnnn!!!!!1

hihihihihih
gair.

jullie zustertje fi dien.

03-08-2002, 23:34

Citaat:
Origineel gepost door muslima1900
salaam moe3liekoem wara7matoelahi wa barakatoe,

mashaallah broeder ewa gair inschalalah.

wou ff reageren op dat poppetje onderaan je bericht!!!!!

eehhhhhhhh zjoe333333333333 zou je die glas met cola oook met ons willen delen?????

Sorry kon het niet lateeennnnnnnnn!!!!!1

hihihihihih
gair.

jullie zustertje fi dien.
jij bent eeeeeeeeeeeeeeeeeerggggggggggggggggggggggggggggggg gggggggggggg ewa als je zjo3 hebt dan moeten we maar mesemel gaan maken zoals we dat hadden gepland, bij mijn mama zide ker sinnie araht denni ta dan kunnen we beginnen... haha ik weet ik weet mijn berbers gaat vooruit, ben aan het leren hahah moet jij ook doen berberloze

04-08-2002, 03:13
salaam,
hallo hallo denken jullie ook aan ons. wel eerlijk delen he!!!!
en hoe gaat het trouwens met je arabisch gaat dat ook vooruit???

05-08-2002, 11:03

ahhahahahhahaha
hahahhahahah
hahaha
Die emshooooooooom.

Ooooooooooooh mominaaaaaa, mashaaaaaaallah ewa tmazighth ienem is improving!!!!!!

Ga zo door meid, mesche 3amas etsewereth 7sen sthegey!!!!!! hahah

Maare boehrieth schem nir le? Swaaaaaaaa als ik je over inschaallah uurtje zie eschem schee3333333.!!!!!!!!!!!

Hhhhhhmmmmmmmmm gaan we ff knufffelen??? je zou me dikke zoenen geven heb je beloofd!!!!!!!!!
hahahahha

Kusssssssssssssssss meeeeeeee.

05-08-2002, 18:17

Citaat:
Origineel gepost door Moslimati
salaam alaikoem,

Ik ben zelf op mijn 17e getrouwd met een jongen uit marokko die ik nog nooit ontmoet had (en dan bedoel ik echt tot de dag dat ik gebracht werd naar zijn huis!). Nou ik kan je wel vertellen dat ik heel gelukkig ben met hem en dat ik echt geen ander wil.
En een meisje hier uit de stad had drie jaar verkering met een jongen uit nederland, ging allemaal heel lekker, grote bruiloft, en twee weken laten kwam ze 's avonds eerder thuis en vond ze haar man met een ander in bed. Dus wie zegt dat een relatie voor het huwelijk een garantie voor een goed huwelijk is??!! Ik denk dat het heel belangrijk is dat je niet zelf gaat zoeken maar het aan je ouders overlaat en dat je (dan bedoel ik je ouders) ook goed naar zijn geloof en karakter moet kijken! Want dat is het belangrijste!

liefs.
Daar heb je wel gelijk een jongen die heel gelovig is en zich verdiept in de islam.Zo'n jongen weet de rechten van de vrouw en weet hoe hij zijn vrouw moet behandelen.

05-08-2002, 23:53
Moslimati schatje bsa7tek, laten we inschaallah hetzelfde wensen aan onze broeders en zusters wat we onszelf ook toewensen!!!!!!!!!

Dus inschaallah allemaal een gelukkig huwelijk in dit tijdelijke leven fe dunja!!!!!!!!!!!!!

Dikke kussssssssssssssss jullie zustertjeeeeeeeeeeeee

06-08-2002, 23:08
ik wil mijn plukkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer nu , hij moe tnu trug komen uit marokko... want ik wil ook trouwen subhannallah, enige vrijwillegers voro het geval dat die plukker er niet meer is.. hahah neen geer inshallah ik houd het op hem.... ogtie muslima1900 trouw met mijn allahister, anders paas me je broertje maar en zeg tegen hem baard groeien zide jallah..

ik houd vna je meid

07-08-2002, 16:42
hahahahahahahhahhhhhhhh

mashaallah, liefste mijn broertje heeft een babyface, geeeeen haartje te bekennen.hahahahahha dusse hij zal nog heeeeeel lang op een baard moeten wachten maar gair inschaallah.Maare hij is wel bijna 18 ))

haahha gestoorde, hou het nou maar bij je plukkerrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!

Dikke kusssssssssssssssssss meeeeeeeee

07-08-2002, 16:46

Citaat:
Origineel gepost door muslima1900
hahahahahahahhahhhhhhhh

mashaallah, liefste mijn broertje heeft een babyface, geeeeen haartje te bekennen.hahahahahha dusse hij zal nog heeeeeel lang op een baard moeten wachten maar gair inschaallah.Maare hij is wel bijna 18 ))

haahha gestoorde, hou het nou maar bij je plukkerrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!

Dikke kusssssssssssssssssss meeeeeeeee
ow zekeeeeeeeeeers houd ik me bij mijn plukker haha zekeeeeeeeeeeeers,, ik moet je morgen iets laten lezen mashallahdoei doei zussie

07-08-2002, 22:27
Ooooooh schatje hoe laat moet je beginnen?

Want is de morgen....... nou om kwartover 8 of om half 8?

Nou in ieder geval tot morgen inschaallah, als ik er niet ben heb ik me waarschijnlijk weeeeeer verslapen, gair inschaallah.

kusssssssssssssssssssssssje je zustertje fi dien