Bekijk volle/desktop versie : recept lemsemmen???



26-03-2007, 20:39
salam aleikoum
wie heeft voor mij het recept van lemsemmen?
wil je die aub met me delen?
chokran

26-03-2007, 22:49


Kijk eens bij" recepten vanuit Marokko "
van Noha Tanger die heeft lekker recept.

26-03-2007, 23:11

Citaat door badger1:
Kijk eens bij" recepten vanuit Marokko "
van Noha Tanger die heeft lekker recept.


nou en of het lekker is, 1keer maken altijd maken
is mijn favoriete lemsemmen geworden

26-03-2007, 23:14
Wij zijn leksnoeten hé M. weten wa goe is, dus Noha laat ma komen

M. hoe was je vissie?

26-03-2007, 23:17



Citaat door badger1:
Wij zijn leksnoeten hé M. weten wa goe is, dus Noha laat ma komen

M. hoe was je vissie?



toch maar niet gemaakt , had niet zo veel tijd om uitgebreid te koken, dus andere keer inschaallaah
en het is pitza geworden

26-03-2007, 23:24
Heb je da van mij al gemaakt met gerookte zalm en aardappelen in de oven en prei erbij, kan je op voor hand klaarmaken, is soooo lekker, doe het soms in week-end op voorhand klaargemaakt. Maar ventje is weer aan het zagen over bestilla pfffffff die kent door de duur geen Belgisch eten meer sinds ik veel van jou en Noha's keueken volg.

26-03-2007, 23:52
ok chokran dames

26-03-2007, 23:54
hebben jullie missc hien de link?

26-03-2007, 23:57
@ BADGER1

@ MARGARETH


Allebij een dikke zoen heel lief van jullie en zie dat het echt een obsessie is geworden
Wat heeft je ventje die altijd maar zeurt over bastella pas op dat je schoonmoeder er niet achter komt
Want italianen zijn heel trots op hun eigen gerechten en die zijn heillig voor hun

27-03-2007, 00:13

Citaat door noha_tanger:
@ BADGER1

@ MARGARETH


Allebij een dikke zoen heel lief van jullie en zie dat het echt een obsessie is geworden
Wat heeft je ventje die altijd maar zeurt over bastella pas op dat je schoonmoeder er niet achter komt
Want italianen zijn heel trots op hun eigen gerechten en die zijn heillig voor hun



Nog even en stuur me ventje naar jouw samen met schoonmoeder, wel enkel voor jouw keuken voor de rest leen ik hem niet, schoonmoeder mag je wel even bij je houden, hoe langer hoe liever, dan zaagt ze maar bij jou ik ben even vanaf, en maak me ventje maar niks wijs gelijk ik doe van da vind ik nie en da vind ik nie "Heeft speciale map van je receptjes gemaakt (gecoppieerd) " want de pc moest maar een crashen.
Je bezorgt me een hele hoop LIEVE last.

27-03-2007, 00:40
naha tanger morgen inchallah maak ik jouw lemsemmen,ok?

27-03-2007, 00:55

Citaat door mamaouia:
naha tanger morgen inchallah maak ik jouw lemsemmen,ok?



incha allah liefje wens je veel bakplezier en met eind resultaat incha allah zullen ze je lukken

bij faatje29 kan je ook en recept vinden
bij islah ook cookie enz
gewoon bijna alle topers hebben lekkere recepten

27-03-2007, 21:36


sorry noha tanger bedoelde ik
en nn heb nog niet gedaan meel was op