Bekijk volle/desktop versie : Bekennen of ontkennen?!?!?!



Pagina's : [1] 2 3 4

26-03-2007, 20:24
Hallo dames!!!

Wie van jullie heeft meerdere nicks op '' dwvdmv"











Hoeveel zijn het er?
Waarom heb jij meerdere nicks?

Ik merk dat er 2 dames zijn die 2 nicks hebben... Ik begrijp niet waarom ze dat doen.. Is dat omdat ze niet ' herkend' willen worden?

Ben erg benieuwd...

Ik had wel een andere nick, maar omdat famillieleden mijn hier dag en nacht volgden heb ik maar een nieuwe genomen om zo anoniem te blijven

26-03-2007, 20:33


Ik heb er alleen maar 1 en dat is deze, ik ben niet de persoon die kan inloggen en uitloggen elke keer
Maar geef wel toe dat ik in het begin dus 5 jaar geleden echt shi 5 had ofzo hahahaha maar dat was omdat ik altijd bang was dat manlief mijn verleden ging zoeken (welke topics geopend etc etc) toen ik nog met hem ging hahah

26-03-2007, 20:34
Ik heb er maar één.

Ik vind het trouwens wel grappig dat sommige leden zich 'bekeken' voelen hier omdat ze zoveel mensen kennen uit hun omgeving die hier dan ook prikken. Ik ken hier maar één persoon en voor de rest helemaal niemand. Kan dus fijn zeggen wat ik wil .

26-03-2007, 20:35
Maar eigelijk moet ik een nieuwe aanmaken want teveel mensen kennen me nu ook van mijn oude stad etc etc dus ben niet meer anoniem

26-03-2007, 20:36


_NooR_

Noor Noor

Naoual Naoual, ben deze alleen maar gaan gebruiken omdat ik op de hielen werd gezet door ban's op de andere accounts. Ban is inmiddels al opgeheven, maar ben gehecht geraakt aan Naoual Naoual.

Groet,

N.

26-03-2007, 20:37
Ik heb meerdere nicks

Lief, kattig, schattig, heks wat je maar wil ik tover ze zo tevoorschijn

26-03-2007, 20:38
ik mis noor_


26-03-2007, 20:40

Citaat door insaan_3aadi:
Ik heb meerdere nicks

Lief, kattig, schattig, heks wat je maar wil ik tover ze zo tevoorschijn


goh je meent t




26-03-2007, 20:43

Citaat door Oemmi:
Ik heb er maar één.

Ik vind het trouwens wel grappig dat sommige leden zich 'bekeken' voelen hier omdat ze zoveel mensen kennen uit hun omgeving die hier dan ook prikken. Ik ken hier maar één persoon en voor de rest helemaal niemand. Kan dus fijn zeggen wat ik wil .


Gefeliciteerd met je zwangershap. Is dit je eerste?

p.s. zo anoniem ben je echt niet schat, je denkt dat niemand je kent terwijl de hele wereld weet wie jij bent maar dat vertellen ze je niet zodat ze sneaky alles mee kunnen lezen. Vergis je niet meid!

26-03-2007, 20:46
1 nick voor islam&ik, omdat ik op m'n huidige nick geen reactie's krijg.

Oum tinky winky

26-03-2007, 20:47
mij kent ook niemand '
behalve dounyaaa voor de rest niemand

26-03-2007, 20:53

Citaat door teletubbie:
1 nick voor islam&ik, omdat ik op m'n huidige nick geen reactie's krijg.

Oum tinky winky


Wuahahahahhhahahahahhahahahahahahahaha




Nee je moest ''Oem Tinkoen Winkoen AlIslamia'' doen

26-03-2007, 20:54



Citaat door kindly_mom:
mij kent ook niemand '
behalve dounyaaa voor de rest niemand


Ben je nou zo naief of wat trouwens over nicks gesproken wat was jouw vorige nick, weet ik nog steeds niet!

26-03-2007, 20:56
ik heb er ook maar 1.maar ik denk dat de meeste mensen met 2 nick namen,of iets dergelijks.zich anders willen voordoen dan dat ze eigenlijk in werkelijkheid zijn.heb ik pas ondervonden

26-03-2007, 20:59

Citaat door insaan_3aadi:
Wuahahahahhhahahahahhahahahahahahahaha




Nee je moest ''Oem Tinkoen Winkoen AlIslamia'' doen




het rijmt ook nog eens..........

oum tinkoen met een sluier.............

Pagina's : [1] 2 3 4