Bekijk volle/desktop versie : Vraagjjee



Pagina's : [1] 2

26-03-2007, 19:01
Salaam,

Ik ben al een hele tijd verliefd op een jongen, ik weet niet hoe het komt dat ik zoveel ben gaan voelen voor hem, normaal wordt ik nooit verliefd en ben ik ook neit echt geinteresseerd in jongens, alleen als vrienden. Dit keer was het anders, al vanaf de eerste keer dat ik em zag op me werk vond ik hem al een interessante jongen. Hij is een rustige jongen en lief, de reden dat ik zo gek op hem ben geworden was omdat hy met respect tegen me praat en niet zoals andere jongens dat doen.

Het probleem is, dat ik weet dat het neits gaat worden en dat er geen toekomst in zit, alleen krijg ik em gewoon echt niet uit me hoofd. Ik heb al van alles geprobeerd,, ik maak mezelf gewoon echt duidelijk dat het niets gaat worden en dat hy en ik gewoon beter af zijn als vrienden, maar ik vind het gewoon echt moeilijk.

Misschien dat een van jullie een advies heeft voor me, hoe ik dit moet aanpakken want het gaat niet echt snel uit me hoofd

Ma3asalama

26-03-2007, 19:03


Voor een tijdje afstand van elkaar nemen.

26-03-2007, 19:05
waarom zou het niks kunnen worden

26-03-2007, 19:06
Met de tijd gaat dat wel over.

26-03-2007, 19:12


Waarom het niets gaat worden:$ mjaa,, we hadden het er laatst over en hy heeft het heel druk en ik ook,, Hy zegt wel dat hy me later als ze vrouw wilt, alleen ik weet niet wat het is dat my laat twijvelen erover,, het is dat deze gevoelens me bang maken, omdat ik ze nooit eerder heb gevoeld, ik weet niet hoe ik er mee om moet gaan, het is echt verwarrend,,

26-03-2007, 19:15

Citaat door Sofia223:
Waarom het niets gaat worden:$ mjaa,, we hadden het er laatst over en hy heeft het heel druk en ik ook,, Hy zegt wel dat hy me later als ze vrouw wilt, alleen ik weet niet wat het is dat my laat twijvelen erover,, het is dat deze gevoelens me bang maken, omdat ik ze nooit eerder heb gevoeld, ik weet niet hoe ik er mee om moet gaan, het is echt verwarrend,,



oww oke die twijfels zullen je eigen onzekerheden gewoon zijn, dat je bang bent dat het verkeerd zal aflopen ofzo,, en druk dat heeft bijna iedereen neem de tijd om leuke dingen te doen ook al is het maar heel kort ofzo als je echt van hem houd en hij van jou komt alles inchallah goed

26-03-2007, 19:18

Citaat door tisem81:
oww oke die twijfels zullen je eigen onzekerheden gewoon zijn, dat je bang bent dat het verkeerd zal aflopen ofzo,, en druk dat heeft bijna iedereen neem de tijd om leuke dingen te doen ook al is het maar heel kort ofzo als je echt van hem houd en hij van jou komt alles inchallah goed


Je hebt gelijk,, mja we zien wel wat het lot is brengt,, Insha Allah,, MAar bedanktt

26-03-2007, 19:20

Citaat door Sofia223:
Je hebt gelijk,, mja we zien wel wat het lot is brengt,, Insha Allah,, MAar bedanktt


26-03-2007, 19:30
Uhmm Als het elmekteb is komen jullie samen, als het geen mekteb is dan komt er iets jou pad op waardoor je het zal accepteren

26-03-2007, 19:33

Citaat door moslima90:
Uhmm Als het elmekteb is komen jullie samen, als het geen mekteb is dan komt er iets jou pad op waardoor je het zal accepteren

Jepss ik weet wat je bedoelt, dat probeer ik me eigewijze hartje ook wijs te maken, maar die blijft maar volhouden,,,daarom probeer ik me hoofd ook op andere dingen te focussen en dat hou ik dan ook ff vol he,, maar dan komt me hartje weer in actie:P dan ga ik em weer missen :$ en dan is die hele sbar al die geduld is dan weer weg:$ en dan komt die onzekerheid en die twijfel en dan wordt ik weer gek en depri en dan denk ik aaaaa gooi jezelf weg:P en dan,, whaah jah dus dat:$

26-03-2007, 20:48
ik zou dan zeggen.. Je kunt je hart niet sluiten voor de gevoelens die je niet wilt voelen....
waarom ga je er al vanuit dat het niks wordt.. je weet wat ze zeggen verwacht en onverwachtene.. zoals je eerder in je verhaal zegt normaal wordt je nooit verliefd.. en Toch geef je nu om iemand dat is dan ook onverwacht gebeurt...En er zijn wel mensen die zeggen met de tijd zal het weggaan... maar dan onder druk je je gevoelens zeker niet doen...
Ik zou eens een goed gesprek met je hartje aangaan.. en vragen waarom die zo eigenwijs is.... hihihi

succes verder meid insha allah zal het allemaal halal goedkomen

26-03-2007, 21:12
VOlg je hart meid,, als je ergens over wil praten,!
ik ben er voOr je meid!

27-03-2007, 16:36



Citaat door nefhawi:
ik zou dan zeggen.. Je kunt je hart niet sluiten voor de gevoelens die je niet wilt voelen....
waarom ga je er al vanuit dat het niks wordt.. je weet wat ze zeggen verwacht en onverwachtene.. zoals je eerder in je verhaal zegt normaal wordt je nooit verliefd.. en Toch geef je nu om iemand dat is dan ook onverwacht gebeurt...En er zijn wel mensen die zeggen met de tijd zal het weggaan... maar dan onder druk je je gevoelens zeker niet doen...
Ik zou eens een goed gesprek met je hartje aangaan.. en vragen waarom die zo eigenwijs is.... hihihi

succes verder meid insha allah zal het allemaal halal goedkomen


Hahaha, bedankt voor je advies je hebt gelijk,, et werkt niet als je je gevoelens gaat onderdrukken ik zal die discussie zeker gaan voeren, Insha Allah komt t goed bedankttttt lieverdd

27-03-2007, 16:37

Citaat door N_MarOccia:
VOlg je hart meid,, als je ergens over wil praten,!
ik ben er voOr je meid!


Aahhh bedankttttt

27-03-2007, 16:48

Citaat door tisem81:
oww oke die twijfels zullen je eigen onzekerheden gewoon zijn, dat je bang bent dat het verkeerd zal aflopen ofzo,, en druk dat heeft bijna iedereen neem de tijd om leuke dingen te doen ook al is het maar heel kort ofzo als je echt van hem houd en hij van jou komt alles inchallah goed


Een Turk die hier haram advies komt geven..hoe typisch. Luister als zij met hem gaat afspreken dan is ze haram bezig en dan gaat het juist mis. Want een vriend nemen is niet voor niets haram. Het enige wat zij nu moet doen is afwachten tot hij haar hand komt vragen.

Pagina's : [1] 2