Bekijk volle/desktop versie : Broeders en zusters



26-03-2007, 15:47
Ik zie hier de laatste tijd vele Marokkaanse jongens slecht praten over ALLE Marokkaanse meisjes, ik dacht bij mezelf hoe komt dit? Dan lees je hoe hoerig ze zijn, dat ze slecht zijn, dat ze schreeuwen in de trams etcetera. De enige reden die ik kan bedenken dat jongens meteen praten over alle Marokkaanse meisjes is dat ze hun eigen zus of zusje niet onder controle hebben. Zij zien hun zus of zusje omgaan met “slechte” meisjes, die ook rare fratsen uithaalt, deze jongens zijn hiertegen niet opgewassen en kunnen hun frustraties alleen op internet kwijt. Waarom zou je namelijk anders de intentie hebben om op m.nl een topic hierover aan wijde? Frustraties en slecht scoren bij de dames?? Kennelijk heeft dit enig invloed op elkaar.
Ik zie ook wel meisjes waarvan ik denk; moet je jezelf nou echt zo uitdagend kleden? Ik weet van mijzelf ook wel dat dat meisje niet met een jongen uit de buurt zal trouwen, ze heeft immers de naam van slecht zijn gekregen. Dit soort meisjes komt er vanzelf achter dat ze slecht bezig zijn, en geloof me, dan hebben ze spijt.
Ik zou zeggen jongens; ga bidden als je nog niet bid, lees de koran als je die nog niet leest dan komt er vanzelf rust in je lichaam en geest. Als je ouders jou en je zusje goed hebben opgevoed dan hoeven jullie niet op elkaar te letten.

Ik vind het namelijk zeer en zeer schaamteloos hoe hier over zusters gesproken wordt, en om het denigrerender te maken hebben sommige het over meisjes met hoofddoek hoe schijnheilig ze zijn. Tegenwoordig is de benoeming niet; wel of geen Marokkaan, maar eerder met of zonder hoofddoek. Topics als hijaabdragende schijnheiligerds worden geopend, alsof ze de Telegraaf zijn. Alleen maakt de Telegraaf lang zoveel tik en schrijffouten. Kijk eerst of je zelf goede intenties hebt om een topic te openen alvorens over iedereen te klagen terwijl je met een duidelijke remspoor in je slippa loopt.

26-03-2007, 15:48


Mensen die weten praten niet, en mensen die praten weten niet.

26-03-2007, 15:49

Citaat door _BECOOL_:
Mensen die weten praten niet, en mensen die praten weten niet.




26-03-2007, 15:50
Wat ook mijn bedoeling is. via digi comenucatie kan er altijd wel wat fout gaan. omdat men zich groot wil voor doen achter zijn of haar PC. in werkelijkheid zijn ze niet zo groot als achter de pc.

ach ja problematiek willen ze hun frustraties afreageren op andere m.nl leden. omdat ze zelf de mikpunt zijn

26-03-2007, 16:03



Citaat door Jazid__:
Ik zie hier de laatste tijd vele Marokkaanse jongens slecht praten over ALLE Marokkaanse meisjes, ik dacht bij mezelf hoe komt dit? Dat se hoerig zijn, dat ze slecht zijn, dat ze schreeuwen in de trams etcetera. De enige reden die ik kan bedenken dat jongens meteen praten over alle Marokkaanse meisjes is dat ze hun eigen zus of zusje niet onder controle hebben. Zij zien hun zus of zusje omgaan met “slechte” meisjes, die ook rare fratsen uithaalt, deze jongens zijn hiertegen niet opgewassen en kunnen hun frustraties alleen op internet kwijt. Waarom zou je namelijk anders de intentie hebben om op m.nl een topic hierover aan wijde? Frustraties en slecht scoren bij de dames?? Kennelijk heeft dit enig invloed op elkaar.
Ik zie ook wel meisjes waarvan ik denk; moet je jezelf nou echt zo uitdagend kleden? Ik weet van mijzelf ook wel dat dat meisje niet met een jongen uit de buurt zal trouwen, ze heeft immers de naam van slecht zijn gekregen. Dit soort meisjes komt er vanzelf achter dat ze slecht bezig zijn, en geloof me, dan hebben ze spijt.
Ik zou zeggen jongens; ga bidden als je nog niet bid, lees de koran als je die nog niet leest dan komt er vanzelf rust in je lichaam en geest. Als je ouders jou en je zusje goed hebben opgevoed dan hoeven jullie niet op elkaar te letten.

Ik vind het namelijk zeer en zeer schaamteloos hoe hier over zusters gesproken wordt, en om het denigrerender te maken hebben sommige het over meisjes met hoofddoek hoe schijnheilig ze zijn. Tegenwoordig is de benoeming wel of niet Marokkaan, maar eerder met of zonder hoofddoek. Topics als hijaabdragende schijnheiligerds worden geopend, alsof ze de Telegraaf zijn. Alleen maakt de Telegraaf lang zoveel tik en schrijffouten. Kijk eerst of je zelf goede intenties hebt om een topic te openen alvorens over iedereen te klagen terwijl je met een duidelijke remspoor in je slippa loopt.


Ben het met je eens![/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Alleen jij kan er ook wat van, in eerste instantie open jij er geen topic over, maar de reacties die jij naderhand plaatst vind ik ook niet altijd rechtvaardig!

26-03-2007, 16:06

Citaat door Sweet_lailaatje:
Ben het met je eens![/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Alleen jij kan er ook wat van, in eerste instantie open jij er geen topic over, maar de reacties die jij naderhand plaatst vind ik ook niet altijd rechtvaardig!



ik deel deze account

Toch zou ik graag willen weten welke reactie(s)?

26-03-2007, 16:06

Citaat door _BECOOL_:
Wat ook mijn bedoeling is. via digi [COLOR="Black"][B]comenucatie kan er altijd wel wat fout gaan. omdat men zich groot wil voor doen achter zijn of haar PC. in werkelijkheid zijn ze niet zo groot als achter de pc.

ach ja problematiek willen ze hun frustraties afreageren op andere m.nl leden. omdat ze zelf de mikpunt zijn[/COLOR][/B]




Wat betekent dit?

26-03-2007, 16:56

Citaat door BRAXY:
Wat betekent dit?


communicatie.

26-03-2007, 18:41

Citaat door BRAXY:
Wat betekent dit?


let niet op mijn schrijffout svp. ik ben hier om een reactie te geven, niet om mij op mijn ABN te corrigeren

euhh wat het betekend

dat betekend: uitwisselen van informatie

26-03-2007, 18:42

Citaat door Dina86:
communicatie.




26-03-2007, 22:54
Mensen die over anderen klagen moeten eerst bij zichzelf nagaan of zij het wel goed doen of niet.. In plaats van te kijken waar de fout ligt om het op te lossen gaan ze klagen.. Weet je makkelijke wegen kiezen is voor hun vaak het beste.. Lekker makkelijk, waarom ook niet!!

Gr. Femme

26-03-2007, 23:17

Citaat door _BECOOL_:
let niet op mijn schrijffout svp. ik ben hier om een reactie te geven, niet om mij op mijn ABN te corrigeren

euhh wat het betekend

dat betekend: uitwisselen van informatie



Check je hoekje!