Bekijk volle/desktop versie : het marokkaanse olympische team op weg naar peking



Pagina's : [1] 2

26-03-2007, 11:42
het ziet er goed uit voor het olympische elftal van marokko!! ik heb net gelezen dat ze als geplaatste team in een groep komen.


dit zijn de teams die het hebben gehaald:

Maroc
Cote d'ivoire
Botswana
Nigeria
Ghana
Éthiopie
Cameroun
Sénégal
Afrique de sud
Mali
Zambia
Guinée

marokko, mali en guinea of nigeria worden de drie geplaatste teams

eind maart gaan ze loten en als marokko maar niet bij nigeria in de poule komt!!

er worden drie poules van 4 teams gemaakt en de drie groepswinnaars gaan naar de olympische spelen.

26-03-2007, 11:53


ik hoop dat ze het halen

26-03-2007, 12:07
Insha'Allah halen ze 't, ze zijn inderdaad erg goed bezig, laten we hopen dat ze beloont worden met een plaatsje in de Olympische spelen.

26-03-2007, 12:38
ik geloof er wel in...ze mogen toch ook 3 spelers uit de eerste selectie meenemen? Zou echt vet zijn als Boussoufa mee zou gaan, Zairi en een sterke verdediger een Karkouri ofzo.

26-03-2007, 12:44



Citaat door WaldMarrakech:
ik geloof er wel in...ze mogen toch ook 3 spelers uit de eerste selectie meenemen? Zou echt vet zijn als Boussoufa mee zou gaan, Zairi en een sterke verdediger een Karkouri ofzo.



ja klopt. 3 dispensatiespelers die boven de 23 zijn.

nee niet elkarkouri die man is waardeloos in de opbouw. verdedigend hebben ze niemand nodig!!

chamakh zou wel goed zijn

26-03-2007, 13:04
wooww... geen nigeria a.u.b.. die hebben eergisteren iemand 5-0 pakslaag gegeve...!

Maar voor de rest is niemand een probleem. Marokko en Nigeria zijn ook het verst gekomen op het WK.

26-03-2007, 13:25
volgende wedstrijd met aissati mourabit en taarab erbij dan kunnen we zelfs nigeria aan

26-03-2007, 13:29

Citaat door expertplayer:
volgende wedstrijd met aissati mourabit en taarab erbij dan kunnen we zelfs nigeria aan



klopt!! maar ik geloof pas dat deze spelers voor marokko hebben gekozen als ze op het veld staan in het marokkaanse shirt!! en aissati gaat voor het A-elftal dan , niet voor het olympische

26-03-2007, 13:31

Citaat door expertplayer:
volgende wedstrijd met aissati mourabit en taarab erbij dan kunnen we zelfs nigeria aan


Ik hoop het. Je hebt gezien hoe we tegen Nigeria hadden gespeeld in 2005, we maakten geen schijn van kans.
Dit keer moeten we er harder tegen aan en mischien dat deze spelers ons daarbij een handje kunnen helpen.

Ik vind dat de plek van Tiberkanine ingevuld moet worden door Aissati. Tiberkanine is ook een mooie voetballer maar mijn voorkeur gaat uit naar Aissati.

26-03-2007, 13:45
Taarabt aisatti zelfde type spelers en mourabit wat is zijn positie

26-03-2007, 13:46
We hebben een spits nodig in het olympische elftal een echte afmaker eeen type Ronaldo 1schot gelijk goal

26-03-2007, 13:47

Citaat door Karim00:
We hebben een spits nodig in het olympische elftal een echte afmaker eeen type Ronaldo 1schot gelijk goal



benjelloun en yajour zijn goalgetters

26-03-2007, 13:48



Citaat door Karim00:
We hebben een spits nodig in het olympische elftal een echte afmaker eeen type Ronaldo 1schot gelijk goal


Ik denk dat we met Benji en l'Yajour twee spelers hebben die een doelpunt kunnen maken.

26-03-2007, 13:59
echte goalgetters zijn het niet... Hij bedoelt denk ik net als Huntelaar vroeger bij Jong oranje.

26-03-2007, 14:05

Citaat door Maroc_4_ever:
echte goalgetters zijn het niet... Hij bedoelt denk ik net als Huntelaar vroeger bij Jong oranje.



benjelloun scoort aan de lopende band tegenwoordig wat wil je nog meer

Pagina's : [1] 2