Bekijk volle/desktop versie : Moordenaar onthoofd in Saudi-Arabië



Pagina's : [1] 2 3 4

26-03-2007, 06:46
In Saudi-Arabië is zondag een man onthoofd die een Ethiopische taxichauffeur vermoord heeft. Dat heeft het ministerie van Binnenlandse Zaken volgens het Saudische staatspersbureau bekendgemaakt.

De man zou de taxichauffeur naar een niet-bewoonde wijk hebben laten rijden en hem daar hebben geslagen, beroofd en doodgestoken. De dader zou de moord en een heroïneverslaving hebben bekend.

De doodstraf wordt in Saudi-Arabië publiekelijk met een zwaard voltrokken, en dat is dit jaar al zestien maal gebeurd. Vorig jaar werden 38 criminelen onthoofd, en in 2005 83.

Bron Volkskrant

26-03-2007, 13:25


Lekker beschaafd ....

26-03-2007, 13:42
Had die maar geen ander mens moeten doden was dat ook niet gebeurd je kent de regels (ik keur ze niet goed) maar waarom dan het risico nemen!

26-03-2007, 13:44
Zo kan het ook..

26-03-2007, 13:45


Als je door gaat filosoferen moet de Drugs dealer ook dood die hem verslaafd heeft gemaakt en misschien zijn moeder omdat ze hem niet heeft opgevoed.

26-03-2007, 13:47
wie zegt dat zijn ma hem niet heeft opgevoed?

alsof opvoeding de uiteindelijke resultaat zorgt..

er zijn genoeg andere neveninvloeden..

26-03-2007, 13:49

Citaat door Step_by_Stap:
wie zegt dat zijn ma hem niet heeft opgevoed?

alsof opvoeding de uiteindelijke resultaat zorgt..

er zijn genoeg andere neveninvloeden..



ik zei als : wat ben jij trigger happy

26-03-2007, 13:50
en ik zei dat het niet kan..

te kort door de bocht..

26-03-2007, 13:51

Citaat door Step_by_Stap:
Zo kan het ook..



wat bedoel je hier mee ?

26-03-2007, 13:53

Citaat door Mugabe:
wat bedoel je hier mee ?


zo kan je een moordenaar ook bestraffen..

26-03-2007, 13:56

Citaat door Step_by_Stap:
zo kan je een moordenaar ook bestraffen..


ik begrijp je nog steed niet verklaar je nader svp

26-03-2007, 13:57

Citaat door Mugabe:
ik begrijp je nog steed niet verklaar je nader svp


gewoon hoe het staat:

er is blijkbaar een manier -die ik niet kende- om moordenaars te straffen: door hen te moorden..

26-03-2007, 14:01



Citaat door Step_by_Stap:
gewoon hoe het staat:

er is blijkbaar een manier -die ik niet kende- om moordenaars te straffen: door hen te moorden..



oooh door ze te onthoofden Wat vaak mis gaat er zijn beelden waar een beul zijn naam eer aandoet /
Saudi's staan ook niet bekend om hun objectief oordelen buitenlanders van niet westerse origine die er werken maken een grotere kans om hun hoofd te verliezen.

26-03-2007, 14:34
Thats The Law In S.a.

26-03-2007, 14:42

Citaat door SUPER_MAROC:
In Saudi-Arabië is zondag een man onthoofd die een Ethiopische taxichauffeur vermoord heeft. Dat heeft het ministerie van Binnenlandse Zaken volgens het Saudische staatspersbureau bekendgemaakt.

De man zou de taxichauffeur naar een niet-bewoonde wijk hebben laten rijden en hem daar hebben geslagen, beroofd en doodgestoken. De dader zou de moord en een heroïneverslaving hebben bekend.

[SIZE="4"]De doodstraf wordt in Saudi-Arabië publiekelijk met een zwaard voltrokken[/SIZE], en dat is dit jaar al zestien maal gebeurd. Vorig jaar werden 38 criminelen onthoofd, en in 2005 83.

Bron Volkskrant


mooi zo

maar die vetgedrukt klopt niet hellemaal...

in saudi arabier verlies je je hoofd, als je door de familie van de slachtoffer niet vergeven wordt....maar als ze jou vergeven..moet je dan schadevergoeding betalen + plus straf uitzetten

Pagina's : [1] 2 3 4