Bekijk volle/desktop versie : Geen hyjaab en er `ordi` bijlopen.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

25-03-2007, 17:47
Het kan en mag gewoon niet meer . wij marokkaanse meiden met of zonder hoofdoek hebben gewoon in de ogen van de arabishe wereld een heel slechte naam. we worden als het makkelijks van allen gezien.

ik wil de meiden die geen hyjaab ophebben niet aanvallen of behoordelen integendeel je hebt er meidden tussen met klassen . maar de kleding van tegenwoordig wat is zie is gewoon niet meer menselijk .

bijv. strakkebroekken en dan nog korte truitjes waar je zwembandjes er gewoon uitpuilen. en waar je boezem er gewoon heel erg duidelijk uitzien.
decolite´s of hoe je het ook schrijven mag . ik schaam me diep, ik vind het dood en dood zonde.

Je kan bijvoorbeeld een strakke broek aanhebben trek er dan een leuke wijde jurkje over heen of een tuniekje met drie kwart moouw als je eht zo warm hebt. je kan er zo leuk bijlopen maar toch bedekt, als je een beetje creatief bent.

Nogmaals ik wil niemand beoordelen want dat kan alleen allah, maar de anderen die lijden er helaas onder.

alleen serieuse reacties pls.

ma3asalama, liefs loena

25-03-2007, 17:50


gett a life please, laat die meiden doen wat ze willen

25-03-2007, 17:52
Meid, hier word zoooo vaak over gediscussieerd, het is gewoon nutteloos.

25-03-2007, 17:52

Beter dit


Geen hyjaab en er `ordi` bijlopen.


Dan dit


Wel hyjaab en er `ordi` bijlopen.




.

25-03-2007, 17:54


Ik begrijp dat niet hea; 'Maar de andere lijden er onder.'
Onder wat a3iebadellah.
Dus als mijn Marokkaanse buurmeisje er met een strakke broek bij loopt en een body. Is ze slecht, en de rest ook?

Pff, zorg er eerst voor dat jij der goed bijloopt.
En een strakke broek+tuniekje=niet genoeg lieve schat.

25-03-2007, 18:08
je zegt : wij marokkaanse meiden met of zonder hoofdoek hebben gewoon in de ogen van de arabishe wereld een heel slechte naam.


Vergeet niet dat ze juist in die landen het er ergste uit zien!Vergeet niet dat zij pas een echte slechte naam hebben omdat die arabische landen islamitische landen zijn!

25-03-2007, 18:10
Spreek voor jezelf, met je 'wij' worden voor slecht gezien.

Dit is het toppunt van minderwaardig voelen... doe toch normaal. Je kan wel naseeha geven maar op zo een manier slaat het nergens op.

25-03-2007, 18:16

Citaat door loena18:
Het kan en mag gewoon niet meer . wij marokkaanse meiden met of zonder hoofdoek hebben gewoon in de ogen van de arabishe wereld een heel slechte naam. we worden als het makkelijks van allen gezien.

ik wil de meiden die geen hyjaab ophebben niet aanvallen of behoordelen integendeel je hebt er meidden tussen met klassen . maar de kleding van tegenwoordig wat is zie is gewoon niet meer menselijk .

bijv. strakkebroekken en dan nog korte truitjes waar je zwembandjes er gewoon uitpuilen. en waar je boezem er gewoon heel erg duidelijk uitzien.
decolite´s of hoe je het ook schrijven mag . ik schaam me diep, ik vind het dood en dood zonde.

Je kan bijvoorbeeld een strakke broek aanhebben trek er dan een leuke wijde jurkje over heen of een tuniekje met drie kwart moouw als je eht zo warm hebt. je kan er zo leuk bijlopen maar toch bedekt, als je een beetje creatief bent.

Nogmaals ik wil niemand beoordelen want dat kan alleen allah, maar de anderen die lijden er helaas onder.

alleen serieuse reacties pls.

ma3asalama, liefs loena




Mashallah moge allah swt jou belonen voor jou waarde volle en zeer compelte woorden! wollah gelijk heb je en mensne die seggen laat ieder self weten! moet ej ook laten die worden wel door allah swt beoordeelt! en veroordeeelt! inshallah! maar wollah illah ik ben het met de volle 100% met je eens wollah! mag ej inshallah beloont woorden voor je wijze woorden amienn inshallah!! alles in de hand van allah swt!!


AfzHanan

25-03-2007, 18:22

Citaat door chaimae_16:

Beter dit


Geen hyjaab en er `ordi` bijlopen.


Dan dit


Wel hyjaab en er `ordi` bijlopen.




.


hebben we haar weer hoor!

P.S. nee dat is niet beter...

25-03-2007, 18:26

Citaat door unforgettable:
hebben we haar weer hoor!

P.S. nee dat is niet beter...



heyy!!

Is inderdaad niet beter toch ?

Nouu nou...


25-03-2007, 18:30

Citaat door chaimae_16:

heyy!!

Is inderdaad niet beter toch ?

Nouu nou...



alsjeblieft doe nie zo blij en ik bedoelde..

geen hijaab en er ordi bijlopen is NIET beter dan hijaab dragen en ordi bijlopen..

25-03-2007, 18:53
oorlog op m.nl
2 kampen

2 patsstellingen


hoeren vs moslimas


gg

25-03-2007, 18:58



Citaat door loena18:
Het kan en mag gewoon niet meer . wij marokkaanse meiden met of zonder hoofdoek hebben gewoon in de ogen van de arabishe wereld een heel slechte naam. we worden als het makkelijks van allen gezien.

ik wil de meiden die geen hyjaab ophebben niet aanvallen of behoordelen integendeel je hebt er meidden tussen met klassen . maar de kleding van tegenwoordig wat is zie is gewoon niet meer menselijk .

bijv. strakkebroekken en dan nog korte truitjes waar je zwembandjes er gewoon uitpuilen. en waar je boezem er gewoon heel erg duidelijk uitzien.
decolite´s of hoe je het ook schrijven mag . ik schaam me diep, ik vind het dood en dood zonde.

Je kan bijvoorbeeld een strakke broek aanhebben trek er dan een leuke wijde jurkje over heen of een tuniekje met drie kwart moouw als je eht zo warm hebt. je kan er zo leuk bijlopen maar toch bedekt, als je een beetje creatief bent.

Nogmaals ik wil niemand beoordelen want dat kan alleen allah, maar de anderen die lijden er helaas onder.

alleen serieuse reacties pls.

ma3asalama, liefs loena


Dat klopt helemaal. In de arabische wereld hebben marokkaanse een heel slechte goedkope naam, helaas. Iemand zei me eens dat als je op reis gaat naar een arabish land, vertel dan nooit dat je marokkaanse bent.

25-03-2007, 19:02

Citaat door QueenHasna:
kietel ons even.. dan gaan we lachen



hou je smoel heks wanneer ik oproerkraaister roep dan mag jij praten


tot die tijd

BURN



25-03-2007, 19:03
Ewa mlih asidi.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6