Bekijk volle/desktop versie : Wiskunde bijles.



Pagina's : [1] 2

25-03-2007, 14:11
Assalame Aleikum

Is er een meisje/vrouw die goed is in wiskunde, student of iets dergelijks die mij misschien bijles kan geven. Ik zit in 5 Havo en heb het profiel N&G, ook hulp bij andere exacte vakken zou handig zijn.
Dus ben je een meisje die in de buurt van Zaandam/Amsterdam woont en wiskunde bijles kan geven, reageer dan aub. Dan kunnen we een prijs afspreken, en plek.

Wa aleikom salaam.

25-03-2007, 16:58


ik heb een N&G en N&T profiel en zit ook in HAVO 5. Alleen in woon helaas niet bij jouw in de buurt.

tip:

xJe kunt je vragen hier stellen van wiskunde en andere exacte vakken misschien dat ik je kan helpen en inshallah anderen.
xJe kunt de uitwerkingen van wiskunde op internet vinden. Als je die wilt geef ff een gil

veel succes nog

mvg

Sweetladdoo

25-03-2007, 17:02
voor de uitwerkingen van wiskunde (D-toetsen) klik hieronder :

http://leerling.getalenruimte.epn.nl/_theme/EPN/index.asp?DocID=9&stsc=yes&

klik dan op lesmateriaal en vervolgens op de gewenste deel/hoofdstuk

veel succes

mvg

Sweetladdoo

25-03-2007, 17:09
Ik heb eergisteren nog een topic gelezen van een jongen die Wiskunde aan de uni studeerde en bijles gaf aan middelbare scholieren in Amsterdam. Hij heet 'Fietsendief' volgens mij. Je moet die topic maar ergens zoeken. Staat ook ergens in deze rubriek. Misschien heb je er wat aan.

25-03-2007, 17:13


ze wil bijles van een vrouw/meisje

25-03-2007, 17:21
Dank je wortelsapje, maar heb liever les van een meisje. Je weet het he vaders altijd bezorgd :P
En sweetladdoo dank je.

25-03-2007, 17:25

Citaat door Faduma:
Dank je wortelsapje, maar heb liever les van een meisje. Je weet het he vaders altijd bezorgd :P
En sweetladdoo dank je.


You're welcome

25-03-2007, 17:26

Citaat door Faduma:
Dank je wortelsapje, maar heb liever les van een meisje. Je weet het he vaders altijd bezorgd :P
En sweetladdoo dank je.


Haha, ik begrijp je situatie erg goed meid...zelf heb ik ook grote moeite met het vak wiskunde en zit in eht vijf atheneum...ik ben heel erg hard op zoek naar een meisje/vrouw in de omgeving amsterdam, maar helaas zonder resultaat tot nu toe...inclusief marokko.nl heb ik geprobeerd, maar het zijn vaak de jongens die reageren...en tsjah, niet vanwege mijn vader maar vanwege Allah wil ik liever geen bijles van hén!

Maar goed, laat me weten als je iemand vindt...miss dat ik kan joinen??

25-03-2007, 17:27
Haha zeker, ik zal je op de hoogte houden als ik wat vind. En aangezien ik dicht bij Amsterdam woon zouden we wel kunnen regelen samen les te kunnen krijgen ofzo.

Masalama (K)

25-03-2007, 17:37

Citaat door Faduma:
Haha zeker, ik zal je op de hoogte houden als ik wat vind. En aangezien ik dicht bij Amsterdam woon zouden we wel kunnen regelen samen les te kunnen krijgen ofzo.

Masalama (K)


Ja, daar hoop ik ook op inshallah...op welke school zit je als ik vragen mag?

25-03-2007, 17:39
Pascal college in zaandam

25-03-2007, 17:40

Citaat door Faduma:
Pascal college in zaandam



oké

25-03-2007, 17:49


Oh oeps, ik had niet goed gelezen. In ieder geval succes, dames!

25-03-2007, 19:18

Citaat door Sweetladdoo:
ik heb een N&G en N&T profiel en zit ook in HAVO 5. Alleen in woon helaas niet bij jouw in de buurt.

tip:

xJe kunt je vragen hier stellen van wiskunde en andere exacte vakken misschien dat ik je kan helpen en inshallah anderen.
xJe kunt de uitwerkingen van wiskunde op internet vinden. Als je die wilt geef ff een gil

veel succes nog

mvg

Sweetladdoo



hey hey meid ik had een vraagje


stel je moet een grafiek maken en intersection berkenen en je hebt de formule de je voert Y1 en Y2 in maar dan moet je de venster nog in vullen (die X max Y max X min Y min shit in voeren) maar meestal geven ze er geen cijfers bij om ze in het venster in te voeren moet je dan gwn elke wat blijven proberen of kan je er achter komen op een of andere manier..?



alvast bedankt

25-03-2007, 19:20
Dan moet je gewoon op gevoel proberen wat het beste is, meestal weet je al of je in de honderdtallen moet zitten, of dat ergens tussen de -1 en 1 al genoeg is.

Succes!

Pagina's : [1] 2