Bekijk volle/desktop versie : waarom gelooft niemand me???

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

21-07-2002, 14:35
saloua is 17 jaar
anouar broer van saloua
karim vriend van saloua

saloua moets opschieten ze was al te laat. Als ze vandaag zou winnen zou ze mee mogen doen met het nederlandse kampioenschap turnen. Toen saloua daar aankwam was ze precies op tijd, snel omkleden en dan de zaal in gaan. Ze kwam binnen en ging bij de rest zitten. Net toen ze zat, gingen ze beginnen.

Aan het iende van de wedstrijd kregen ze de uitslag, saloua luisterde of ze haar naam hoorde: melissa, jami, maria, charissa, en als laatst saloua. Saloua moest eerst nog even nadenken of z ehaar naam wel echt hoorde, en ja hoor ze zat erbij yes yes yes.

Toen selma thuiskwam vertelde ze iedereen het goede nieuws. Haar vader zei heel kortaf: ewa mlih. Haar moeder zei helemaal niets. Haar broertje was heel erg blij voor haar. Haar ouders vonden het eigenlijk helemaal niet leuk dat ze in zo een pakje op de tv ging springen. Ze ging naar boven en belde haar vriend karim: ze toetste het nm in, hij ging over. Hey lieverd: hoorde ze karim al zeggen. hey karim moet je horen ik zit erbij!!!!! waar zit je bij? antwoorde karim. ik mag meedoen aan de nederlandse kampioenschap!!!! oH meisje wat ben ik blij voor je!! ik hoorde mijn moeder roepen, saloua kom helpen met het eten NU METEEN. Oh shit karim ik moet ophangen ik spreek je nog, tuut tuut ze had al neergelegd. Snel ging ze naar beneden om haar moeder te helpen.

21-07-2002, 14:36

ik ga zometeen verder............ als jullie het willen?!?!?

21-07-2002, 14:51
ja je bent er nu al aan begonnen..dus je moet het afmaken..laat ons niet te lang wachten..

thallay

Nawel

21-07-2002, 14:55
SALOUA TELEFOON!!!!!! hoorde ze haar broertje roepen. Snel ging z enaar beneden. Het was haar trainster nina. Ze vertelde haar dat ze erg veel moest trainen, over twee maanden zouden de wedstrijden al zijn. Saloua praatte nog wat met haar en legde toen neer. Ze hoorde haar chagarijnige vader al zeggen: wat wou ze? Ik vertelde hem wat ze wou. En ja hoor wat ze al verwachte hij begon weer te zeiken dat ze al bijna nooit thuis was om haar moeder te helpen die al ziek was. En dat ze of op school of boven of bij de turnhal was. Saloua luisterde en luisterde en toen hij klaar was ging ze naar boven. Daar ging ze op het bed zitten en begon te huilen: waarom, waarom kan een marokkaans meisje geen carierre maken van een sport, waarom. Ze dacht na aan wat haar vader een keer daarop antwoordde: omdat een meisje dan gewoon te koop loopt. dat zou ze nooit vergeten. Maar ze was zo goed, ze had echt talent gewoon, turnen was haar leven. Ze werd wakker uit haar gedachte toen de telefoon ging. Ze nam op en het was karim: hey lieverd ik wil je zien.... Maar karim nu kan het echt niet sorry, ze vertelde hem het hele verhaal en hij had echt medelijden met haar. Ze vroeg hoe hij erover dacht..... ja saloua ik weet niet ik vind het heel leuk dat je zo goed bent enzo, maar jah ik zie je ook heel weinig enzo... oke karim ik zal proberen om weg te komen... oke saloua lieverd ik sta om de hoek bij je straat..... oke schat tot zo.. tuut tuut. Pfff wat is het toch moeilijk om een meisje te zijn. Ze ging naar beneden en zei tegen haar moeder dat ze effe naar de stad ging om kleren te gaan kopen. Ze vroeg of ze wat voor haar moest meenemen. Haar moeder antwoorde dat dat niet hoefde. Ze ging de deur uit en zag karim al staan. Het was nu twee uur, ze moest zorgen dat ze voor 5 uur thuis was. Ze stapte in de auto en gaf karim een kus. Ze Hadden nu al ee naartje met elkaar en het ging heel goed tussen hun. Ze hadden elkaar op tmf chat ontmoet. Ze was eerder thuis dan ze had gepland want haar vader belde haar in paniek op: Eh lieverd kom snel naar het ziekenhuis....wat abba waarom...... het is je moeder. Alles was zwart voor haar...ben je daar nog e bentie... ja abba ik kom er meteen aan. Ze ging naar het ziekenhuis, karim had haar gebracht. Ze rende naar de balie en vroeg aan de zuster waar haar moeder lag. De zuster antwoordde daarop: kamer 215. Ze ging er als een speer heen. Ze zag haar vader bij de deur staan. Voor het eerst voor het eerst in haar hele leven zag ze haar vader huilen. Ze omhelsde hem en zei dat allah er voor haar is. Hij knikte en wees naar de deur. Saloua ging met slappe benen naar binnen en toen ze naar haar moeder keek, moest ze huilen ze huilde en huilde. Zo onkwetsbaar hoe ze daar lag gewoon.......

hey mensen als jullie willen dat ik verder ga moeten jullie het zeggen

21-07-2002, 15:00

ja verder, ben benieuwd.

21-07-2002, 15:01
een paar dagen later mocht haar moeder naar huis, ze moest wel terug komen voor onderzoeken want ze wisten nog niet precies wat ze had. Ze had de laatste tijd erg last van haar rug.

Saloua moest veel trainen voor het NK. Op een dag was saloua erg slapperig maar ze moest gaan trainen. Toen ze daar aankwam zag Nina(haar trainster) dat ze zich niet goed voelde. Ze vroeg wat er was. Saloua antwoordde dat ze niet goed had geslapen. Ze zei niet waarom. Ze had naelijk ruzie gehad met karim, omdat hij haar te weinig zag. Ze had de hele avond wakker gelegen. Maar goed. Ze ging haar oefeningen doen. Niets was goed. Toen ging ze naar de balk(dat is een onderdeel van ong 15 centimeter breed en een meter boven de grond, waar je allemaal 'kunstjes op moet doen') Ze ging daar heen ze maakte een salto en tot haar opluchting kwam ze goed terecht. Toen ze een dubbele salto wou maken gebeurde het, iets wat nooit had mogen gebeuren..........................

21-07-2002, 15:08
zooooo heyyyy please ga verder laat me niet langer in spanning

21-07-2002, 15:13
ik ben bezig met het vervolg het komt er zo meteen aan

21-07-2002, 15:15
oke, ik w8 wel thnx dat je het effe hebt laten horen

21-07-2002, 15:18
ze was zo hard gevallen, alleen de manier waarop ze was gevallen was te erg om te verwoorden. met ieder been aan een andere kant en de balk, ja mensen echt waar end e balk tussen haar benen. Ze had ongelooflijke pijn... haar trainster was er even niet want ze kreeg een telefoontje. Ze durde niet naar beneden te kijken, maar ze moest, ze moest kijken of ze bloedde. Of ze datgene was verloren wat ze nooit terug kon krijgen, namelijk haar maagdvlies. Ze durfde maar niet kijken. Toen kwam haar trainster eraan: hey meissieâ¦â¦â¦oh mijn god, saloua wat is er gebeurd, saloua geef antwoord, hoe komt hetd at je zo bloed? Alles werd zwart voor haar ogen, dat was nou dat gene dat ze niet wou horen.

Ze opende haar ogen, war was ze? Wat was er gebeurt? Maar toen herinnerde ze zich het weer, ze lag op een bank in de turnhal. Saloua stond op en zag haar trainster de grond schoonmaken, al dat bloed. Ze zag saloua opstaan: saloua meisje gaat het weer een beetje, blijf maar liggen meisje, straks val je weer flauw. Saloua wou weg ze wou gewoon naar huis. Hoe moest ze dit vertellen aan haar ouders, nooit meer zou iemand haar willen. Ze had alleen nog karim maar of hij haar nog wilde was de vraag. Ze hadden ongelooflijke ruzie gewoon. Ze kleedde zichzelf om en ging naar huis. Thuis aangekomen vroeg haar moeder waarom ze zo vroeg thuis was: ik was moe mama toen mocht ik eerder weg, toen liep ze naar boven om te douchen om al haar gedachtes weg te spoelen. Ieder moment hoopte ze dat ze wakker zou worden end at het gewoon een nachtmerrie was, maar jammer genoeg was het geen nachtmerrie. Ze ging douchen en ging daarna naar haar kamer. Daar ging ze liggen, ze wou gaan slapen en nooit meer wakker worden. Ze kon niet slapen. Ze wou karim bellen maar ze was bang dat hij nog boos was, net op het moment dat ze aan hem dacht ging haar telefoon. Het was anoniem. Hallo?â¦.. hallo?⦠wie is dit??? Toen hoorde ze zijn stem, het⦠het was karim!!!! Hey lieverd ik wou je net bellen. Karim vertelde dat ie spijt had dat ie zo boos was geworden. Het is al goed karim wat is een relatie nou zonder ruzies? Daarop moesten ze allebei lachen. Ze praatte wat en op een gegeven moment was het stil. Moest z ehet hem vertellen? Hoe zou hij reageren zou hij haar helpen of? Op een gegeven moment begon z ete huilen, ze zat maar te huilen en te huilen. Karim schrok en vroeg wat er was⦠ze vertelde hem het hele verhaal. Wat ie toen zei had ze helemaal niet verwachtâ¦â¦â¦â¦â¦â¦â¦â¦â¦â¦â¦â¦â¦.

21-07-2002, 15:22
jaaaaa en verder??????Ik w8 wel hoor

21-07-2002, 15:37
Wat ie toen zei had ze helemaal niet verwachtâ¦â¦â¦â¦â¦â¦â¦â¦.

Och het maakt niet uit, niemand hoeft je te willen, want ik wil je toch. Ze stond versteld. Ze hadden het nooit over trouwen gehad. Karim zei: lieverd ik zat hier al zolang aan te denken, ik wil met je trouwen lieverd, zo gauw mogelijk. Maar maar karim ik ben nog maar 17â¦â¦â¦â¦ maakt toch niet uit lieverd ik heb al mijn diplomaâs al en jij kan verder gaan met turnen. Je kan gewoon doorblijven leren. Ze was blijâ¦â¦â¦.heel blij. Karim vertelde dat ie zo gauw mogelijk zou komen met zijn ouders, hij zou haar bellen als hij zou komen om haar hand te vragen. Hey karimâ¦. Ja lieverd? â¦â¦. Nu hoef ik het niet tegen mijn ouders te vertellenâ¦â¦â¦ hoe bedoel je salouaâ¦â¦â¦ over dat ik gevallen bentâ¦. Ja ik weet niet saloua dat is jou beslissing, ik zou er nog wel over nadenken voordat je beslist of je het vertelt of nietâ¦. Oke karim dat zal ik doenâ¦. Maar ik moet nu ophangen saloua⦠oke karim lieverd ik hou van je⦠ik ook van jou schatâ¦. Tuut tuut. Ze was weer helemaalk vrolijk ze ging naar beneden en stelde voor om te koken, haar ouders waren versteld: Saloua? Saloua die zelf besloot te koken? Haar ouders keken elkaar aan en begonnen te lachen. Toen saloua bezig was met het eten zei haar vader dat ie naar de moskee ging om nog even brood te halen, anouar was bij zijn vriend. Alleen saloua en haar moeder waren alleen thuis, haar moeder zat tv te kijken. Toen ze ineens heel hard gegil hoorde, saloua wist niet wat ze hoorde ze ging snel naar de woonkamer en zag haar moeder op de grond liggen. MAMAAAAAAAAAAAA NEE MAMA wat is er mama, mijn rug mijn dochter mijn rug ik heb steken in MIJN RUG mijn moeder gilde het uit van de pijn. Waarom allah waarom wat heeft mijn moeder verkeerd gedaan waarom mijn moeder???

Toen haar vader thuiskwam schrok hij, er stond een ambulance voor de deur. Hij zag saloua huilen en huilen. Saloua zina wat is er gebeurd saloua geef antwoord NU saloua alsjeblieft geef antwoordt. Mama mama het is mamaâ¦â¦â¦. Wat is er met je moeder saloua zeg hetâ¦â¦â¦.ze heeft weer last van haar rug. Haar vader ging met haar moeder mee naar het ziekenhuis en zij moest thuis blijven, want anouar zou zometeen komen, ze kon haar 12 jarige broertje niet zomaar alleen thuis laten. Ze ging naar binnen, even later kwam anouar binnen. Ze vertelde hem alles, hijw as stil en zei niets. Toen toen ging de huistelefoon. Ze nam op, het was haar vader ze moesten meteen naar het ziekenhuis komen, want er was iets dringendsâ¦â¦â¦â¦â¦â¦â¦

21-07-2002, 15:39

hey mensen ik ga vanavond verder want ik moet nu werken, ik maak het vanavond af. Als jullie het interressant vinden, anders ga ik voor niets door. Dus effe zeggen als ik door moet gaan.

tot vanavond

love from your lady souhaila

21-07-2002, 15:44
ja ga door, maak het af wanneer je tijd hebt
okeeeee
beslama en werk ze

21-07-2002, 15:46
dank je wel msattia, ik schrijf zo gauw mogelijk het vervolg maar nu moet ik echt weg, ik moet om vier uur beginnen dus wegwezen.

bye bye my sister so
love from your lady souhaila

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11