Bekijk volle/desktop versie : waarom gelooft niemand me???



Pagina's : 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11

22-07-2002, 13:11
me vader en broertje gingen met mijn moeder mee naar marokko. Ik mocht niet mee omdat iedereen daar al op de hoogte was dat ik haar had ‘vermoord’. Ook in mijn buurt werd er over me geroddeld. Dat ik geen maagd meer was en al die leugens. Elke dag huil ik, als ik tv kijk huil ik, als ik eet huil ik, als ik naar de winkel ga huil ik. Is dit nou het leven dat Allah mij heeft gegeven? Heb ik haar echt vermoord. Allemaal vragen dwalen door mijn hoofd. Ik heb mijn telefoon al dagen niet aan gezet. Ik kon karim even niet spreken. Ik geloofde dat al deze ellende door hem kwam. Als hij er nou niet was geweest. Was dit allemaal niet gebeurt. Ik wist dat het onzin was, maar toch geloofde ik het. Ik praatte tegen niemand, het enige wat ik deed was huilen. Ik heb niets meer, letterlijk niets meer, mijn moeder is weg, ik ben geen maagd meer niemand wil me meer. Ik weet zeker dat karim niet met mij mag trouwen van zijn ouders ook zij zullen al die roddels hebben gehoord. Ze wonen in hetzelfde dorp dus het moest haast wel.

Ondertussen bij karim.
Waarom neemt ze nou niet op. Waarom heeft ze haar telefoon uitstaan verdomme. Karim ging naar beneden, hij bleef bij de deur staan want hij hoorde zijn vader wat zeggen tegen zijn moeder. Die marokkaanse meisjes van tegenwoordig zijn allemaal vernederlands, ze doen alles met hun vriend. Gelukkig trouwt onze karim met halima……..ja tante zakkiya was blij dat ik toestemde. Karim schrok hijs chrok, hij moest naar buiten hij moest even ademhalen. Het leek of hij stikte. Moest hij met zijn nicht trouwen? Die uit marokko, die verwaarloosde kreng. Hij haatte haar altijd al en nu moest hij met haar trouwen. Hij wou haar niet, hij wou saloua alleen maar saloua. Hij moest ervoor zorgen dat zijn ouders toestemden het moest gewoon…………….

22-07-2002, 13:14


zooooo mooie verhaal meid..echt goed hoor...wel beetje zielig allemaal,maarjah..komt er nog een vervolg>?

xxjez hindaatje

22-07-2002, 13:22
Karim ging weer naar huis. Hij liep de woonkamer in. Mama, papa ik moet met jullie praten…..natuurlijk mijn zoon…….ik heb een meisje gevonden met wie ik wil trouwen. Ik keek naar mijn moeder, ze werd spierwit. Maar karim mijn zoon we hebben al iemand voor je ……wat mama hoe kan ik met iemand trouwen van wie ik niet hou…….karim luister naar je moeder en breng ons geen schande net als die xxxx van benhatti. Dat deed pijn toen ik dat hoorde. Ze is geen xxxx verdomme, ze is echt gevallen bij turnen ik was er zelf bij, WAAROM GELOOFT NIEMAND HAAR. Allah zal iedereen straffen die haar niet gelooft. Ik wist niet wat ik allemaal zei. Zijn vader en moeder keken me aan. Tot mijn schrik stond mijn vader op: Ver domme karim het laatste wat jij zal doen is trouwen met die schandelijk slxt. Ik laat mijn zoon niet met een afvaldoek trouwen. Jij trouwt met je nicht halima punt uit. Als je niet naar ons wil luisteren dan weet je de deur te vinden, en je zal je moeder voor altijd ongelukkig maken. Ik schrok van wat mijn vader zei. Ik keek naar mijn moeder en ik zag dat ze begon te huilen en te smeken. Ik liep snel de kamer uit en ging naar boven. Ik pakte mijn telefoon, ik moest saloua spreken. Ik kan haar dit niet aan doen, het kan gewoon niet. Als ik haar niet wil ,wil niemand haar. Ik hou zoveel van haar, oh allah ik hou zoveel van haar. Maar ook van mijn moeder. Ik kan niet kiezen tussen mijn moeder en saloua. Maar als ik moet kiezen kies ik voor……………………………

22-07-2002, 13:41
Ondertussen bij saloua
Ik moet mijn telefoon aanzetten, ik moet karim weer spreken. Ze zette haar telefoon aan. PIEP PIEP PIEP PIEP PIEP PIEP PIEP PIEP , jeetje 8 smsjes allemaal van karim. Ik belde met zwetende en trillende handen. Hallo?……hey karim….saloua? lieverd ben jij dat?….ja karim ik ben het. Ik moest proberen niet te huilen ik moest me inhouden het moest gewoon. Saloua ik moet je spreken nu meteen…..maar karim er wordt al geroddeld over me, ik kan toch niet weer zomaar met een jongen op straat lopen. We gaan naar het bos daar komen alleen maar Nederlanders die hun hond uitlaten………. Oke is goed, bij het bankje achter de grote eik?……..ja saloua ik zie je daar over tien minuten. Tuut tuut. Ze kleedde zich aan, ze keek niet eens in de spiegel hoe ze eruit zag. Het kon haar niet meer schelen hoe ze eruit zag. Ze liep naar buiten, ze zag daar de buurvrouw. Hey meisje gecondoleerd met je moeder. toen begon ze weer te huilen. ze zei snel dank je wel en liep door. Ik kwam bij het bankje aan, ik zag karim al zitten. Hij had me nog niet gezien. Hey …..oh eh hey saloua…..hij gaf haar een hand. Ze wist dat dat slecht nieuws betekende. Ikke eh moet je wat vertellen………zeg het maar karim, mijn leven is toch al een puinhoop, het liefst spring ik voor een trein maar dan zal ik zeker in de hel belanden, waar ik toch wel zal belanden………zeg dat niet saloua je hebt je moeder niet vermoord……..nou karim wat wou je me vertellen………saloua mijn ouders hebben al die roddels ook gehoord enne ze geloven die roddels………wat probeer je daarmee te zeggen karim…………saloua ikw eet niet hoe ik dit moet zeggen maar eh ..ik eh kan niet met je trouwen…….. WAT?????????………karim ik leef alleen nog voor jou wat doe je me aan, het enige stukje in mijn hart dat leeft is het plekje dat jij hebt in mijn hart. Ik begon te huilen, waarom ,waarom gelooft niemand me,waarom houdt niemand van me, waarom???……….saloua ik hou toch van. Hij sloeg een arm om me heen. LAAT ME LOS JIJ KLxxTZAK, RAAK ME NIET AAN!!!!!! En ik rende huilend weg zo hard als ik kon. Het leek net of ik achtervolgd werd door een groep wolven........

22-07-2002, 13:42


zal ik het verhaal afmaken of zal ik er mee stoppen?!?!?!
liefs souhaila

22-07-2002, 15:04
AFMAKEN NATUURLIJK !!
het is een mooi verhaal

22-07-2002, 16:11
AFMAKEN !!!!
HET IS EEN HEEL MOOIE VERHAL
DUS PLZ VERDER SCHRIJVEN

22-07-2002, 17:08

Citaat:
Origineel gepost door zozoke
AFMAKEN !!!!
HET IS EEN HEEL MOOIE VERHAL
DUS PLZ VERDER SCHRIJVEN
haha ik zal het afmaken hieronder het vervolg:

Ik bleef maar rennen en rennen. Ik had geen zin om de bus te pakken. Dus had ik het hele eind gerend. Ik ging naar huis. Ik wist gewoon niet meer hoe mijn leven verder moest. Ik zat te denken aan zelfmoord, niemand houd toch van me. Maar ik dacht dat ik het beter maar niet kon doen. Dus deed ik het toch niet. Een paar dagen na dit alles, kwamen mijn vader en broertje terug.

Een jaar later
Mijn vader negeerde me weken, maanden totdat we een jaar verder waren. Ik had karim een jaar niet gezien of gesproken. Het was weer zomer en we besloten om naar Marokko te gaan. We hadden namelijk een bruiloft. De zoon van de vriend van mijn vader ging trouwen. We hadden alles voorbereid, om op vakantie te gaan. Toen was het zover, mijn vader praatte weer een beetje tegen me, maar alleen als het echt moest. We kwamen in Marokko aan, en ik zag mijn hele familie voor het eerst nadat mijn moeder was overleden. Iedereen keek me met een scheef gezicht aan. Ik ging slapen want ik was moe.

Een week in Marokko:
De bruiloft is vanavond dus ging ik even naar de kapper met mijn nicht samen. We kletsten wat af, ik had haar alles verteld over het incident van vorig jaar. Ze geloofde me en had zware medelijden met me. Daarna praatte we er niet meer over. Eindelijk was het avond, ik was toe aan een bruiloft ik had er echt zin in net als mijn nicht. We kwamen daar aan en ik zag dat die mensen die gingen trouwen uit Nederland kwamen. Ik had de bruid en bruidegom nog niet gezien, maar hun ouders wel. Toen kwam de bruid, ze was heel erg mooi opgemaakt het was een mooie vrouw. Ik hoorde van iemand dat ze neef en nicht zijn. Na een hele avond te hebben gedanst was ik erg moe. Ik ging zitten. Ik zag dat ze aankondigden dat de bruidegom eraan kwam. Hij kwam me bekend voor, alleen ik zat te ver achteraan om hem te herkennen, dus ging ik naar voren toe. Toen zag ik hem, degene die ik niet wou zien. Het was niet normaal. Ik kreeg steken in mijn hart en ik kon moeilijk ademhalen. Toen rende ik naar buiten. Ik moest frisse lucht hebben. Eenmaal buiten ging het wat beter. Er kwam een jongen op me af, hij zag dat ik door de war was: hey dame gaat het een beetje………..ja het gaat wel. Zei ik pissig, toen ik opkeek keek ik in twee hele mooie ogen. Het was een leuke jongen. Maar verdomme ik hield niet van hem ik hield van de bruidegom……………………

22-07-2002, 17:30
Die jongen probeerde aardig te zijn maar ik snauwde hem steeds af. Sorry, ik ben een beetje pissig……….ja dat merk ik…..ik voel me gewoon niet zo goed…….maare ik ben younes……ik ben saloua……zo mooie naam……dank je maar als je het niet erg vind ga ik weer naar binnen…..hey w8 eens even…..wat is er? ……ben jij niet dat meisje uit nederland die wat met karim had, die nu trouwt……..hoe weet je dat?…..ik ben zijn neef, hij had het altijd over jou…..ja en nu gaat ie trouwen…….hij houd niet van haar echt niet, hij houdt van jou…….nou interessant hoor als ie van me hield was ie nu naast mij……hij kon niet anders echt niet, hij vertelde me dat als ie met haar naar bed zou gaan dat ie aan jou zou denken dat ie zou denken dat ie zijn huwelijksnacht met jou doormaakt……….wat is dit nou weer voor onzin……….het is geen onzin echt niet, vraag het maar aan hem……dat is nog het laatste wat ik zal doen en de groeten ik ga weer naar binnen. En weg was ik. Ik moest naar huis, iedereen hier zal wel van me gehoord hebben. Ik zei tegen mijn vader dat ik naar huis ging e hij antwoordde niet eens. Stik maar dacht ik. Dus ik ging naar huis. Thuis aan gekomen ging ik meteen naar mijn bed, al dat gedoe met karim was vermoeiend.

Ondertussen bij karim:
Ik durf te wedde dat ik haar zag, ik kan zo toch niet leven. Ik hou van haar en niet van die kreng naast me. Ik haatte haar en toch moest ik een bed met haar delen. Morgen ja morgen ga ik het doen. Het kan me niet schelen of ik iedereen pijn doe, maar morgen doe ik het. Ik heb er heel lang over nagedacht maar ik doe het gewoon. Dit is geen leven gewoon. Als ik niet gelukkig zal worden dat hoeft het ook niet. Maar morgen zal het zover zijn. Ik zal zeggen dat ik naar de winkel ga en dan zal ik nooit meer terug komen……………

22-07-2002, 17:30
hey mensen ik heb even een vraagje, wat denken jullie dat er nu gaat gebeuren, ik ben benieuwd. eens even zien wie er gelijk zal hebben...............

liefs souhaila

22-07-2002, 17:32
zo heyyy ga aub verder is echt een prachtig verhaal.
Mijn complimenten voor je TBARKALLAH ALICK.
Maar neem gerust de tijd ervoor.Okeee

beslama

22-07-2002, 17:34
Gaat hij Misschien Saloua opzoeken hij wilt haar terug???
en heb ik gelijk????

22-07-2002, 17:36


kom je zometeen achter

22-07-2002, 17:41
okeeee ik w8 wel hoorrr!!!!!

22-07-2002, 17:43
Ik zal zeggen dat ik naar de winkel ga en dan zal ik nooit meer terug komen……………

Die avond was zijn huwelijksnacht. Na de huwelijksnacht voelde ik me ongelooflijke vies, zo had ik me mijn huwelijksnacht niet voor gesteld. Ik ging douchen en daarna ontbijten. Keek nog even naar het nieuws en riep toen mijn moeder. ik vertelde mijn moeder dat ik even naar de winkel ging. Mama……ja lieverd?….ik hou van je……..ik ook van jou mijn zoon. Dat waren mijn laatste woorden tegen mijn moeder.

Ondertussen bij saloua:
Saloua schrok wakker, ze had een ongelooflijke pijn in haar borst. Dat had ze wel vaker de laatste tijd. Toen ze uit haar bed stapte had ze een raar gevoel. Het was precies hetzelfde gevoel dat ze had toen ze haar moeder verloor. Ze ging kijken hoe het met anouar ging, met hem ging alles goed, ook met haar vader was alles goed. Ze negeerde het gevoel, wat ze eigenlijk niet had moeten doen…………………….

Pagina's : 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11