Bekijk volle/desktop versie : Hoe mijn leven in een avond dramatisch veranderd:ECht GeBeuRD



Pagina's : [1] 2

03-09-2003, 14:58

Citaat door Najiha202:
Hey Everybody,

Ik wou toch even mijn verhaal kwijt die ik heb meegemaakt. Het gaat over mij, dus ik kan je verzekeren dat het echt geen bullshit it.....


Hier begin ik dan:

Ik begin helemaal bij het begin. Blij en tevreden ga ik naar school, eindelijk zit ik dan op school waar ik het echt naar mijn zin heb, het is wel geen leuke klas maar toch mijn beste vriendin zit er op school and that's all that matters. Jammer genoeg zat ze niet bij mij in de klas maar het was al genoeg dat we bij elkaar op school zaten. Ik liep naar mijn klas, ik had niet veel contact met al mijn klasgenoten want ik vond ze onbeschoft en arrogant ze waren niet serieus met school bezig en het enige wat ze deden was met meisje bezig zijn. Het waren voornamelijk turken, niet dat ik een hekel heb aan turken mijn beste vriendin was turks maar het irriteerde mij dat zij alleen turks spraken. Aangekomen in de klas keek ik rond of ik een beschaafd iemand kon vinden waar ik bij kon zitten. Ik ging naast een Pakistaanse meisje zitten ze leek mij erg aardig en dat was direct ook. Ik had haar de vorige dag niet opgemerkt misschien dat ze de eerste dag niet aanwezig was, in ieder geval we raakte in gesprek en ze bleek een erg aardige meisje te zijn. In de pauze zocht ik mijn vriendin op, ik keek rond maar kon haar maar niet vinden. Ik had de tijd om een beetje de school te bekennen, het was tenslotte nog maar mijn tweede dag op deze school en zo veel heb ik er niet van gezien. Ik vond de mensen hier op school zo raar, het waren voornamelijk allochtonen, wat ik absoluut niet gewend was. Ik woon zelf in een kleine dorpje, maar zat dus op school in Rotterdam. Ik kon het niet geloven ik zit op school in Rotterdam, als mijn vader er achter kwam ging ik dood. Natuurlijk wist mijn vader niet waar ik op school zat, ik zei tegen hem dat ik naar Denhaag op school ging. Ik mocht wel naar Denhaag op school maar Rotterdam ho maar dat was niet eens te bespreken ik was het zat om maar tedoen wat mijn vader wou. Mijn vader is een erg strenge vader naar mijn mening. Dus ik moest doen wat hij zei, hij moest en zou alltijd zijn zin krijgen. Hij liet mij in iedergeval naar school gaan daar was ik al blij mee. Maar hij hoefde niet te weten welke school. Hij vroeg er verder ook niet naar. Tot de dag van vandaag heb ik spijt dat ik daar op school zat. Ik belde mijn vriendin op en vroeg waar ze was, ze zat in de kantine. O god ik had geen zin om alleen naar die kantine te gaan. We hadden twee kantines een kantine vol met allochtonen en de andere kantine alleen maar Nederlanders. Het was een soort onderscheiding wat ik ook zo raar vond. Ik wou eigenlijk naar de Nederlandse kantine gaan daar voelde ik me beter. Nou ja ik ga toch maar naar mijn vriendin dacht ik. Ik liep de kantine binnen en het leek wel of alle ogen op mij gericht waren er waren veel marokkanen merkte ik op.Maar geen een dat je denkt van Wauw!! Ik hou er niet van als mensen mij zo aanstaren, ik haaste mij naar m'n vriendin, daar aangekomen stelde ze me voor aan haar klasgenoten zij had wel leuke klasgenoten voornamelijk marokkanen. Ik raakte met hen in gesprek totdat de bel ging.

Hey ik ga de volgende keer verder.........als jullie geintresseerd zijn laat het me weten....

Lots Love Me...
.

03-09-2003, 15:27


goed begin ga verder
ik ben alvast je eerste fan

03-09-2003, 16:32
je...2de!!!!


03-09-2003, 16:50
4de Fan

He meid, ik weet precies welke school je bedoelt, zit daar namelijk ook op.. Maar ik wacht op vervolg ga verderrrrrr

03-09-2003, 16:52


5e fan!!
Ga gauw weer verder!
Mooi begin man!

BIgg Kizz
Hanan

03-09-2003, 17:16
meid je doet het prima ben wel erg geinteresseerd in je verhaal dus ga snel verder.

fatihaatje_88

03-09-2003, 17:18
meid je verhaal is goed tot nu toe en ben geinteresseerd in je verhaal.
ga gauw weer verder
groetjes moi

03-09-2003, 17:20
ey meid ga gauw verder je doet het goed! en ik ben dan je zesde fan (ofsjow? ) anyway........snel dus weer een vervolg he?

liefs Merjem

03-09-2003, 19:58
he ik ben benieuwd naar de rest schrijf plaese verder

03-09-2003, 20:08
Ga snel verder leuk begin!!!

XXXChahrazad

04-09-2003, 19:04
Keep it up the good work!!!

xxxjes

04-09-2003, 20:31
Ga verder!!!!

Kisses Niesje

05-09-2003, 16:10


oke nu moet je egt verder gaan....

05-09-2003, 16:33
krijgen we die nog

05-09-2003, 16:43
I WANT MORE kom op kom op ik wil je vehraal verder lezen!



joehoeeeee kom dan!

Pagina's : [1] 2