Bekijk volle/desktop versie : Kriebels....spannend



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

23-03-2007, 09:39
Salaamu aleikom broeders en zuster in de Islaam,

Ik wilde even mijn nieuws met jullie delen.
Ik heb net van mijn man vernomen dat hij mijn zoontje heeft ingeschreven op een koran-school in Marokko en dat ik dus vanaf september met mijn kids daar ga wonen insha'Allah.
Ik ben blij, angstig, opgetogen...en alles tegelijk.....

LIeve zusters en broeders, ik wil jullie vragen du'a voor mij te doen dat alles goed loopt daa.r Insha'Allah doe ik het beste voor mijn kinderen...


wa salaamu aleikom wa rahmatullah

23-03-2007, 10:09


Wa aleikoum salaam Oegtie ,

Ik zal zeker doe'a voor je doen inch'Allah. Ik vind het echt goed van jullie dat jullie hebben gekozen om terug te keren, mash'Allah. Ik wens je veel succes en Moge Allah je helpen...Amien ....

Liefs,

je zuster in de Islam

23-03-2007, 10:10

Citaat door SobhaanAllaah:
Salaamu aleikom broeders en zuster in de Islaam,

Ik wilde even mijn nieuws met jullie delen.
Ik heb net van mijn man vernomen dat hij mijn zoontje heeft ingeschreven op een koran-school in Marokko en dat ik dus vanaf september met mijn kids daar ga wonen insha'Allah.
Ik ben blij, angstig, opgetogen...en alles tegelijk.....

LIeve zusters en broeders, ik wil jullie vragen du'a voor mij te doen dat alles goed loopt daa.r Insha'Allah doe ik het beste voor mijn kinderen...


wa salaamu aleikom wa rahmatullah


Er wordt dus niet eerst besproken. Ik zou het mijn man kwalijk nemen want dit zijn dingen die je samen besluit.

23-03-2007, 10:14

Citaat door jantjehoed:
Er wordt dus niet eerst besproken. Ik zou het mijn man kwalijk nemen want dit zijn dingen die je samen besluit.



misschien bedoelt ze dat het nu pas duidelijk is dat het nu echt gaat gebeuren, niet zozeer dat het zou gaan gebeuren?

23-03-2007, 10:22


jahoor jantje, mijn man is gewoon van plan mij daar te dumpen, mijn paspoort af te pakken en me daar te laten stikken.....

we denken hier al over sinds de geboorte van mijn zoontje, hebben nu dus besloten om het écht te gaan doen.
En omdat hij nu ingeschreven is, is het echt realiteit en ja...gewoon ECHT, niet meer alleen praten en dromen.
BEdankt jantje, dat je mijn blijdschap fijn de grond in boort. Ik snap echt niet dat je dacht da iemand zoiets zomaar ineens zonder zijn vrouw beslist...

23-03-2007, 10:23
iwa jantje tunnelvisie is een b!tch of niet

23-03-2007, 10:24

Citaat door jantjehoed:
Er wordt dus niet eerst besproken. Ik zou het mijn man kwalijk nemen want dit zijn dingen die je samen besluit.


niet geïnteresseerd, thank you...come again

23-03-2007, 10:25

Citaat door SobhaanAllaah:
jahoor jantje, mijn man is gewoon van plan mij daar te dumpen, mijn paspoort af te pakken en me daar te laten stikken.....

we denken hier al over sinds de geboorte van mijn zoontje, hebben nu dus besloten om het écht te gaan doen.
En omdat hij nu ingeschreven is, is het echt realiteit en ja...gewoon ECHT, niet meer alleen praten en dromen.
BEdankt jantje, dat je mijn blijdschap fijn de grond in boort. Ik snap echt niet dat je dacht da iemand zoiets zomaar ineens zonder zijn vrouw beslist...


Haha, dat bedoelde ik niet. Maar heeft hij dan niet op voorhand gezegd ik ga mijn zoontje in dit schooltje inschrijven. Ik heb daar een huisje gezien. En zo verder.

23-03-2007, 10:27

Citaat door anash:
niet geïnteresseerd, thank you...come again


Overleg is nu eenmaal belangrijk.

23-03-2007, 10:44
Ja natuurlijk wel, hij is niet voor niets in Marokko nu .... maar vandaag was dus DE dag

23-03-2007, 10:49
Zuster, weten jullie ook al waar jullie gaan wonen???

wa salaam aleikoum

23-03-2007, 10:51

Citaat door SobhaanAllaah:
Ja natuurlijk wel, hij is niet voor niets in Marokko nu .... maar vandaag was dus DE dag


Ga je niet mee naar Marokko zodat je alles kunt zien en zo.

Ps. het is niet aanvallend. Ik vraag het gewoon.

23-03-2007, 11:02


Mooi besluit...

De beloning voor de ouders van de kinderen die veel qoraan hebben geleerd is inshAllaah erg groot. En als je echt van je kinderen houdt, wat is er dan beter dan ervoor te zorgen dat je het makkelijk voor ze maakt om de woorden van Allaah te leren..

23-03-2007, 11:03
Salaamu aleikom wa rahmatullah,

Ja, ik weet idd al waar we gaan wonen, waar zijn school is....
Hij moest alleen nog ingeschreven worden daar. Als we er zijn ga ik zelf een kijkje nemen op de school insha'Allah.

23-03-2007, 11:14
macha allah, ik hoop dat het een goede keus zal zijn voor je kindje. en veel succes in marokko. maar zuster, wil dat zeggen dat je ook nooit meer terug naar nederland komt

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8