Bekijk volle/desktop versie : ..Waterput??..



22-03-2007, 14:03
Hey ik heb vanacht gedroomd dat ik water uit een put op het platteland wilde drinken maar toen zag ik dat er dode mensen naar boven werde gevist vanuit die put kan iemand mij vertellen wat dit betekent of opzoeken..?

Alvast bedankt!

22-03-2007, 14:08


Hmm scary..Ik denk dat het niet goed is als je het hebt gedronken..Heb je dat niet gedaan, dan zou ik me nergens druk om maken..Wat ik sowieso niet zou doen.. Ik heb niet zoveel met dromen.. Het hoeft namelijk niet altijd wat te betekenen..

22-03-2007, 16:10

Citaat door MarokkaanseLady:
Hmm scary..Ik denk dat het niet goed is als je het hebt gedronken..Heb je dat niet gedaan, dan zou ik me nergens druk om maken..Wat ik sowieso niet zou doen.. Ik heb niet zoveel met dromen.. Het hoeft namelijk niet altijd wat te betekenen..



ja raar he.. nee ik heb het niet gedronken ik wou ervan drinken todat ik zag dat ze doden mensen aan het opvissen waren...ik zou het niet weten maar ik heb al ik zo een boekje gekeken maar der stond niets in wat op mijn droom leek.!
nee klopt maar wou het gewoon weten maar thnx anyway...

22-03-2007, 16:25

Citaat door Letoya:
ja raar he.. nee ik heb het niet gedronken ik wou ervan drinken todat ik zag dat ze doden mensen aan het opvissen waren...ik zou het niet weten maar ik heb al ik zo een boekje gekeken maar der stond niets in wat op mijn droom leek.!
nee klopt maar wou het gewoon weten maar thnx anyway...



Geen dank meid..