Bekijk volle/desktop versie : Studie Hbo- Verpleegkunde Aan De Haagsehogeschool



Pagina's : [1] 2 3

20-03-2007, 18:08
HI lieve mensen!

ik doe dit jaar mn 5havo examens, en denk er aan, als ik inschallah slaag, volgend schooljaar, hbo verpleegkunde aan de haagse hoge school te volgen... maar twijfel nog steeeeeds!!

Zo, ik vroeg me dus af, wie dr allemaal ook van plan was volgend schooljaar inschallah hbo- v te doen!!!

meld het en vertel ook gelijk je motivatie om andere, zoals mij , aan te sporen!

X rose_hageneesje

20-03-2007, 18:19



Citaat door rose_hageneesje:
HI lieve mensen!

ik doe dit jaar mn 5havo examens, en denk er aan, als ik inschallah slaag, volgend schooljaar, hbo verpleegkunde aan de haagse hoge school te volgen... maar twijfel nog steeeeeds!!

Zo, ik vroeg me dus af, wie dr allemaal ook van plan was volgend schooljaar inschallah hbo- v te doen!!!

meld het en vertel ook gelijk je motivatie om andere, zoals mij , aan te sporen!

X rose_hageneesje



heey meid ik doe zelf de opleiding verpleegkundige maar dan op het MBO en het is een toffe opleiding Je leert er heel veel dingen die in je dagelijks leven ook van toepassing kunnen zijn

Ik hoop dat je er wat ana hebt

xxx Ouasima

20-03-2007, 18:23
owh dank je wel voor je reactie meis!

ja ik twijfel nog steeds,.. terwijl ik langzamerhand wel moet weten wat ik wil doen..

ZO WIE GAAT HET ZEKER DOEN?

20-03-2007, 19:29

Citaat door rose_hageneesje:
HI lieve mensen!

ik doe dit jaar mn 5havo examens, en denk er aan, als ik inschallah slaag, volgend schooljaar, hbo verpleegkunde aan de haagse hoge school te volgen... maar twijfel nog steeeeeds!!

Zo, ik vroeg me dus af, wie dr allemaal ook van plan was volgend schooljaar inschallah hbo- v te doen!!!

meld het en vertel ook gelijk je motivatie om andere, zoals mij , aan te sporen!

X rose_hageneesje


Mij lijkt het ook een leuike opl. Maar er zijn veel kanten die je op wilt gaan. Welke kant wil jij op gaan? Met wie of wat wil je later werken...

groetjes

20-03-2007, 19:54



Citaat door al3eila19:
Mij lijkt het ook een leuike opl. Maar er zijn veel kanten die je op wilt gaan. Welke kant wil jij op gaan? Met wie of wat wil je later werken...

groetjes

hi hii,
ik zou graag iets willen doen met kinderen/jongere mensen... absoluut niet met ouderen in iedergeval.. (in een kinderziekenhuis tewerk gaan of andere, met kinder te maken, instanties)
maar de richting die je op wil gaan,, kies je toch pas het 3e jaar..?

ga jij het doen?? zoja.. welke richting zou jij op willen gaan

21-03-2007, 12:43

Citaat door rose_hageneesje:
hi hii,
ik zou graag iets willen doen met kinderen/jongere mensen... absoluut niet met ouderen in iedergeval.. (in een kinderziekenhuis tewerk gaan of andere, met kinder te maken, instanties)
maar de richting die je op wil gaan,, kies je toch pas het 3e jaar..?

ga jij het doen?? zoja.. welke richting zou jij op willen gaan



Ik heb het gedaan, verpleegkundige en ben dit jaar gestopt, heb niet eens het jaar afgemaakt .
Het beviel me helemaal niet, denk goed na.
eerste jaren moet je alleen maar ouderen wassen aankleden enz.
En dat vond ik echt vreselijk

21-03-2007, 16:53
Ik ga volgend jaar ook Verpleegkunde doen op het MBO.
Het is volgens mij wel een leuke opleiding,me nicht is een verpleegkundige en ze zegt dat het leuk is.

21-03-2007, 17:15
Ok maar zijn de vakken biologie, scheikunde en wiskunde nou zó belangrijk als dat ze zeggen?

21-03-2007, 17:26
Salamou3alikom dames,

ik zit in de derde jaar van de HBO-V.....Je hebt helaas in het begin een verpleeghuisstage van 4 weken...dit ivm met het leren van de basiszorg...
In de 3de jaar kan je kiezen voor de richting algemeen, geestelijk of maatschappelijk.... en de eerste stage's zijn zo voorbij...Ik loop nu stage in het ziekenhuis... het is echt niet meer zo veel wassen....En als hbo-v kan je natuurlijk ook de management functie in!
Je kan zoveel op met deze opleiding, verschillende soort verpleegkundige worden....

Ik ga zelf volgend jaar 10 weken in ,Marokko stage lopen!

Je kan deze opleiding leuk vinden als jij het leuk vind om met patienten te werken, en dat mensen naakt zien ...raak je snel aangewend!!

Ikhoop dat ik jullie voldoende info heb gegeven! Succes met jullie studiekeuze....

21-03-2007, 17:39

Citaat door marocliefhebber:
Ok maar zijn de vakken biologie, scheikunde en wiskunde nou zó belangrijk als dat ze zeggen?


heb die vakken wel, maar je bent niet verplicht ze op zak te dragen als je hbo-v wil doen

21-03-2007, 17:40

Citaat door chaima15:
Ik heb het gedaan, verpleegkundige en ben dit jaar gestopt, heb niet eens het jaar afgemaakt .
Het beviel me helemaal niet, denk goed na.
eerste jaren moet je alleen maar ouderen wassen aankleden enz.
En dat vond ik echt vreselijk


owh god.. dat is ook het geen dat me aan het twijfelen zet
lijkt me idd ook echt vreselijk..

mag je niet zelf een stageplek zoeken?

21-03-2007, 17:42

Citaat door sahrouia:
Salamou3alikom dames,

ik zit in de derde jaar van de HBO-V.....Je hebt helaas in het begin een verpleeghuisstage van 4 weken...dit ivm met het leren van de basiszorg...
In de 3de jaar kan je kiezen voor de richting algemeen, geestelijk of maatschappelijk.... en de eerste stage's zijn zo voorbij...Ik loop nu stage in het ziekenhuis... het is echt niet meer zo veel wassen....En als hbo-v kan je natuurlijk ook de management functie in!
Je kan zoveel op met deze opleiding, verschillende soort verpleegkundige worden....

Ik ga zelf volgend jaar 10 weken in ,Marokko stage lopen!

Je kan deze opleiding leuk vinden als jij het leuk vind om met patienten te werken, en dat mensen naakt zien ...raak je snel aangewend!!

Ikhoop dat ik jullie voldoende info heb gegeven! Succes met jullie studiekeuze....



heej meis tnx voor je reactie!
welke richting heb jij gekozen?

en dat wassen, naakte ouderen enzo.. ik zit er toch wel erg mee.. das namelijk het tegenduwtje dat me laat twijfelen

21-03-2007, 17:46



Citaat door rose_hageneesje:
heb die vakken wel, maar je bent niet verplicht ze op zak te dragen als je hbo-v wil doen



nee maar wat ik bedoel is de vakken scheikunde, biologie en wiskunde moeten die per see in je prfiel zitten of niet?(havo)

21-03-2007, 17:48
neej dat hoeft niet

21-03-2007, 17:52
Ok.
en dan heb ik nog een vraag:
moet je ook verplicht een stage lopen in het buitenland?

Pagina's : [1] 2 3