Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid De ARBO wilt me nu na 2 maanden ziek zijn weer laten beginnen met werken



Pagina's : 1 2 3 4 [5]

29-09-2007, 22:28
Begrijp jou probleem niet.....je geeft aan dat het ministerie van justitie jou heeft aangeboden na je zwangerschap terug te komen, waar kamp je dan mee? Overigens, ik heb er nog niet eerder van gehoord dat insellingen zo flexibel zijn in het aannemen van personeel. Als het zo makkelijk aan toe ging.....waren er minder problemen de arbeidsmarkt

02-10-2007, 22:09


Hee meid sallaam,

Ik heb precies het zelfde als wat jij nu hebt 2 collega,s die notebene gewoon heel stom doen en niet praten etc.
Ik ih me ook inmiddels ziek gemeld en heb ook gesprekken met P&O gehad en als ik jou was zou ik je baan niet zo opzeggen!
En nog iets als je het niet eens bent met de bedrijfsarts dan kun je een deskundig oordeel aanvragen bij het UWV daar betaal je wel 50 euro voor. Je hebt dan wel weer een gesprek met een andere arts en die kijkt dan of je echt aan het werk moet. Ik heb precies hetzelfde gedaan omdat ik daadwerkelijk last heb van spaningsklachten en RSI-klachten en tegen mij zij hij ook van je moet weer 8 uur gaan werken terwijlik het niet eens langer dan 2 uur achter de PC vol hou. Meid laat niet met je sollen en als er problemen zijn op het werk dan moet de werkgever met oplossingen komen en anders schakel je en advocaat in.

Succes

02-10-2007, 22:42
snap sommige mensen niet, ikbennadine....ech erg als e werkelijk zo iemand bent die zich zo snel ziek meld!! ik haat dat!! wij, de hardwerkers. die betalen voor jou omdat je gewoon geen zin hebt om te werken!! mens hou toch op!! tydens mijn zwangerschap had ik bekkeninstbieliteit en ik heb fulltime tot 4 weken voor de bevalling gewerkt.....was heel zwaaaarrr....verloskundige zei zelfs dat ik het echt niet ga halen als ik zo door bleef gaan, maar ik heb het wel gehaald!! terwijl een ander ex collega die ook bekkeninstabiliteit had tijdens haar zwangerschap had, zij was week 1 van haar zwangerschap tot 1 jarige leeftijd van haar zoontje in de ziektewet...sorry hoor maar dat vind ik echt overdreven...2e zwangerschap zelfde verhaal maar erger want ze zat weer vanaf week 1 tot 3 jarige leftijd van kind in ziektewet totdat ze is ontslagen....echte profitage gewoon, vindt ik niet kunnen tegenover jzelf niet en tegenover je collega niet!!! maar goed mij mening

Pagina's : 1 2 3 4 [5]