Bekijk volle/desktop versie : buikdansles????



Pagina's : [1] 2

19-03-2007, 17:12
Wie volgt hier buikdans les? Ik wil het graag gaan volgen na mijn bevalling inshaAllah. Heb gehoord/gelezen dat je dan effectief afvalt bij je buik etc. En het lijkt mij hartstikke leuk, ik hou van dansen etc. Ik ga zoiezo na mijn bevalling joggen maar het lijkt mij leuk om ook buikdansles te volgen. Iemand ervaring? Goed of slecht. Maakt niet uit.

19-03-2007, 17:22



Citaat door Krullebol:
Wie volgt hier buikdans les? Ik wil het graag gaan volgen na mijn bevalling inshaAllah. Heb gehoord/gelezen dat je dan effectief afvalt bij je buik etc. En het lijkt mij hartstikke leuk, ik hou van dansen etc. Ik ga zoiezo na mijn bevalling joggen maar het lijkt mij leuk om ook buikdansles te volgen. Iemand ervaring? Goed of slecht. Maakt niet uit.


Ik heb buikdans lessen gevolgt, het was ontzettend leuk.

Probeer met een vriendin of meerdere vriendinnen samen te gaan dan is het veel leuker

Of je afvalt bij je buik daar heb ik helaas niets van gezien

19-03-2007, 17:28
ik wil ook

19-03-2007, 18:14

Citaat door houdaya:
Ik heb buikdans lessen gevolgt, het was ontzettend leuk.

Probeer met een vriendin of meerdere vriendinnen samen te gaan dan is het veel leuker

Of je afvalt bij je buik daar heb ik helaas niets van gezien


Ik wil ook samen gaan met mijn schoonzus, maar ik heb verhalen gehoord dat je er een strakke buikspieren van krijgt. Mijn man (fitnessgoeroe )zegt dat het niet klopt en dat ik gewoon een strak trainschema moet volgen om strakke buikspieren te krijgen na de bevalling. Hij zegt dat ik beter pilates kan gaan volgen. Maar ik ben benieuwd of er daadwerkelijk dames zijn die met buikdansles een strakkere buik hebben gekregen.

Hoe lang heb jij het gedaan?

19-03-2007, 22:04


ik heb buikdansles gegeven en het was echt heel erg leuk!
ik ben ook zwanger, 34 weken en dans ook gewoon thuis, omdat t goed voor je is en de bevalling.............

19-03-2007, 23:19
Bespaar je centjes en doe lekker thuis buikoefeningen en dans gewoon zoals je op Marokkaanse feesten ook danst, op goede lekkere muziek. Succes gegarandeerd!

19-03-2007, 23:23
mijn vriendin is de beste buikdanseres die er is, serieus nog nooit iemand mooier zien dansen dan haar . ze heeft me wat oefeningen meegegeven voordat ze emigreerde

ik doe het trouw elke ochtend en avond....en ik heb zowaarlijk een taille gekregen....het is hartstikke leuk en je leert dansen!
men andere vriendin is paar jaar geleden intensief gaan buikdansen gewoon thuis. ze had een recht figuur en nu WOW echt prachtige vrouwelijke vormen!

20-03-2007, 08:48
Heeft iemand enig idee waar je in rdam lessen kunt volgen?

20-03-2007, 09:38
Je kan het inderdaad gewoon thuis doen.
Ik doe het elke avond, als je buikdanslessen doet thuis, word je taille inderdaad strakker, maar je moet het gewoon elke dag een half uurtje doen, zie je zeker resultaat na een tijdje....
doe ook gewoon marokkaans muziek...val je ook heel veel van af.

20-03-2007, 14:58
In Alkmaar zit een goede buikdansdocent! Ze heet Will Neumann en haar groep heet Shuruuk. Als je daarop googlet, kun je in contact komen met haar. Ze is superenthousiast waardoor je zelf nog fanatieker wordt.

20-03-2007, 18:29

Citaat door bellydancefan:
In Alkmaar zit een goede buikdansdocent! Ze heet Will Neumann en haar groep heet Shuruuk. Als je daarop googlet, kun je in contact komen met haar. Ze is superenthousiast waardoor je zelf nog fanatieker wordt.

Ken je ook iemand in de omgeving rotterdam???

20-03-2007, 19:34

Citaat door Cacharel:
Ken je ook iemand in de omgeving rotterdam???

Pfff, toendertijd wel. Kijk anders hier eens:
http://buikdans.startpagina.nl/
En buurthuizen zijn ook vaak bezig met goedkope buikdanslessen. Succes.

Ik vind acuut de pagina van die Alkmaarse vrouw
http://www.buikdansgroep.nl/

05-11-2007, 10:02


Ik geef buikdansles in Drachten bij dansschool swing-inn in Drachten.
Het is echt een hele leuke groep meiden!

Na een aantal jaren lessen en workshops bij bekende dansers te hebben gevolgd, raakte ik al snel verslingerd.
Daarom heb ik besloten om de dans, het gevoel en de kracht die het mij geeft door te geven aan andere vrouwen. Naar mijn mening is het de meest vrouwelijke dans die we kennen.

Ik geef les in verschillende stijlen, klassiek egyptisch en turkse stijlen, maar ook tribal, fusion en Amerikaanse show stijl (Bellydance superstars, Shakira)
De groepen zijn klein, dus je hebt voldoende individuele aandacht.

Als het je wat lijkt dan kan je meer info vinden op mijn website: http://www.orientaalsdansen.nl
Je kan gratis een proefles volgen.

Groetjes Renske Wagter

05-11-2007, 10:06
Ik wil heeeeeeeeeeeeeeeel graag op bellydance les, maar dan wel in amsterdam...Maar weet bij god niet waar :s

05-11-2007, 10:10
Amsterdam?
Bij Cassandra! The Amsterdam Dance Company

Pagina's : [1] 2