Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk puisten



Pagina's : [1] 2 3

17-03-2007, 23:34
hey everybody

Wat helpt om die puistjes te laten verdwijnen...geen alcohol dat helpt niet bij mij alle tips zijn welkom

17-03-2007, 23:36


Hoe oud ben je?

17-03-2007, 23:37

Citaat door Dr0mer:
Hoe oud ben je?


19 jaartjes hoezo

17-03-2007, 23:40

Citaat door oem_9wawed:
19 jaartjes hoezo


Misschien was het gewoon de puberteit, dan moet je er overheen groeien.

Er is niks belangrijkers voor een goede huid, dan een goede nachtrust. Drink veel water, neem extra vitamine E en reinig je gezicht goed. Ben je al naar de huisarts geweest?

17-03-2007, 23:46



Citaat door Dr0mer:
Misschien was het gewoon de puberteit, dan moet je er overheen groeien.

Er is niks belangrijkers voor een goede huid, dan een goede nachtrust. Drink veel water, neem extra vitamine E en reinig je gezicht goed. Ben je al naar de huisarts geweest?


ja krijg altijd alcohol maar dat helpt helemaal niet bij mij

17-03-2007, 23:53

Citaat door oem_9wawed:
ja krijg altijd alcohol maar dat helpt helemaal niet bij mij


Geduld is een schone zaak en je moet het medicijn combineren met goed slapen en gezond eten.

Mocht dit toch niet baten vraag om Vitamine A zuur. Ik heb gehoord dat dit helpt. Lees wel kritisch de bijsluiter door en vraag je huisarts goed om raad. Ik hoop dat Allah subhana wa taala je snel voorziet van een stralende huid Inshallah.

17-03-2007, 23:58
Ga naar je huisarts en vraag Roaccutan 10mg, je moet dan naar ziekenhuis voor bloedonderzoek dit zijn 30 capsules per verpakking.

Anders kun je naar apotheek voor een tube creme: Benzoylperoxide(paarse verpakking van Apotheekmerk) kost zo'n 3,-

suc6!

17-03-2007, 23:59

Citaat door Dr0mer:
Geduld is een schone zaak en je moet het medicijn combineren met goed slapen en gezond eten.

Mocht dit toch niet baten vraag om Vitamine A zuur. Ik heb gehoord dat dit helpt. Lees wel kritisch de bijsluiter door en vraag je huisarts goed om raad. Ik hoop dat Allah subhana wa taala je snel voorziet van een stralende huid Inshallah.


shokran schat

18-03-2007, 00:00

Citaat door Casaouia_Style:
Ga naar je huisarts en vraag Roaccutan 10mg, je moet dan naar ziekenhuis voor bloedonderzoek dit zijn 30 capsules per verpakking.

Anders kun je naar apotheek voor een tube creme: Benzoylperoxide(paarse verpakking van Apotheekmerk) kost zo'n 3,-

suc6!


heb je ervaring met die benzoylperoxide?helpt t ?

18-03-2007, 00:00

Citaat door Casaouia_Style:
Ga naar je huisarts en vraag Roaccutan 10mg, je moet dan naar ziekenhuis voor bloedonderzoek dit zijn 30 capsules per verpakking.



Dat medicijn is een zware afrader. Het heeft zoveel bijwerkingen, niet normaal. Je moet je gezondheid niet in gevaar brengen om van je acne af te komen.

18-03-2007, 00:05

Citaat door oem_9wawed:
heb je ervaring met die benzoylperoxide?helpt t ?


k gebruik Roaccutan af en toe, als ik ongesteld word en ineens veel puistjes heb bijv. Idd zwaar medicijn, maar 10 MG valt reuze mee hamdouallah geen bijwerkingen gemerkt

En die benzoylperoxide gebruik ik af en toe s'avonds, tegen mee-eters en kleine puistjes

18-03-2007, 00:07

Citaat door Dr0mer:
Dat medicijn is een zware afrader. Het heeft zoveel bijwerkingen, niet normaal. Je moet je gezondheid niet in gevaar brengen om van je acne af te komen.





En Benzoylperoxide is dat spul wel goed??

18-03-2007, 00:08



Citaat door Casaouia_Style:
k gebruik Roaccutan af en toe, als ik ongesteld word en ineens veel puistjes heb bijv. Idd zwaar medicijn, maar 10 MG valt reuze mee hamdouallah geen bijwerkingen gemerkt

En die benzoylperoxide gebruik ik af en toe s'avonds, tegen mee-eters en kleine puistjes


En helpt dieBenzoylperoxide tegen je puisten?

18-03-2007, 00:08

Citaat door oem_9wawed:



En Benzoylperoxide is dat spul wel goed??


Lees dit artikel, hier staat alles netjes beschreven:

http://www.huidziekten.nl/folders/nederlands/pdf/AcneVulgaris.pdf

18-03-2007, 00:10
bij de Aldi OMBRA MED PH 5,5 Waslotion. Me nicht gebruikt het, goedkoop itt andere producten aanrader volgens haar.

Pagina's : [1] 2 3