Bekijk volle/desktop versie : Jongerenwerk In Marokko..



Pagina's : [1] 2

17-03-2007, 16:33
[ Dames & Heren..

Zoals jullie al kunnen lezen gaat het om werken in Marokko.
Wegens Omstandigheden wil ik graag Insha'Allah daar een toekomst opbouwen.

Ik doe op dit moment nog de SPW-opleiding. Daarna stroom ik door naar Pedagogiek..Omdat ik dolgraag met jongeren wil werken, wil ik deze droom in Marokko voortzetten. Maar hoe?

Mijn vraag aan jullie is, of iemand hier verstand van heeft. Is het mogelijk om? Wat heb ik nodig etc.?

Ik hoop dat er iemand informatie heeft..

Bij voorbaat dank..

Amal]

18-03-2007, 11:40


Upp

18-03-2007, 11:42
Kan je niet helpen.
Wens je succes!

18-03-2007, 13:57

Citaat door nietalleen:
Kan je niet helpen.
Wens je succes!


Dank je wel

Allahie 3awen

Amal

18-03-2007, 14:06


Denk niet dat het wat kan worden.

18-03-2007, 14:08

Citaat door Maysam:
Denk niet dat het wat kan worden.


Nee heb je, Ja kun je krijgen

Ik doe mijn best.Mocht het niet lukken, dan: zo zij het.

Amal

18-03-2007, 14:11
Het is maar SPW weet je.

Stel dat het iest met Computers etc was,dan was er nog be3da iennie minnie hoop.

Maar SPW...

Wie gefet daar nou weer om in Marokko

18-03-2007, 18:44

Citaat door Maysam:
Het is maar SPW weet je.

Stel dat het iest met Computers etc was,dan was er nog be3da iennie minnie hoop.

Maar SPW...

Wie gefet daar nou weer om in Marokko


Zoals ik boven had vermeld, stroom ik door naar Pedagogiek
Dus vergeet even het SPW-gedeelte..

Dank je wel voor je mening, maar helaas zal dat mij niet gaan helpen.

Iemand nog nuttige informatie?

18-03-2007, 19:16
Ten eerste de Arabische en Franse taal goed beheersen, Ik welk catagorie ga je in Marokko werken, info vragen wat marokko jouw op dat gebied te bieden heeft. of wil je zelf iets beginnen? enzovoort komt veel bij kijken meid maar ik wens je succes

19-03-2007, 11:51
er moet tog wel ergens in marokko een informatie bureau zijn voor marokkanen die uit europa terug naar nl gaan

19-03-2007, 20:14

Citaat door sahrazad1971:
Ten eerste de Arabische en Franse taal goed beheersen, Ik welk catagorie ga je in Marokko werken, info vragen wat marokko jouw op dat gebied te bieden heeft. of wil je zelf iets beginnen? enzovoort komt veel bij kijken meid maar ik wens je succes


Rabi Ghaliek

Dank je wel voor je welgemeende reactie..

Kus Amal

28-03-2007, 00:47
denk je dat sinterklaas elke maand geld stort op je rekening

sociaal werk in marokko is een mythe

29-03-2007, 11:35


Hoi meid,

Je kan zelf ook niet veel doen in marokko al heb je pedagogiek gedaan. Ik heb zelf afgestudeerd in pedagogiek aan de Uni in Leiden en ben ook dol op kinderen. In marokko heb je er niet veel aan omdat het daar anders gaat, zoals je als je rechten studeerd NL recht ook nergens mee aan de bak kan behalve in NL is het ook met Pedagogiek.

Wat wel een mogelijkheid is, omdat je weet hoe je met leerproblemen om moet gaan ect ect kan je een adviesbureau openen of een weeshuis zulke dingen wel. Maar of dat gaat draaien in marokko is een tweede. Het is heel moeilijk om daar iets mee te doen.

Wat ik jou wel kan adviseren is om eens heel goed te gaan kijken als je in marokko bent en langs wat instantie gaan en te gaan kijken waar hebben ze behoefte aan en wat kan ik voor ze betekenen. Misschien is dat wel een optie. Misschien kan de overheid jou een handje helpen.

Maar om het zelf op eigen beentjes te doen is echt heel moeilijk. Ik vind het wel heel goed van je, en hoop inshallah dat het ook gaat lukken maar denk er goed overna.

29-03-2007, 12:22
Meid wat je als eerste moet kunnen is de taal...als je het nog niet 100% spreekt en leest kun je het beste daarmee beginnen...en dan denken aan een eigen iniatief...dus iets zelf oprichten. Het beste is van de zomer even rondkijken en navragen lah j3awniek

29-03-2007, 12:24

Citaat door amal06:
[ Dames & Heren..

Zoals jullie al kunnen lezen gaat het om werken in Marokko.
Wegens Omstandigheden wil ik graag Insha'Allah daar een toekomst opbouwen.

Ik doe op dit moment nog de SPW-opleiding. Daarna stroom ik door naar Pedagogiek..Omdat ik dolgraag met jongeren wil werken, wil ik deze droom in Marokko voortzetten. Maar hoe?

Mijn vraag aan jullie is, of iemand hier verstand van heeft. Is het mogelijk om? Wat heb ik nodig etc.?

Ik hoop dat er iemand informatie heeft..

Bij voorbaat dank..

Amal]


Waar wil je dat studeren? Ik ga volgend jaar SPH doen..zit nu in de propedeuse..

Pagina's : [1] 2