Bekijk volle/desktop versie : mijn dochtertje zei vandaag voor het eerst mama.



Pagina's : [1] 2

17-03-2007, 11:42
ik vond het zo schattig toen ik mama hoorde.





hebben jullie dat ook niet dat je zo blij bent met elke nieuwe ontwikkeling in het leven van je kind.

17-03-2007, 11:48



Citaat door nasiha_2140:
ik vond het zo schattig toen ik mama hoorde.





hebben jullie dat ook niet dat je zo blij bent met elke nieuwe ontwikkeling in het leven van je kind.


ach wat lief
hoe oud is ze!

die van mij begon eerst met pappa!! mama kwam echt veel later.

17-03-2007, 11:49
Wat leuk..dat was ik ook toen mijn zoontje het de 1e keer tegen mij zei. maar ik kwma er al gauw achter dat hij het tegen alles en iedereen zei
Hij zegt dus nog niet bewust mama tegen z`n eigen mama

17-03-2007, 11:51

Citaat door Musslima:
ach wat lief
hoe oud is ze!

die van mij begon eerst met pappa!! mama kwam echt veel later.

ze is 9 maanden oud.

17-03-2007, 11:53


MashAllah!

En nu maar afwachten wanneer je denkt:"Mamma mamma... mamma wilt rust nu!"

17-03-2007, 11:55
och dat is echt schattig.
mijn dochtertje zei voor het eerst mama op 11 maand.en ze zei het ook voor iedereen zowel voor mij als de papa.

17-03-2007, 11:56

Citaat door CryAngel:
MashAllah!

En nu maar afwachten wanneer je denkt:"Mamma mamma... mamma wilt rust nu!"


17-03-2007, 15:18
Wat lieffffffffffffffffffffffffff

17-03-2007, 15:21
Dat is idd altijd

17-03-2007, 15:23
Mijn dochertje zei met 7,5mnd voor eerst mama, maar meer per ongeluk en achter elkaar mamamaaamama en soms mama hihi.

Ze is nu 8 maanden en echt waar binnen 3 weken is ze begonnen met kruipen en sinds deze afgelopen week trekt ze zich op aan tafels en staat ze op haar benen. Vind ik wel eng, want haar benen zijn natuurlijk nog niet sterk genoeg en ik zet haar telkens weer neer op de grond, omdat ik niet wil dat ze valt. Maarja misschien hou ik haar zo tegen van leren??

17-03-2007, 15:32

Citaat door Gypsymeid:
Mijn dochertje zei met 7,5mnd voor eerst mama, maar meer per ongeluk en achter elkaar mamamaaamama en soms mama hihi.

Ze is nu 8 maanden en echt waar binnen 3 weken is ze begonnen met kruipen en sinds deze afgelopen week trekt ze zich op aan tafels en staat ze op haar benen. Vind ik wel eng, want haar benen zijn natuurlijk nog niet sterk genoeg en ik zet haar telkens weer neer op de grond, omdat ik niet wil dat ze valt. Maarja misschien hou ik haar zo tegen van leren??



In begin vond ik het ook eng, maar ik heb hem elke keer gewoon laten vallen, hij is daar sterker van geworden en nu als hij valt dan vind hij het niet erg en huilt hij ook niet.
Als je ze elke keer tegen houd dan worden ze op een gegeven moment zelf bang om te staan/lopen enz.

17-03-2007, 15:53
Ik kon al na 4 maanden praten en toen ik 7 maanden oud was, sprak reeds 3 talen.

17-03-2007, 15:56


sow sow

17-03-2007, 16:08

Citaat door Insania:
In begin vond ik het ook eng, maar ik heb hem elke keer gewoon laten vallen, hij is daar sterker van geworden en nu als hij valt dan vind hij het niet erg en huilt hij ook niet.
Als je ze elke keer tegen houd dan worden ze op een gegeven moment zelf bang om te staan/lopen enz.


Ja me moeder zegt dat ook, vorige keer trok Jamila haarzelf op in de box en viel daarna achterover. Ik vloog meteen van de bank haha, me moeder zei me dat ik moest wachten en gewoon tegen haar moest praten, maar niet op pakken en ze mopperde eventjes en ging daarna weer verder met een knuffeltje. Maar zo om de tafel heen, ik weet niet, ik kan dan niet rustig op de bank blijven zitten...

17-03-2007, 16:10

Citaat door nasiha_2140:
ik vond het zo schattig toen ik mama hoorde.





hebben jullie dat ook niet dat je zo blij bent met elke nieuwe ontwikkeling in het leven van je kind.


Ik denk dat al dat sooort momenten de mooiste momenten van je leven zijn.

Pagina's : [1] 2