Bekijk volle/desktop versie : IntEnt wie ken dit?



16-03-2007, 21:28
IK heb me aangemeld hier, wil graag wat opstarten in marokko.
WIe heeft meer informatie van mij over hun.
Of werkt er iemand met hun samen?

17-03-2007, 00:26


Mijn zus is directrice bij Handels en Investering Centrum Marokko en deze werkt samen met IntEnt. Je kan me pmen en haar email adres geven of telefoonnummer en zij kan je kan je helpen bij alles wat te maken heeft met ondernemen in Marokko van marktonderzoek tot financciering en zakelijke contakten etc.

17-03-2007, 01:45
Deze instanties moet je pas inschakelen als je wat groots wilt gaan doen en dit niet alleen kan omdat je niet de juiste contacten hebt in Marokko.

17-03-2007, 19:08

Citaat door cuchell20:
Mijn zus is directrice bij Handels en Investering Centrum Marokko en deze werkt samen met IntEnt. Je kan me pmen en haar email adres geven of telefoonnummer en zij kan je kan je helpen bij alles wat te maken heeft met ondernemen in Marokko van marktonderzoek tot financciering en zakelijke contakten etc.



heb je een pm gestuurdt

20-03-2007, 12:23


mee eens! de meesten willen/kunnen iets kleins opzetten zoals een bakkerij of een cafe! daar heb je geen ondernemingsplan voor nodig en ook geen InEnt. Wil je iets groots opzetten dan kunnen zij je wel begeleiden.

ik was bij de bijeenkomst en ze vertelden dat er afgelopen jaren 45 van de 500 ondernemers werkelijk de stap hebben gezet! hoe lang houden die het vol


Citaat door Mocrobrains:
Deze instanties moet je pas inschakelen als je wat groots wilt gaan doen en dit niet alleen kan omdat je niet de juiste contacten hebt in Marokko.

20-03-2007, 14:37
Dan ben ik zeker ook een van die 45 hihi

20-03-2007, 18:13

Citaat door moeslimoen:
mee eens! de meesten willen/kunnen iets kleins opzetten zoals een bakkerij of een cafe! daar heb je geen ondernemingsplan voor nodig en ook geen InEnt. Wil je iets groots opzetten dan kunnen zij je wel begeleiden.

ik was bij de bijeenkomst en ze vertelden dat er afgelopen jaren 45 van de 500 ondernemers werkelijk de stap hebben gezet! hoe lang houden die het vol



IK hoop voor die 45 personen dat het een succes wordt.
Ik hoop dat het voor mij ook gaat lukken insschallah.

Heb nog niets van hun gehoord heb me aangemeld maar nog steeds geen reactie.

20-03-2007, 18:44

Citaat door houdaya:
IK heb me aangemeld hier, wil graag wat opstarten in marokko.
WIe heeft meer informatie van mij over hun.
Of werkt er iemand met hun samen?


in-tent is toch een hoéreclub?