Bekijk volle/desktop versie : Lieve Lieve mensen help mij



Pagina's : [1] 2

16-03-2007, 17:18
Wat kan ik het best doen tegen liefdesvedriet.
Ik bid probeer m te vergeten maar het lukt niet Ben nog nooit verliefd op iemand geweest en nu dit begin was leuk en aardig maar dan veranderen dingen opeens k weet niet hoe of wat er s gebeurt hij doet droog belt heel weinig geen smsje walou lieve lieve mensen wat moet k doen wil hem vergeten maar gaat moeilijk
heeft niemand een tijdmachine mischien als de tijd beetje opschiet mischien dan

graag serieuse reactie ik wil tips tips tips
mij tip voor jullie wordt nooit verliefd be3da k wordt het niet meer mij hartje heb k in de kast gedaan en hij komt er nooit meer uit

gr broodje aap

16-03-2007, 17:20


Tijd heelt alle wonden jongedame. Moge Allah subhana wa taala je verdriet weghalen Inshallah.

Herprogrammeer je hersenen. Doe in de avond (wanneer je normaal huilt) hele leuke dingen. Lach, zelfs al is het nep, dan leer je je hersenen aan om zich vrolijk te voelen.

Hou een dagboek bij, blijf bij je vriendinnen, etc. Maar vooral leer van je fouten, relaties zijn niet voor niks verboden.

16-03-2007, 17:21


Altijd maar hetzelfdeeee, en nog trappen de dames er elke keer in!
Ik zou zeggen, gooi jezelf van een gebouw ofzo!

16-03-2007, 17:22

Citaat door '[xLady widjanx:
;31149057']

Altijd maar hetzelfdeeee, en nog trappen de dames er elke keer in!
Ik zou zeggen, gooi jezelf van een gebouw ofzo!



dan springen we samen jahh

16-03-2007, 17:22



Citaat door broodje_aap:
Wat kan ik het best doen tegen liefdesvedriet.
Ik bid probeer m te vergeten maar het lukt niet Ben nog nooit verliefd op iemand geweest en nu dit begin was leuk en aardig maar dan veranderen dingen opeens k weet niet hoe of wat er s gebeurt hij doet droog belt heel weinig geen smsje walou lieve lieve mensen wat moet k doen wil hem vergeten maar gaat moeilijk
heeft niemand een tijdmachine mischien als de tijd beetje opschiet mischien dan

graag serieuse reactie ik wil tips tips tips
mij tip voor jullie wordt nooit verliefd be3da k wordt het niet meer mij hartje heb k in de kast gedaan en hij komt er nooit meer uit

gr broodje aap



Je bid omdat je hem wilt vergeten of wat bedoel je met je 2de zin?
Dus toen het goed ging met hem, heb je niet gebeden?

16-03-2007, 17:23

Citaat door broodje_aap:
dan springen we samen jahh



Nee dank je!
Ik ben niet geflashed door een jongen!

16-03-2007, 17:24

Citaat door '[xLady widjanx:
;31149164']Nee dank je!
Ik ben niet geflashed door een jongen!


Dat je daar om kunt lachen.

16-03-2007, 17:28

Citaat door Dr0mer:
Dat je daar om kunt lachen.



Jah eigen schuld..

Jongens zijn niet te vertrouwen, dat weet ze nu, en dat wist ze toen ook!
Dus ze moet niet zielig komen doen dat ze hem wil vergeten!
Hij heeft haar zwaar geplayed met zijn praatjes..

Achja het gebeurd dagelijks, ze komt er wel weer bovenop! en dan gebeurt het weer opnieuw!

C'est la vie!

Als whocares dit zou lezen zou ze zeggen:"relaties zijn haraam!"
maar dat wist de topicstarter ook al he!

16-03-2007, 17:28
ik heb altijd gebeden hamdoulilah de enige wat mij dwars zit is dat k altijd normaal tegen hem deed alswe samen waren lachen ik was mezelf samen eten als bouwvakkers maar nu alsof een heel ander persoon zhama altijd druk heel weinig bellen geen smsjes walou moet hem vergeten ik ben dit niet waard probeer me hoofd op andere dingen te richten maar s moeilijk en het is gewoon kut

16-03-2007, 17:31

Citaat door '[xLady widjanx:
;31149390']Jah eigen schuld..

Jongens zijn niet te vertrouwen, dat weet ze nu, en dat wist ze toen ook!
Dus ze moet niet zielig komen doen dat ze hem wil vergeten!
Hij heeft haar zwaar geplayed met zijn praatjes..

Achja het gebeurd dagelijks, ze komt er wel weer bovenop! en dan gebeurt het weer opnieuw!

C'est la vie!

Als whocares dit zou lezen zou ze zeggen:"relaties zijn haraam!"
maar dat wist de topicstarter ook al he!


ewa ja mevrouw weet het zo goed maar maak niet dunja henja

16-03-2007, 17:32
tijd heelt alles meid

huil totdat je erbij neer valt, eet zoveel mogelijk chocolade( je hebt nu een excuus)

maar het beste is tijd het komt goed ook al geloof je het op dit moment niet

16-03-2007, 17:36

Citaat door broodje_aap:
Wat kan ik het best doen tegen liefdesvedriet.
Ik bid probeer m te vergeten maar het lukt niet Ben nog nooit verliefd op iemand geweest en nu dit begin was leuk en aardig maar dan veranderen dingen opeens k weet niet hoe of wat er s gebeurt hij doet droog belt heel weinig geen smsje walou lieve lieve mensen wat moet k doen wil hem vergeten maar gaat moeilijk
heeft niemand een tijdmachine mischien als de tijd beetje opschiet mischien dan

graag serieuse reactie ik wil tips tips tips
mij tip voor jullie wordt nooit verliefd be3da k wordt het niet meer mij hartje heb k in de kast gedaan en hij komt er nooit meer uit

gr broodje aap


Beste broodje aap,

Ik hoop dat je verhaal geen broodje aap verhaal is.

Een tip wil ik je meegeven. Verberg je hart niet maar ben selectief aan wie jij je hart geeft.

De surrealist

16-03-2007, 17:39



Citaat door '[xLady widjanx:
;31149390']Jah eigen schuld..

Jongens zijn niet te vertrouwen, dat weet ze nu, en dat wist ze toen ook!
Dus ze moet niet zielig komen doen dat ze hem wil vergeten!
Hij heeft haar zwaar geplayed met zijn praatjes..

Achja het gebeurd dagelijks, ze komt er wel weer bovenop! en dan gebeurt het weer opnieuw!

C'est la vie!

Als whocares dit zou lezen zou ze zeggen:"relaties zijn haraam!"
maar dat wist de topicstarter ook al he!


Dus omdat iemand dom en naief is, moeten wij gaan lachen? Ik begrijp je niet hoor, maar ik ben moslim dus misschien vandaar mijn kijk. Ik hoop dat je je hart snel laat bekeren naar de Islam Inshallah.

And who cares wat whocares zou zeggen. Laatste keer dat ik checkte was ze geen profeet.

16-03-2007, 17:39
speel nooit met het liefde
ook al is het een spel
voor een andere een gevoelige moment
en voor jOu het zelfde spel
play nooit een meisje
want ooit zal het je eisen

16-03-2007, 19:20

Citaat door Dr0mer:
Dus omdat iemand dom en naief is, moeten wij gaan lachen? Ik begrijp je niet hoor, maar ik ben moslim dus misschien vandaar mijn kijk. Ik hoop dat je je hart snel laat bekeren naar de Islam Inshallah.

And who cares wat whocares zou zeggen. Laatste keer dat ik checkte was ze geen profeet.



Zo ik wist niet dat jij kon oordelen over wie moslim is of niet?
De topicstarter maakte een fout, maar mij hoor je haar nog altijd niet "geen moslim" noemen..
Je bent zielig.. Wie ben jij om daarover te oordelen? of iemand moslim is of niet.."

Neeh ze is geen profeet, maar als moslimzijnde moet je weten dat het "haraam" is en dat wou ik daarmee duidelijk maken, je bent ook niet echt intelligent he!


Pagina's : [1] 2