Bekijk volle/desktop versie : Gewelddadige beroving 101-jarige vrouw door Marokkaan



15-03-2007, 13:22
Gewelddadige beroving 101-jarige vrouw
De man die in New York een 101-jarige van haar tasje beroofde, kan maar beter lange tijd onderduiken. Beelden van de overval, inclusief het gezicht van de aanvaller, zijn overal te zien. Rose Morat kwam op 4 maart net haar appartement in de wijk Queens uitlopen op weg naar de kerk toen ze werd overvallen. De man deed zich eerst behulpzaam voor, maar grijpt dan plots haar hoofd en slaat haar drie keer hard in het gezicht. Als Rose haar portemonnee probeert te pakken, krijgt ze nog een beuk. De lafhartige overvaller gaat er vandoor met de tas en 33 dollar van Rose. De hoogbejaarde belandde met een gebroken jukbeen in het ziekenhuis. ‘als ik jonger was geweest, was ik zeker achter hem aangegaan’, zei ze tegen een televisiestation. Pech voor de dief is dat een bewakingscamera alles heeft opgenomen. De politie heeft twaalf rechercheurs vrijgemaakt.

hahaah nee geintj e was geen marokkaan

15-03-2007, 13:32


Er leven géén marokkanen in de states. Alleen in Nederland en Marokko. Daarnaast denk ik wel (als we toch aan het generaliseren zijn) dat het een donkere man betreft.

15-03-2007, 14:15
Er leven zeker wel Marokkanen in de VS, ik heb daar een achterneef. Marokkanen zijn overalhahahaha

15-03-2007, 14:21
Hier de beelden van deze laffe beroving.

http://www.nothingtoxic.com/media/1173587966/101_Year_Old_Woman_Gets_Punched_and_Mugged

15-03-2007, 14:22



Citaat door smitju:
Er leven géén marokkanen in de states. Alleen in Nederland en Marokko. Daarnaast denk ik wel (als we toch aan het generaliseren zijn) dat het een donkere man betreft.

volgens mij wonen er in de State"s meer Marokkanen dan in Marokko zelfs

15-03-2007, 14:34

Citaat door Caja:
Hier de beelden van deze laffe beroving.

http://www.nothingtoxic.com/media/1173587966/101_Year_Old_Woman_Gets_Punched_and_Mugged




Wat een loser..bah

15-03-2007, 14:44

Citaat door Prettily:
Wat een loser..bah


Een schoft is het

15-03-2007, 15:00
schandalig man. hoe durft ie iemand zijn geld te stelen en dan ook nog eens geweld te gebruiken en ook nog eens zo een oud vrouwtje. laag op elk vlak

15-03-2007, 15:04

Citaat door smitju:
Er leven géén marokkanen in de states. Alleen in Nederland en Marokko. Daarnaast denk ik wel (als we toch aan het generaliseren zijn) dat het een donkere man betreft.


Er leven wel Marokkanen in de states. De broer van een dame die we kennen leeft er (hij is getrouwd met een Mexicaanse, )

Ps. wat een laffe daad.