Bekijk volle/desktop versie : Ik mis mijn moeder



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

15-03-2007, 10:32
Salaam wa3lekoem broeders en zusters

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik zit namelijk met het volgende.
mijn man die laat mij haast niet naar mijn moeder vraag als ik dat vraag
en wat ik met haast niet bedoel is dat ik haar 1 keer in de maand zie als ik geluk heb.
altijd als ik met de vraag kom van: mag ik naar me moeder toe dan zegt hij we gaan al naar mijn ouders dan accepteer ik dat gewoon.
maar van binnen heb ik heel veel pijn en ik haal ook van die rare dingen dan door mijn hoofd
ik weet echt niet wat ik moet doen ik kan zo niet leven.

Ik hoop dat jullie wat goede adviezen kunnen geven.

15-03-2007, 10:42


Jij hebt ook het recht om naar jou ouders te gaan. Heb je het wel met hem over gehad dat het je pijn doet. Je moet hem wel vertellen wat je voelt.

15-03-2007, 10:47
ja ik heb het zovaak gezegd maar het is alsof het hem niets doet.

15-03-2007, 10:54
Wat erg. Misschien moet je het met zijn familie overhebben. Ik weet ook niet precies wat voor advies ik jou kan geven. Maar ik weet wel dat ik het niet zou accepteren. Als je niet naar je ouders mag waar mag je dan wel naartoe.

15-03-2007, 11:00


Mijn ex was ook zo hij wilde zo min mogelijk naar mijn ouders toe en ik zag ze 1x per 2 maanden of soms om de 3 maanden en mijn zussen bezochten we ook niet die zag ik echt alleen bij mijn ouders!

Maar goed ik ben niet voor niets gescheiden! Meid praat er met hem over en ik zou het echt zo aanpakken dan ga ik ook niet mee naar zijn ouders klaar!

15-03-2007, 11:08

Citaat door mother:
Salaam wa3lekoem broeders en zusters

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik zit namelijk met het volgende.
mijn man die laat mij haast niet naar mijn moeder vraag als ik dat vraag
en wat ik met haast niet bedoel is dat ik haar 1 keer in de maand zie als ik geluk heb.
altijd als ik met de vraag kom van: mag ik naar me moeder toe dan zegt hij we gaan al naar mijn ouders dan accepteer ik dat gewoon.
maar van binnen heb ik heel veel pijn en ik haal ook van die rare dingen dan door mijn hoofd
ik weet echt niet wat ik moet doen ik kan zo niet leven.

Ik hoop dat jullie wat goede adviezen kunnen geven.


Sallam o alaikom,

Je moet het gewoon vaak met m erover hebben, dat jij ook je ouders wil zien. En laat zien dat jij verdrietig bent hierover.

En weet je wat het is, in de Islam mag een vrouw het huis niet uit zonder de toestemming van de man. En als je man dat verbiedt en jij komt met een scheiding, dan heb jij die scheiding op je geweten.

Je geduld wordt inshalah beloond, daar geloof ik altijd heilig in, want allah swt is altijd met de Sabirien.

En als jij heel weinig naar je moeder mag dan heeft je man dit ook op zn geweten, en al het verdriet/pijn dat jij hebt.

El gair inshalah, en allah swt weet het beste,

15-03-2007, 11:24
dank je wel voor je advies ik ben ook niet zo een iemand van als ik niet naar mijn ouders mag dan ga ik ook niet naar jou ouders.
zoiets kan ik niet over mijn hart krijgen.

15-03-2007, 12:17
Wat er voor je..ik ik lees dit met tranen in me ogen..hoe kan hij zoiets van je vragen lieve meid?


wat denkt ie wel niet, je hebt het volle recht om je moeder te bezoeken.
als hij jou je moeder ontneemt dan heb jij ook het rect om zijn moeder vanhem te ontnemen.

en natuurlijk is dit geen doen en hefet dit geen zin.

maar lieve Meid jou moeder is met geen enkele vrouw te vervangen
en er is geen enkele kopie van haar te vinden .
bezoek je moeder voordat het te laat is en dat je schuld gevoelens krijgt dat je nooit voor dr gevochten hebt.

Hsoema van hem..kan hij niet maken..

Liefs Laila

15-03-2007, 12:27
Waarom ga je dan niet alleen naar je moeder? Als je man niet met je mee wilt, dan blijft ie maar thuis,of gaat ie naar zn eigen moeder...dan ga jij lekker naar je moeder. woon je ver van je moeder vandaan?

15-03-2007, 12:44
meid. Praat met hem maak hem duidelijk dat jij je moeder moet zien. maak hem duidelijk dat je zijn ouders als je eigen ouders ziet maar dat hij dat ook moet doen bij jou ouders. Jij hebt recht om jou moeder te zien dus praat met hem insha allah komt alles dan goed

15-03-2007, 13:06
Oh mijn Allah.... dit is precies mijn verhaal...
Ik leef in dezelfde situtatie... één keer in de maand is genoeg vindt ie. En ondertussen wel elke dag bij zijn ouders... hoe kunnen ze zo harteloos zijn...
geduld toch? ik heb ook het gevoel dat ik het op ga geven

15-03-2007, 13:11
ja, het is pijnlijk. ik weet precies hoe de topicstarter (mother) zich voelt, als geen ander

15-03-2007, 13:36



Citaat door mother:
Salaam wa3lekoem broeders en zusters

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik zit namelijk met het volgende.
mijn man die laat mij haast niet naar mijn moeder vraag als ik dat vraag
en wat ik met haast niet bedoel is dat ik haar 1 keer in de maand zie als ik geluk heb.
altijd als ik met de vraag kom van: mag ik naar me moeder toe dan zegt hij we gaan al naar mijn ouders dan accepteer ik dat gewoon.
maar van binnen heb ik heel veel pijn en ik haal ook van die rare dingen dan door mijn hoofd
ik weet echt niet wat ik moet doen ik kan zo niet leven.

Ik hoop dat jullie wat goede adviezen kunnen geven.


hoe kun je iemand verbieden niet naar zijn of haar moeder te gaan?? belachelijk.

Wat ik in jouw situatie zou doen is meteen een echt-scheiding aanvragen. Klinkt hard maar wat hij doet is ook erg hard. Dat kan ik geen man noemen, wat een mentaliteit heeft hij dan

15-03-2007, 13:37

Citaat door maroc_bloempje:
Oh mijn Allah.... dit is precies mijn verhaal...
Ik leef in dezelfde situtatie... één keer in de maand is genoeg vindt ie. En ondertussen wel elke dag bij zijn ouders... hoe kunnen ze zo harteloos zijn...
geduld toch? ik heb ook het gevoel dat ik het op ga geven


dat is je goed recht!! kom op vrouwen, laat je niet in een hoek duwen en alles zomaar accepteren, zulke mannen daar moeten jullie verlost van worden

15-03-2007, 13:56
jeetje zeg kan e er echt nix bij voorstellen.
mag ik vragen hoe lan je al getrouwd bent. en hoe jullie elkaar kennen
en wat vindt je schoonmoeder daarvan?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13