Bekijk volle/desktop versie : Verslag Van Mijn Date Van M.nl



14-03-2007, 14:38
had haar leren kennen via m.nl....we belde elkaar vaak op en het klikte wel via de telefoon, alleen hadden we elkaar nog nooit gezien en daar moest verandering in komen vonden wij....we hadden in hilversum afgesproken omdat ze het onveilig vond om in haar stadje amersfoort af te spreken..zo gezegd zo gedaan...had me top aangekleed en channel geurtje op,dag kan niet meer fout.kwam in hilversum een uur te vroeg en zocht waar ik alvast een bakkie koffie kan drinken...in de hoop dat ik goed zou belanden kwam ik in een totaal vreemd buurt..een buurt waar veel garages met luxe autos te koop stonden,ik stond stil bij een ferrari dealer...stapte uit en ging mijn tyd doden om even binnen te kijken...stond amper binnen en meneer kwam op me af"of hij mij kan helpen"..ik kijk even rond zeg ik,wilt u een bakkie koffie erbij, meneer!! zegt die verkoper...graag zeg ik(dat scheelt mij weer om het ergens anders te halen)ik zag een mooie rooie ferrari en deed daar de motorkap van open,wat een motor.een echte monster!!de verkoper kwam er bij en vroeg em wat hij nou zuipt?1:4 zegt ie...wajooo dacht ik dan mag ik 3 banen bij nemen om alleen de brandstof te betalen...ik vroeg em of hij ook ferarris had met een diesel motor..in eens werd hij boos en vroeg mij de zaak te verlaten..maar het kwam mij goed uit want ik had een afspraak....reed in mijn rooie golf diesel weg en liet em een zware rookwolk achter..kwam op plaats van bestemming aan en belde haar waar ze bleef...binnen 2 min zou ze er zijn...snel deed ik even een kauwgom in mijn mond en keek in de spiegel of mijn stekels weg waren gezakt van de gel..zag op dat moment een lange mooie dame op afstand die aan haar beschryvingen vol deden...gaf me zelf een mooi compliment dat ik zo iets moois verdien...we gaven elkaar een hand en toen................ze glimlachte,dat had ze dus niet moeten doen....als je haar figuur ziet zou je niet zeggen dat ze veel snoepte..ze had gele tanden,op dat moment dacht ik gelijk aan mijn gele parkiet....ik dronk snel wat met haar om haar niet teleur te stellen.daarna gaf ik haar een hand,we horen wel van elkaar...dus niet,je hoort nooit meer wat van mij....op de snelweg stuurde ik haar een bericht dat ze me type niet is..........en gaf gas met rookwolk richting huis...

14-03-2007, 14:42


oud nieuws....nog wat beters en leukersmeegemaakt...



de marokkaanse leden die hier afspreken....hebben altijd gele tanden, kromme neus, zijn vet, hebben haar op nu tanden en ga so maar door.....


kom met iets nieuws lahidiek

14-03-2007, 14:42
wuhahahaha meen je dit nu serieus, hehehe

14-03-2007, 14:42
Ferrari in diesel uitvoering

14-03-2007, 15:14


Wat zielig ahahha
goed gedaan