Bekijk volle/desktop versie : Wie kan mij helpen?



14-03-2007, 14:36
Salaam oegtis,

Weet een van jullie waar je aan moet voldoen om iemand uit Marokko over te laten komen.

Stel je trouwt maar je wilt je hbibi toch bij je hebben.

Ik heb het hierover werk, woning, etc
Ikzelf ken niemand die dit heeft gedaan dus ik hoop dat iemand mij kan helpen hier op de forum die deze ervaring heeft.
En waar moet diegene die je over wilt laten komen aan voldoen.
En waar moet ik aan voldoen.

Hoop dat iemand mijn vragen kan beantwoorden insjallah.

Soukran voor jullie moeite


Noortje

P.s ben nog niet getrouwd maar wil wel trouwen insjallah.

14-03-2007, 14:38


Je zoekt het hier verkeerd

14-03-2007, 14:41
Woning.
Bepaald inkomen dacht 1400 euro.
Die persoon moet eerst in land van herkomst de taal leren.
Je moet 5000 euro betalen voor visum zodat hij mag komen.

Heel veel tralalam, je kunt het beste zelf naar Marokko verhuizen!

14-03-2007, 14:42
volgens mij eigen woning ( huur, koop )

en 1500 Netto per maand verdienen.

je partner moet een nederlandse toets maken en taal etc leren

maar weet niet cker


je kunt bestellen via..


http://www.besteleenmanofvrouwuitmarokko.nl

14-03-2007, 14:44



Citaat door Siham_1987:
Je zoekt het hier verkeerd



Ik denk het niet

Ik denk dat hier genoeg meiden zijn die met iemand uit marokko zijn getrouwd en die hun hbibi over hebben laten komen.
Wil graag met hun in contact komen om te weten waar iemand aan moet voldoen. En wat mij allemaal te wachten staat.
Dus... mochten er dames zijn die deze ervaring hebben reageer en help moi aub. Ik weet dat het nu allemaal wat strenger is maar toch ik weet er helemaal niks van behalve dat ze soms moeilijk doen.

Noortje88

14-03-2007, 14:47
http://www.ind.nl/NL/verblijfwijzer/verblijfwijzer_content.asp?proc=halen&lang=nl

Hier staat alles in.

Als je man eenmaal hier is, dan gaan ze na een jaar weer controleren of alles goed zit qua woning en inkomen. Zit dat niet goed dan kan hij alsnog teruggestuurd worden en dan moet je weer van voor af aan beginnen.

14-03-2007, 16:18

Citaat door BoraSita:
http://www.ind.nl/NL/verblijfwijzer/verblijfwijzer_content.asp?proc=halen&lang=nl

Hier staat alles in.

Als je man eenmaal hier is, dan gaan ze na een jaar weer controleren of alles goed zit qua woning en inkomen. Zit dat niet goed dan kan hij alsnog teruggestuurd worden en dan moet je weer van voor af aan beginnen.



MOge Allah je belonen hiervoor.

Dus het is beter om vast dienstverband te hebben. Goed omdat te weten. Jaar contracten zijn leuk maar niet als het om dit soort dingen gaat. Maar wat ik niet kan vinden is stel dat iemand zelf geld heeft op zijn rekening en zelf goed op geleid is ( bijv doc. in rechten) gelden hiervoor andere regels ik kan dit niet terugvinden. Misschien weet iemand dit?

Moge Allah je belonen insjallah.

noortje88

14-03-2007, 16:28

Citaat door noortje88:
MOge Allah je belonen hiervoor.

Dus het is beter om vast dienstverband te hebben. Goed omdat te weten. Jaar contracten zijn leuk maar niet als het om dit soort dingen gaat. Maar wat ik niet kan vinden is stel dat iemand zelf geld heeft op zijn rekening en zelf goed op geleid is ( bijv doc. in rechten) gelden hiervoor andere regels ik kan dit niet terugvinden. Misschien weet iemand dit?

Moge Allah je belonen insjallah.

noortje88


Ik weet alleen dit.

Succes verder.