Bekijk volle/desktop versie : Wat vinden dames van de aandacht van mannen?



Pagina's : [1] 2

13-03-2007, 23:05
Wat vinden dames als mannen naar jullie blijven kijken?

13-03-2007, 23:07


ik vind dat irritant

13-03-2007, 23:07

Citaat door Its_Just_Me:
ik vind dat irritant



wrom lieg je jij bent een man

13-03-2007, 23:08
Voel me er ongemakkelijk bij.

13-03-2007, 23:10


Zijn geld.

13-03-2007, 23:10

Citaat door Matras:
wrom lieg je jij bent een man



nou, als jij dat denkt...dan zijn er heel wat homos onder jullie

13-03-2007, 23:13
Aan de ene kant geeft dat een extratje aan je zelfvertrouwen, een vrouw voelt zich goed als ze wordt gezien als 'het mooie, maar toch onbereikbare'. Je krijgt aandacht van een man, onbewust ga je dat appreciëren want je denkt 'you can see me, but you can't get me'.

Als het een aantrekkelijke jongen is, een mooie jongen, voel ik me gevleit, dan denk ik, kijk maar lekker you can't get me, zelfvertrouwen wordt er alleen maar beter op plus hij stelt zich zwak op maar kdenk dan ook: hij kijkt naar elke 'mooie' vrouw....

Als het een lelijkerd is, denk ik wel van, tfoe hla vieze waarom kijk je ga eens op iemand anders geilen


13-03-2007, 23:13

Citaat door bbking:
Wat vinden dames als mannen naar jullie blijven kijken?



Irriteert me mateloos. Heb dan altijd de neiging om een karatétrap te geven ofzo.

13-03-2007, 23:22

Citaat door Parasietje:
Aan de ene kant geeft dat een extratje aan je zelfvertrouwen, een vrouw voelt zich goed als ze wordt gezien als 'het mooie, maar toch onbereikbare'. Je krijgt aandacht van een man, onbewust ga je dat appreciëren want je denkt 'you can see me, but you can't get me'.

Als het een aantrekkelijke jongen is, een mooie jongen, voel ik me gevleit, dan denk ik, kijk maar lekker you can't get me, zelfvertrouwen wordt er alleen maar beter op plus hij stelt zich zwak op maar kdenk dan ook: hij kijkt naar elke 'mooie' vrouw....

Als het een lelijkerd is, denk ik wel van, tfoe hla vieze waarom kijk je ga eens op iemand anders geilen




ik vind het mooi en eerlijk!

maar waarom wil je onbereikbaar blijven?

en hoe kan hij je bereiken?

13-03-2007, 23:22
ik denk dat vrouwen het ook niet snel toegeven , ik geef dat ook niet graag en snel toe maar ja soms moet het is é

13-03-2007, 23:26

Citaat door Parasietje:
Aan de ene kant geeft dat een extratje aan je zelfvertrouwen, een vrouw voelt zich goed als ze wordt gezien als 'het mooie, maar toch onbereikbare'. Je krijgt aandacht van een man, onbewust ga je dat appreciëren want je denkt 'you can see me, but you can't get me'.

Als het een aantrekkelijke jongen is, een mooie jongen, voel ik me gevleit, dan denk ik, kijk maar lekker you can't get me, zelfvertrouwen wordt er alleen maar beter op plus hij stelt zich zwak op maar kdenk dan ook: hij kijkt naar elke 'mooie' vrouw....

Als het een lelijkerd is, denk ik wel van, tfoe hla vieze waarom kijk je ga eens op iemand anders geilen

Dat van zelfvertrouwen, daar heb je gelijk in. Maar ook al is het een knappe jongen, ik negeer hem hoe dan ook. Ben ook verlegen tegenover jongens.

13-03-2007, 23:29

Citaat door AbaHoeCh:
Irriteert me mateloos. Heb dan altijd de neiging om een karatétrap te geven ofzo.



nee, dat geloof ik niet!


vrouwen willen altijd de aandacht van mannen.

onbewust misschien.


kijk hoeveel tijd spendeer je voor de spiegel?

13-03-2007, 23:32



Citaat door bbking:
nee, dat geloof ik niet!


vrouwen willen altijd de aandacht van mannen.

onbewust misschien.


kijk hoeveel tijd spendeer je voor de spiegel?



Geloof het of niet; 2 min. ofzo.


Als ik dan die aandacht krijg denk ik soms wel 'ewa mezjan dus ik ben niet lelijk' maar als ze blijven verder gaan met kijken en rare acties doen dan denk ik laat me gewoon met rust. Ik geef hun ook niet de indruk dat ik hun aandacht wil en kleed me ook niet uitdagend en dat soort dingen snap je.

13-03-2007, 23:33

Citaat door Parasietje:
Aan de ene kant geeft dat een extratje aan je zelfvertrouwen, een vrouw voelt zich goed als ze wordt gezien als 'het mooie, maar toch onbereikbare'. Je krijgt aandacht van een man, onbewust ga je dat appreciëren want je denkt 'you can see me, but you can't get me'.

Als het een aantrekkelijke jongen is, een mooie jongen, voel ik me gevleit, dan denk ik, kijk maar lekker you can't get me, zelfvertrouwen wordt er alleen maar beter op plus hij stelt zich zwak op maar kdenk dan ook: hij kijkt naar elke 'mooie' vrouw....

Als het een lelijkerd is, denk ik wel van, tfoe hla vieze waarom kijk je ga eens op iemand anders geilen



Je beschrijft het heel mooi, maar ik moet zeggen dat ik me over het algemeen gewoon ongemakkelijk voel als ik merk dat iemand naar me zit te kijken. Als het meisje is (of een nederlander, wat me de laatste tijd ook vaak overkomt, dat ze uitermate gefascineerd zitten te staren in de trein ofzo :maf dan kijk ik gewoon terug en lach ik even, dan schrikken ze en kijken ze weg. Maar als een jongen zit te staren.. Ik weet dan niet meer waar k kijken moet..en inderdaad.. als het iemand is die gewoonweg vies zit te kijken, dan zit ik me al helemaal te irriteren. Wat denkt hij wel niet.. Tis gewoon respectloos!

13-03-2007, 23:39
Ewa safi, alsof die knapheid van hem alles is. Ook al is het dubbelganger van Brad Pitt dan nog mag je niet vergeten dat hij waarschijnlijk andere dames zo aangaapt en er tegen praat.

Pagina's : [1] 2