Bekijk volle/desktop versie : 7 dagen niet.....



Pagina's : [1] 2 3

13-03-2007, 21:06
Hallo peeps,

Er zijn sommige mensen die zich nog strikt aan de traditie 7 dagen je ouders niet zien.. Wie doet daar aan mee? en wat houd het allemaal in? wie heeft hier juist voor gekozen om dit niet te doen?


ciaowie

13-03-2007, 21:13


mijn zussen hebben het ook gedaan, maar dat is weer een tijdje terug..

13-03-2007, 21:15
Hoi meid,

Ik heb het wel gedaan. Bij ons is het traditie. Ik ben dus op een zaterdag getrouwd en de volgende zaterdag kwamen me ouders en ooms en tantes nichten en ook familie van me man. Gewooon dus echt bv de broers van me pa en de broers van me man met hun vrouwen enz. Was weer een soort feestje. SOort kleine bruiloft. Ik heb me mooi aangekleed met een mooie takshita enz. en mooi opgemaakt. Je ouders moeten dan vlees enzo brengen. Bij mij hadden me ouders gewoon voor al t eten gezorgd. Gewoon alles kant en klaar gebracht. Ik had 2 tafels mannen en 2 tafels vrouwen en 1 tafel later zeg maar van me zus en nichten die meehadden geholpen. Me ouders hadden rijstsalade, vispastilla en gebraden vlees gebracht. (alles van buiten gehaald) alleen rijstsalade had me ma en zussen gemaakt. EN ze hadden koekjes en drinken meegenomen. Ik had hun in de tussentijd niet gezien. Me zussen wel. Die kwamen de volgende dag (na mijn huwelijksnacht) eten brengen. Maar me ouders niet. En ik ben ook heel die week niet naar buiten geweest. Ik voelde me niet echt een gevangene ofzo, want ik was lekker met me mannetje heel de dag aan het lol trappen (hahahahah). En nog iets. TOen de gasten naar huis gingen heb ik hun allemaal wat meegegeven. Zoals hoofddoekjes, zeepjes, parfum enz.

13-03-2007, 21:15
ja waarom is dat?? mijn familie doet dat niet

13-03-2007, 21:16


jeps bij ons doen ze het nog gwn.. en vind het wel mooie gedachten..is ook handiig dat je een week alleen bent met je mannetje en ja daarna klein etentje met de ouders ensow !!

13-03-2007, 21:20
wij doen dat ook altijd !!! dat moet gewooon hoort erbij... en ook al wil ik binnen die 7 dagen terug komen me ouders laten dat egt niet toe !!!!... gelijk hebben ze

13-03-2007, 21:27
is dat tradite ofzo?? vind het eerder belachelijk sorry

13-03-2007, 21:27
ja dat doen wij ook..

maar ik heb dat niet gedaan volgende dag ben ik gewoon naar mijn ouders gegaan ...

het is traditie wat het inhoud weet ik niet..

13-03-2007, 21:30

Citaat door Ave_Maria:
is dat tradite ofzo?? vind het eerder belachelijk sorry



is traditie en wrm zou het belachelijk zijn? is tochmooi een weekje lang gwn jij en je man ( waar je zo lang op hebt gewacht) samen heel de tijd zonder dat mensen jullie storen.. gwn gezllig samenzijn..

13-03-2007, 21:33

Citaat door princess87:
is traditie en wrm zou het belachelijk zijn? is tochmooi een weekje lang gwn jij en je man ( waar je zo lang op hebt gewacht) samen heel de tijd zonder dat mensen jullie storen.. gwn gezllig samenzijn..

samen zijn met je man en daarvan genieten kan ook terwijl je je ouders gewoon blijft zien, wat een onzin zeg je ouders een week lang niet zien, slaat nergens op

13-03-2007, 22:47
die traditie zegt onze familie ook te hebben maar een aantal tantes zijn na 3 dagen al naar ouders gegaan, en dan op huwelijksreis.... Dus ja ik denk dat het aan t verloederen is...

13-03-2007, 22:48

Citaat door Ave_Maria:
is dat tradite ofzo?? vind het eerder belachelijk sorry


ik heb me zeer geamuseerd om je ondertekening mbt marokkaanse huisvrouwen en net pas-vers-bevallen vrouwtjes die online komen

14-03-2007, 10:51



Citaat door supersoesje:
ik heb me zeer geamuseerd om je ondertekening mbt marokkaanse huisvrouwen en net pas-vers-bevallen vrouwtjes die online komen


het is de realiteit, thnx

14-03-2007, 11:26
Ave maria aan je foto te zaien ben jij een kaaskop.

Ik vind het belachelijk dat jullie boerenkool met worst eten.
Ik vind het belachelijk dat jullie op houten schoenen hebbengelopen.
Ik vind het belachelijk dat jullie tradities van anderen ietin hun waarde laten.
Ik vind het bealchelijk datjullie zo dom zijn iedereen voor terrorist aan te zien


met andere woorden

Je kan zoveel belachelijk vinden .. HTE IS EEN TRADITIE jou dont like it get lost.

14-03-2007, 11:28

Citaat door mohammmeddd:
Ave maria aan je foto te zaien ben jij een kaaskop.

Ik vind het belachelijk dat jullie boerenkool met worst eten.
Ik vind het belachelijk dat jullie op houten schoenen hebbengelopen.
Ik vind het belachelijk dat jullie tradities van anderen ietin hun waarde laten.
Ik vind het bealchelijk datjullie zo dom zijn iedereen voor terrorist aan te zien


met andere woorden

Je kan zoveel belachelijk vinden .. HTE IS EEN TRADITIE jou dont like it get lost.


too bad for you, ben niet Nederlands

dat ik die traditie nonsens vind is mijn mening, basta en mijn mening maakt me niet meteen nederlands

Pagina's : [1] 2 3