Bekijk volle/desktop versie : Morgen op live Eurosport...



Pagina's : [1] 2

12-03-2007, 22:34
Manchester united speelt morgen een vriendschappelijke wedstrijd tegen de europese ploeg(bestaat uit topspelers in Europa, waaronder ronaldinho)....

12-03-2007, 22:55


Ik lees net op Eurosport het volgende:

Ronaldinho pulls out of the Game....AMUSEMENTSWAARDE is nu bijna gehalveerd...

12-03-2007, 22:56
Hmm hoelaat? als ik niets te doen heb en me weer eens verveel kan ik be3da dat kijken

12-03-2007, 23:00
Jaa hoelaat komt het..?

Sterretje__

12-03-2007, 23:34


23:00

12-03-2007, 23:35
Zidane was ook gevraag maar heeft geweigerd, omdat Materazzi ook in het team speelt..

Zinedine Zidane heeft een uitnodiging om deel te nemen aan een liefdadigheidsduel afgeslagen. De Fransman weigerde samen te spelen met Marco Materazzi. Het Europese gelegenheidsteam speelt tegen Manchester United.
De coach van het Europese gelegenheidselftal, Marcello Lippi, betreurt de afzegging: "De afzegging kwam pas laat binnen en was negatief." Lippi kreeg naast het negatieve antwoord van Zidane nog meer afzeggingen, maar deze waren eerder bekend dan die van Zizou. De Franse volksheld gaf op het afgelopen WK een kopstoot aan de Italiaanse verdediger Marco Materazzi.

Het duel wordt gespeeld op Old Trafford en is compleet uitverkocht. De opbrengst gaat naar de Machester United Foundation, dat maatschappelijke projecten ondersteunt. Het duel wordt gespeeld ter ere van het vijftig jaar bestaan van de Europese Unie.

12-03-2007, 23:39
Sorry ik heb verkeerd gekeken zo zie je maar weer dat ik slaap heb, 't is om 20.45

12-03-2007, 23:40

Citaat door missmaghribia:
Sorry ik heb verkeerd gekeken zo zie je maar weer dat ik slaap heb, 't is om 20.45


Ik dacht al, 23:00

12-03-2007, 23:41

Citaat door Tangaoui89:
Zidane was ook gevraag maar heeft geweigerd, omdat Materazzi ook in het team speelt..

Zinedine Zidane heeft een uitnodiging om deel te nemen aan een liefdadigheidsduel afgeslagen. De Fransman weigerde samen te spelen met Marco Materazzi. Het Europese gelegenheidsteam speelt tegen Manchester United.
De coach van het Europese gelegenheidselftal, Marcello Lippi, betreurt de afzegging: "De afzegging kwam pas laat binnen en was negatief." Lippi kreeg naast het negatieve antwoord van Zidane nog meer afzeggingen, maar deze waren eerder bekend dan die van Zizou. De Franse volksheld gaf op het afgelopen WK een kopstoot aan de Italiaanse verdediger Marco Materazzi.

Het duel wordt gespeeld op Old Trafford en is compleet uitverkocht. De opbrengst gaat naar de Machester United Foundation, dat maatschappelijke projecten ondersteunt. Het duel wordt gespeeld ter ere van het vijftig jaar bestaan van de Europese Unie.


haha die zizou is een bitch
bang voor die breker Marco Materazzi

12-03-2007, 23:42

Citaat door Ssmile:
Eurosport, 20:45 uur



Ok Thnx!


Sterretje__

12-03-2007, 23:45

Citaat door MasterKhattab:
haha die zizou is een bitch
bang voor die breker Marco Materazzi


Volgens mij is hij eerder bang dat hij zich niet kan beheersen en weer een kopstoot weggeeft.

12-03-2007, 23:47

Citaat door missmaghribia:
Volgens mij is hij eerder bang dat hij zich niet kan beheersen en weer een kopstoot weggeeft.


tazz Materazzi eet hem op shmen kopstoot allemaal theater Materazzi s ijzer

12-03-2007, 23:49



Citaat door Tangaoui89:
Ik dacht al, 23:00


Ik weet niet waar ik naar toe zat te kijken, zag live en Man United staan en iets met 23.00, dus dacht ik ja dat zal 't wel zijn, toen ik later terug keek zag ik dat ik verkeerd gekeken had



Citaat door MasterKhattab:
tazz Materazzi eet hem op shmen kopstoot allemaal theater Materazzi s ijzer



Ach joh 't zal wel.

Maar ik ga slapen kan me ogen niet meer openhouden, slaap lekker (alvast) iedereen

12-03-2007, 23:49

Citaat door missmaghribia:
Ach joh 't zal wel.

Maar ik ga slapen kan me ogen niet meer openhouden, slaap lekker (alvast) iedereen


slaap zacht bla bla ba
beslemma

13-03-2007, 00:10

Citaat door you$$ef-90:
Ik lees net op Eurosport het volgende:

Ronaldinho pulls out of the Game....AMUSEMENTSWAARDE is nu bijna gehalveerd...


tozz als Zidane zou komen keek ik meer voor hem

xwacht op RonaldinhoXY's reactie: "RONALDINHO HATER!!!!1111"

Pagina's : [1] 2