Bekijk volle/desktop versie : marokkaanse slippers

19-07-2002, 01:12
Hoi allemaal, ik ga zondag naar marokko en ik wil van die marokkaanse slippertjes of pantoffels hoe dat ook heet kopen want die vind ik zo leuk en volgens mij loopt dat echt heerlijk!! Jullie weten vast wel welke ik bedoel maar ik ben nieuwsgierig wat ze ongeveer kosten daar, en of je die overal kunt kopen? dat zal wel maar toch...

Let me know!!! please!!!!!

Liefs jane...

19-07-2002, 10:48

Ik loop zelf ook met die marokkaanse slippers Geloof me ze lopen heerlijk Ik heb ze in marokko gekocht Maar in sommige marokkaanse winkels zijn ze ook te koop Waar woon je in nederland? Als je in amsterdam woont dan ken ik wel een winkel waar ze te koop zijn Ik denk dat ze rond de 10 euro zijn ongeveer Laat het me weten

Groetjes fatima

19-07-2002, 11:06
Hoi Fatima, bedankt voor je reactie, ik woon in Lelystad, maar heb geen tijd meer om naar A'dam te gaan, daarom wil ik ze in Marokko kopen snap ie?? Wat kosten ze daar dan??

liefs Jane..

19-07-2002, 11:08
In marokko zijn ze veel goedkoper dan hier in nederland Ik weet echt niet hoeveel ze daar kosten

19-07-2002, 11:12

oke thanx ik was gewoon benieuwd dan kijk ik daar wel.
Ik zal ze vast wel tegenkomen!! liefs jane

19-07-2002, 11:40
In marokko heb je ze genoeg Ik wens je een hele fijne vakantie en een veilige reis

Beslamma

19-07-2002, 17:27
bedankt fatima, jullie zullen nog van mij horen als ik terug ben!!

Beslamma, jane

19-07-2002, 18:28

Citaat:
Origineel gepost door jane
Hoi allemaal, ik ga zondag naar marokko en ik wil van die marokkaanse slippertjes of pantoffels hoe dat ook heet kopen want die vind ik zo leuk en volgens mij loopt dat echt heerlijk!! Jullie weten vast wel welke ik bedoel maar ik ben nieuwsgierig wat ze ongeveer kosten daar, en of je die overal kunt kopen? dat zal wel maar toch...

Let me know!!! please!!!!!

Liefs jane...
zou je dit soort vragen niet beter aan de winkelier in marokko moeten vragen?????????????

19-07-2002, 18:49
hey die pantoffeltje heten belrad ze kosten 5ureu oer stuk in marokko hier in nederland izjn ze te koopp bij dokter addems (149 euro) ze zijn heel leuk ik heb er zelf 2paar van eentje met slangen print en bijpassende riem ervan ik loop er altijd op straat mee en ziet echt heel leuk uit. DE JONGENS ZIJN ER OOK GEK OP EN VOOR JONGENS IS HET OOK IN DUS HEB JE ENE VRIENDJE KOOP ER OOK VOOR HEM!

03-09-2002, 20:17
in maroc:

leren slippers--> 50dirham

belghaat--> 50 dirham

In HEEL MAROC!

05-09-2002, 08:05
Heee heeft er niet iemand een adresje waar ik die slofjes in Nederland kan kopen, het liefst in omgeving Rotterdam, maar wel van die leuke he niet die ouderwetse. Ik ben namelijk niet in Marokko geweest dit jaar
maar ik wil ze wel zo graag.
Malika

05-09-2002, 10:13
He Meiden,

Ik wil ze ook heel graag hebben ik woon omgeving amsterdam.weten jullie een adresje waar ik ze kan verkrijgen.