Bekijk volle/desktop versie : Uitleg van een droom gevraagd!!



Pagina's : [1] 2

11-03-2007, 17:13
Zou iemand, die een beetje verstand heeft van dromenuitleg of iemand kent, mij deze droom kunnen uitleggen?

Droomde dat ik mn ex tegenkwam in een winkel. Zij was compleet anders geworden. Droeg geen hoofddoek meer, kort rokje, de hele tijd flirten met mannen, telkens aan de telefoon enz enz.


Weet iemand wat dit wilt zeggen??

11-03-2007, 17:18


ik weet het niet broeder,alhoe a3lam.allah is degene die het weet ,wij mensen kunnen de dromen niet uitlegen
gir inchallah
selamoulikom

12-03-2007, 11:09
De betekenis van een droom is meestal het tegenover gestelde. Stel dat je droomt dat een bepaald persoon zal overlijden dan zal deze nog lang leven. Is niet altijd zo natuurlijk maar dat heb ik me laten vertellen. In jouw geval kun je gerust zijn dat je ex niet in een kort rokje zal verschijnen maar dat ze het goed heeft elhamdulilah.

12-03-2007, 11:35
salaaaam oelaikoem,

wat leuk dat ik zo een topic tegenkom .. ik heb pas geleden een boek gekocht over de islamitche uitleg van dromen.
Ook een beteknis van elke soerat als je er over droomt.
Ik ben nu op school maar zodra ik thuis ben zal ik het voor je opzoeken insahallah.
is echt een leuk boek!!! echt een aanrader ik weet zoniet wie die schrijfer is maar de uigerverij is iniedergeval van Nour
wa salam oealaikoem

12-03-2007, 11:36



Citaat door Pablo:
De betekenis van een droom is meestal het tegenover gestelde. Stel dat je droomt dat een bepaald persoon zal overlijden dan zal deze nog lang leven. Is niet altijd zo natuurlijk maar dat heb ik me laten vertellen. In jouw geval kun je gerust zijn dat je ex niet in een kort rokje zal verschijnen maar dat ze het goed heeft elhamdulilah.



ja klopt!! ben ik ook in dat boek tegengeomen .. als je droomt dat je dood gaat dan staat er juist een lang leve op je te wachten maar ik zoek het insahallah nog op

Wa alaikoem salam

12-03-2007, 14:36
Het ergste is dat als ik haar zie, dat ze ook daadwerkelijk wel een aantal dingen doet, die ook voorkwamen in mn droom!!

12-03-2007, 14:39
agi dromen kan je niet 123 uitleggen van ene betekend dit en voor de andere betekend dat zo ik al eerder heb gezegd ga naar een imam van kitaab en soennah en die kan je insha-Allah uitleggen.

maar van iemand die geen kennis daarover heeft kan je beter niet van nemen.

12-03-2007, 14:44

Citaat door noorelhain:
salaaaam oelaikoem,

wat leuk dat ik zo een topic tegenkom .. ik heb pas geleden een boek gekocht over de islamitche uitleg van dromen.
Ook een beteknis van elke soerat als je er over droomt.
Ik ben nu op school maar zodra ik thuis ben zal ik het voor je opzoeken insahallah.
is echt een leuk boek!!! echt een aanrader ik weet zoniet wie die schrijfer is maar de uigerverij is iniedergeval van Nour
wa salam oealaikoem




Graag!!

12-03-2007, 14:46
en die boek sorry zuster is een korte samenvatting als je goed leest begin van de boek staat dat je er wel kennis erover moet hebben.

als goed is staan er regels voor

ik had die boek ook maar ik heb 'm weg gedaan want tja we hebben geen kennis daarover.

12-03-2007, 14:51
Naaktheid
Spiernaakt betekend dat iemand spoedig zal stoppen om naar zijn doel te streven of het betekend dat de huidige fase spoedig voorbij zal gaan. Maar als de dromer iemand is die de dien als doel heeft zal hij een hoge positie in vroomheid, aanbidding, gehoorzaamheid en toewijding aan Allah verkrijgen. Als zijn doel wereldlijk gewin is dan zal hij dat in grote hoeveelheid krijgen, mits niemand zijn aurah gezien heeft (d.w.z. het deel tussen zijn navel en knie) Maar als zijn aurah aan andere mensen getoond wordt, kan er niets goeds van zo'n droom verwacht worden.


Weet niet of je er iets aan hebt, verder stond er onder kleding dat het erom gaat van welk materiaal dat is gemaakt.

12-03-2007, 18:40
Assalam 'alaikom

Plus dat boek is niet betrouwbaar, wa Allahu a3lam.

Wassalam 'alaikom

26-03-2007, 17:36

Citaat door Pablo:
De betekenis van een droom is meestal het tegenover gestelde. Stel dat je droomt dat een bepaald persoon zal overlijden dan zal deze nog lang leven. Is niet altijd zo natuurlijk maar dat heb ik me laten vertellen. In jouw geval kun je gerust zijn dat je ex niet in een kort rokje zal verschijnen maar dat ze het goed heeft elhamdulilah.


wat is de betekenis van pablo,ben egt benieuwd

26-03-2007, 18:26



Citaat door Ni3mah:
Assalam 'alaikom

Plus dat boek is niet betrouwbaar, wa Allahu a3lam.

Wassalam 'alaikom



Dat boek ik Mohammed ibn Sirien, een zeer betrouwbare tabi3i die zeker kennis had over dromen. Uitgeverij Noer is eerder niet te vertrouwen, ze Laten vaak bekeerde Nederlanders die de Arabische taal amper beheersen boeken uitleggen, maar goed terug over die dromen. Een droom is heel erg moeilijk om uit te leggen al heb je een boek, wij kunnen niet 1,2,3 weten of die droom van sjaajtaan is, onze nafs =ziel, of van arahmaan. Iedere simpele ziel die jou wilt overtuigen van de betekenis van een bepaalde droom praat zonder enige kennis.

Wa Allahu a'lam.

26-03-2007, 18:45
Ik heb laatst een hele bijzondere droom gehad. Droomde over mij vader die in zijn bed zat met zijn ogen dicht en Sura Al-Fatiha aan het reciteren was. Werd kort daarna wakker echt met kippenvel over mijn hele lichaam.
Iemand uitleg?

26-03-2007, 18:49

Citaat door Kn84:
Zou iemand, die een beetje verstand heeft van dromenuitleg of iemand kent, mij deze droom kunnen uitleggen?

Droomde dat ik mn ex tegenkwam in een winkel. Zij was compleet anders geworden. Droeg geen hoofddoek meer, kort rokje, de hele tijd flirten met mannen, telkens aan de telefoon enz enz.


Weet iemand wat dit wilt zeggen??


Is dat zo belangrijk dat je die betekenis gaat kennen? Het is toch je ex? = verleden tijd of niet?

Pagina's : [1] 2