Bekijk volle/desktop versie : Wat is het verschil tussen...???



11-03-2007, 17:10
-

















Houden van en verliefd zijn, eigenlijk??

11-03-2007, 17:13


Bij verliefd zijn geef je om iemand, waarbij je alleen de LEUKE kanten ziet.. bij houden van ken je zowel de goede als de slechte eigenschappen van diegene en toch hou je van hem of haar...

11-03-2007, 17:14

Citaat door Para_Marokkaans:
Bij verliefd zijn geef je om iemand, waarbij je alleen de LEUKE kanten ziet.. bij houden van ken je zowel de goede als de slechte eigenschappen van diegene en toch hou je van hem of haar...


Had het niet beter kunnen uitleggen, lekker duidelijk!

11-03-2007, 17:15

Citaat door Para_Marokkaans:
Bij verliefd zijn geef je om iemand, waarbij je alleen de LEUKE kanten ziet.. bij houden van ken je zowel de goede als de slechte eigenschappen van diegene en toch hou je van hem of haar...




hahaha thx baby...!!! iedereen heeft namelijk een eigen definitie van houden van en verliefdheid...

11-03-2007, 17:15



Citaat door poppetje1984:
Had het niet beter kunnen uitleggen, lekker duidelijk!




ik bedoel maar...!!

11-03-2007, 17:17
Thanks dames..

je weet pas wat echte liefde is als je pijn en verdriet hebt meegemaakt.. mensen denken tegenwoordig veel te snel dat ze van iemand houden; als diegene problemen heeft, dan rennen ze al snel weg.

Weet je wat pas echte liefde is? Onze lieve ouders die al tientallen jaren nog steeds bij elkaar zijn.. dat vind je niet meer snel..

11-03-2007, 17:19
Verliefdheid is het voorstadium van houden van.

Eerst komt de verliefdheid.
Alles is geweldig en goed , positief dus.
Na enige tijd ken je elkaar echt , ook elkaars negatieve punten.
Je weet hoe degene in elkaar zit, en gaat daarvan houden.
Het houden van elkaar groeit, verliefdheid niet

11-03-2007, 17:19

Citaat door Para_Marokkaans:
Thanks dames..

je weet pas wat echte liefde is als je pijn en verdriet hebt meegemaakt.. mensen denken tegenwoordig veel te snel dat ze van iemand houden; als diegene problemen heeft, dan rennen ze al snel weg.

Weet je wat pas echte liefde is? Onze lieve ouders die al tientallen jaren nog steeds bij elkaar zijn.. dat vind je niet meer snel..



goed gezegd meis..!! dat zijn de enige personen waar je tegenwoordig op kunt rekenen..

11-03-2007, 17:21

Citaat door n_meknesia:
goed gezegd meis..!! dat zijn de enige personen waar je tegenwoordig op kunt rekenen..


shoukran

Juist, onze ouders zijn degenen die echt het beste voor ons willen.. moge Allah ze belonen met al het goede in het leven wal algira

11-03-2007, 17:21

Citaat door rose_girl:
Verliefdheid is het voorstadium van houden van.

Eerst komt de verliefdheid.
Alles is geweldig en goed , positief dus.
Na enige tijd ken je elkaar echt , ook elkaars negatieve punten.
Je weet hoe degene in elkaar zit, en gaat daarvan houden.
Het houden van elkaar groeit, verliefdheid niet


Zelfs als je jarenlang bij elkaar bent, kan de verliefdheid groeien..

11-03-2007, 17:23

Citaat door Para_Marokkaans:
Zelfs als je jarenlang bij elkaar bent, kan de verliefdheid groeien..



geloof me: dus egt TOTAAAAAL NIET!! je krijgt alleen maar meer hekel aan elkaar...

11-03-2007, 17:54

Citaat door n_meknesia:
geloof me: dus egt TOTAAAAAL NIET!! je krijgt alleen maar meer hekel aan elkaar...


Niet als het echte liefde is.. als ik bv kijk naar hoe lief mijn vader voor m`n moeder is en haar express plaagt.. net een ondeugend, verliefd jongetje