Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Zeker aankomen met Nuravit?? Het werkt echt!! ... KLIK



Pagina's : 1 2 3 [4]

10-07-2007, 16:49

Citaat door Camellia:
Jullie zijn egt gek. Zodra jullie getrouwd zijn en alleen achter de marmita-pannen zitten met schreeuwende kinderen dan worden jullie vanzelf dik.



deze meid heeft echt gelijk, weet je hoeveel meisjes ik ken en voor hen huwelijk mager waren en sinds hen huwelijk ineens bijgekomen zijn?? Nou ik zou zeggen w8 tot je getrouwd bent dan word je vanzelf dik jah!!

en als je dat niet kunt er is ne milkshake die te verkrijgen is in sportscholen smaakt heel lekker en moet je 3 x drinken na elke maaltijd en je ziet echt verbluffend resultaat na een maandje. 1 pot kost al 30 euro maar is echt de moeite waard!!

21-11-2007, 00:33


Hey hallo,

Ik wil graag Nuravit bestellen. kan dat bij jou en hoeveel kost het?? Ik weet niet hoe ik een pm moet versturen

groetjes; maureentje1

22-11-2007, 17:19
waar verkopen ze het? en werkt het echt

22-11-2007, 21:14
Hee ik heb je een pm gestuurt zou je vanavond nog kunnen reageren?

22-11-2007, 21:35


Ik heb pereactin een tijdje gebruikt.
Ik had het van mijn huisarts gekregen.
En het werkte wel. Ik had vaker de neiging om te eten dus eigenlijk een aanrader en het medicijn maakt je niet dik het eten wel.
Vermoeidheid is het enige waar ik last van had.
Je bent de eerste paar dagen zo kapot en valt letterlijk overal in slaap, maar na een paar daagjes hooguit 2 a 3 ben je ervan af en kun je lekker wat voller worden....zonder bijwerkingen...

23-01-2011, 04:40
Heb je ook pernabol pillen verkrijgbaar? Die heb ik liever dan die siroop...

Pagina's : 1 2 3 [4]