Bekijk volle/desktop versie : Mensen wat betekent mijn droom!!!!?? (belangrijk)



11-03-2007, 11:43
Salaam ou aikoum broeders en zusters,

Ik wil jullie mijn droom vertellen omdat hij heeel anders is dan mijn andere dromen. Meestal zijn mijn dromen pure onzin waar van hak op de tak wordt gesprongen maar deze was gewoonweg schrikbarend vreemd.

Ik zal beginnen:

Ik stond bij een soort groot open veld waar een horde prachtige paarden stonden. Je had sommige hele mooie en sommige wat mindere en ze stonden bij elkaar. Opeens raakten ze hysterisch en begonnen ze rondjes te rennen in een groep. Ze volgden 1 paard en toen ze moe waren vermoordde ze hem.


Toen kwam uit d horizon een enorme tornado. Ik rende weg, rende rende rende totdat ik bij de kust was. ( De paarden bleven staan ) Daar stonden allemaal mensen.

De tornado was weg maar opeens steeg de zee op. De hele zee steeg zo ver op dat je bijna de lucht niet meer kon zien. De mensen renden doodsbang weg van de kust. Waar de zee ooit gelegen had ontstond een enorm gat. De zee viel weer naar beneden op alle mensen.

Toen dit voorbij was waren er nog enkele overlevenden, er kwam een 2de tornado, die zoog alle bomen, alle huizen en al het groen op.

Uiteindelijk kwam de laatste en 3de tornado en toen was alles voorbij.

Na deze droom te hebben gehad kreeg ik weer vna die onzinnige dingen te dromen voordat ik ontwaakte.

Wat betekent dit???????????????

Wasalaam ou Alaikoum

11-03-2007, 12:23


niemand?

11-03-2007, 13:00
ze zeggen van als je gaat slapen dan moet jeje kleren weg van je hoofd houden omdat je dan gaat dromen maar of dat it waar is ik weet nie

11-03-2007, 13:04
hoe bedoel je weg van je hoofd

11-03-2007, 13:20



Citaat door marokkaan18:
ze zeggen van als je gaat slapen dan moet jeje kleren weg van je hoofd houden omdat je dan gaat dromen maar of dat it waar is ik weet nie




11-03-2007, 13:45
Soory ik weet niet

maar ik ben er nu ook wel nieuwsgierig naar.

iemand?