Bekijk volle/desktop versie : Dames ik vaak dezelfde droom gehad???



11-03-2007, 11:27

Citaat door ainzorapowerr:
Sellam,

Ik heb een iets meer dan een week geleden al weer een droom gehad die ik niet kan plaatsen.
Dit is niet voor het eerst, deze droom heb ik vaker gehad, al een paar keer dit jaar (afgelopen jaren).

Ik droom steeds dat één van mijn voortanden los zit en vervolgens los raakt.
In mijn droom ben ik dan zo verdrietig, het is gewoon niet te beschrijven hoe verdrietig ik op dat moment ben.
Ik pieker er dan over van wat nu? Wat moet ik nu zo zo zonder die tand enz.
En net als ik me zo een grote zorgen maak over mijn voortand die eruit is gevallen, valt ook de tand ernaast uit mijn mond.
Dan ben ik nog verdrietiger dan daar voor, en denk ik waarom, 1 tand was al erg genoeg waarom ook nog deze. Na weer een tijdje piekeren en mezelf afvragen of het nog erger kan, ontwaak ik uit mijn slaap.
Als eerst wat ik doe is controleren of ze er nog zitten ( mijn twee tanden).


Ik begrijp deze droom niet, ik heb em al meerdere malen gehad en ik weet niet wat ik ermee aan moet.
Het is ook geen gewone droom, want ik die droom die zo real lijkt op dat momemt voel ik zo een onbeschrijfelijke pijn van verdriet.

Het was zelf een keer zo dat ik aan het huilen was in mijn droom toen het gebeurde. Ik werd daarna wakker en ik had gewoon echt tranen.

Wie kan weten wat dit mag voorstellen???

Liefs ik.
.

11-03-2007, 12:07


Hey meid alles goed?

Ik heb thuis die boek van dromenuitleg & dit staat erby.


De 2 voortanden

De bovenste & onderste: Zy symboliseren de kinderen, broers & zusters van iemand.

Een losse tand

Een losse tand betekend dat iemand uit het gezin ziek zal worden.



Dromen hebben meestal een betekenis in de lente of in de laatste deel van de nacht, tydens de winterperiode hebben ze haast geen betekenis.

11-03-2007, 12:12
Als je tanden kwijtraakt in je droom dan is het of een overlijden of je verliest iets. dat kan ook vriendschap zijn of een liefde. Als het om je voortanden gaat dat zijn het mensen die dicht bij je staan. Je hebt er veel verdriet over dus vind je het niet fijn. Het is vaak ook een waarschuwing. Je geeft aan dat de andere tand ook los gaat. Dus het kan ook zo iets betekenen als laat die ene vriendin niet stikken want anders ben je ook die andere kwijt. Je kunt het beste naar je eigen situatie kijken. wat is er aan hand. Heb ik ruzie met iemand waar ik eigenlijk veel van hou, enz.
Je hebt het niet over een tand die van buiten er mooi uit ziet maar van binnen ziek, dit betekent een onverwacht verlies. En als deze tand er al slecht uit ziet van buiten, dan is deze persoon al ziek. Hoe verder de tand naar achter staat hoe verder deze persoon van je af staat.

11-03-2007, 12:14
Mag ik vragen wat u bron is?

Niet lullig bedoelt ofzo



Citaat door Sousia87:
Als je tanden kwijtraakt in je droom dan is het of een overlijden of je verliest iets. dat kan ook vriendschap zijn of een liefde. Als het om je voortanden gaat dat zijn het mensen die dicht bij je staan. Je hebt er veel verdriet over dus vind je het niet fijn. Het is vaak ook een waarschuwing. Je geeft aan dat de andere tand ook los gaat. Dus het kan ook zo iets betekenen als laat die ene vriendin niet stikken want anders ben je ook die andere kwijt. Je kunt het beste naar je eigen situatie kijken. wat is er aan hand. Heb ik ruzie met iemand waar ik eigenlijk veel van hou, enz.
Je hebt het niet over een tand die van buiten er mooi uit ziet maar van binnen ziek, dit betekent een onverwacht verlies. En als deze tand er al slecht uit ziet van buiten, dan is deze persoon al ziek. Hoe verder de tand naar achter staat hoe verder deze persoon van je af staat.

11-03-2007, 12:16


deze droom betekent dat er iemand zal overlijden ( allah oe ahlem )
Dit omdat je verdriet had, e misschien deed het ook pijn.

Maar allah weet het beste.

11-03-2007, 12:20
Spinnen

Een spin staat symbool voor een vroom persoon die al zyn tyd voor aanbidding gebruikt. Hy is ook een kluizenaar die op zyn tyd let & altyd berouw aan Allah toont.


Engel des doods vind ik niet



Citaat door MissyMaghribia:
en al je droomt over spinnen vaak( dat is mijn fobie)

en over als de engel des doods je ziel uit je komt trekken