Bekijk volle/desktop versie : Gewicht aankomen

11-03-2007, 00:51

Citaat door Moker_Hollanda:
Hallo mensen ik ben 17 jaar en ik ben dunner dan ik zelf wil.... ik wil graag een normale gewicht hebben net als alle andere jongens die ik ken... ik word hier vaak op aangesproken en daardoor voel ik me nog slechter, uiterlijk is wel ok enso geen problemen met vriendinnetjes ofso maar mijn gewicht moet gewoon hoger zijn , weet iemand hoe ik dit kan bereiken en op welke manier ... en wat een normale jongen op een dag zou moeten eten @ 17 jaar
.

11-03-2007, 09:47

je bent pas 17 en je gaat zeker nog doorgroeien, wat je kan doen is beginnen met krachttraining en goed eten en dat zal je wel helpen. Ga anders ff langs je huisarts!

11-03-2007, 16:45
Je moet veel tussen door eten, bv crackers, brood, snoep, koek etc.
En als je s'avonds eet heb je ook meer kans om aan te komen!

Plus, je hebt zo een milkshake die bodybuilders gebruiken, daar kom je ook van aan.

Succes!

11-03-2007, 16:46
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1343104

Misschien heb je hier wat aan.

11-03-2007, 18:37

Meid pm me.. ik heb wat voor je.

21-03-2007, 02:06

Citaat door Moker_Hollanda:
Hallo mensen ik ben 17 jaar en ik ben dunner dan ik zelf wil.... ik wil graag een normale gewicht hebben net als alle andere jongens die ik ken... ik word hier vaak op aangesproken en daardoor voel ik me nog slechter, uiterlijk is wel ok enso geen problemen met vriendinnetjes ofso maar mijn gewicht moet gewoon hoger zijn , weet iemand hoe ik dit kan bereiken en op welke manier ... en wat een normale jongen op een dag zou moeten eten @ 17 jaar

Volgens onze Profeet (vzmh) kom je aan als je onrijpe dadels met komkommer eet.

21-03-2007, 02:17

Citaat door Oujdia_:
Je moet veel tussen door eten, bv crackers, brood, snoep, koek etc.
En als je s'avonds eet heb je ook meer kans om aan te komen!

Plus, je hebt zo een milkshake die bodybuilders gebruiken, daar kom je ook van aan.

Succes!

Nutrie Force is goed als je het over shakes hebt. Na elke maaltijd een shake en je krijgt 360 extra cal. binnen. Een pot kost ongeveer 22 a 23 euro te bestellen bij de apotheek. Deze shake kan je ook krijgen in soja poeder en soja is gezond voor je lichaam.