Bekijk volle/desktop versie : van een braaf meisje tot ****



Pagina's : [1] 2 3 4 5

10-03-2007, 23:19
hoofd personen manar,vader,moeder,zus(laila),broer(mo) beste vriendin (ilhem)


yemma ik ga naar school toe ik ben vandaag 3 uur uit ik verliet mij woning en ging naar de bus halte daar zou ik mij vriendin ilhem komen we moesten nog even wachten op de bus ilhem vroeg me op vandaag te spijbelen ik zei tegen ilhem dat kan ik niet maken stel je voor ik kom mo tegen hij maakt me af ilhem zei oke laten we dan naar r'dam gaan ze dringde zo aan dat ik besloot mee te gaan ik heb nog nooit gespijbelt want ik weet wat de volgenen zouden worden ...we komen aan op het station ze kopen kaartjes naar r'dam na we zijn aan gekomen en even zijn gaan winklen gaat mij telefoon af ik zie dat me broer me belt ik kreeg een brok in me keel ik moest aan de gevolgen denken ik neem op en met een rare stem zegt hij............

10-03-2007, 23:45


verder je 1te fan

11-03-2007, 19:10
manar ik moet je iets vertellen kun je zo snel mogelijk naar huis komen
ik was zo geschokeert dat ik ophing ik keek ilhem aan en zei we moeten nu naar huis ze keek me bezorgt aan manar wat is er we moeten nu naar huis nu ik had een naar gevoel ik we gingen zo snel mogelijk naar het station waar we vervolgens de trein namen naar huis eindelijk ik was in mijn straat ilhem vroeg me zal ik met je mee gaan ik zei nee dankje ik deed de steutel in de deur en nam de eerste stap naar binnen het was door still ik liep verder ik hoorde mij moeder huilen en me zus ......................

11-03-2007, 19:14
2de fannetuhh aangemellddd ga gaauuuww verdeerrr spannneed

ickkk willl noggg eenn vervolggg

pliezzz

11-03-2007, 19:24


Wollah een mooi verhaal ook al zijn het twee kleine vervolgens
Up Ga verder

11-03-2007, 19:25
Wat is het doel dat je dit verhaal schrijft als ik vragen mag?

11-03-2007, 19:34
yemma wat is er ? dochter van mij ga zitten door dat gehuil moest ik spontaan huilen ik ging zitten me moeder snikte maar door ze kon geen woord uit brengen ze ging toch door je vader is toen straks overleden aan een hart stil stand ik schreeuwde nee nee yemma dit kan niet waar zijn ik vluchte de kamer uit en huilde en schreeuwde ik ging naar me kamer ik huilde maar door het stopte gewoon niet yemma en laila kwammen later die avond binnen ze trooste me ik aan me moeder hoe komt het dat hij een hart stil stand heeft gekregen ?me moeder zei hij lag te slapen een middag slaapje en ik riep hem kom eten hij reageerde niet ik tikte hem hij reageerde weer niet ik kreeg een naar gevoel ik begon te schreeuwen meskien de buurman hoorde dat hij kwam hij belde het alarm nummer voor dat ik het wist waren de hulp verlenners er al ze keken me heel bezorgt aan en hij schude nee sorry mevrouw het is te laat ik maar huilen mo kwam even later binnnen het werd hem te veel ik weet niet waar hij is nu..



zeg maar als ik verder moet gaan x mel o:

11-03-2007, 19:36
wh0ooo0

meiddd is ditt waargebeurddt of niett?
ickk wil zo snell mogelijk een vervolgjieee pliezzz

groetkess

11-03-2007, 19:40
jaah ga verder word enk ik nog wel leuk

11-03-2007, 19:42
ja het is waar gebeurt ,maar hmdl niet met mij
ik ga snel verder

xx mel

11-03-2007, 20:07
de eerst volgende dagen kregen we bezoek van veel mensen ik heb die dagen aleen maar gehuilt ik kon het niet geloven gelukkig kwam mo ook thuis om ons te stuenen het deed hem ook veel verdriet aan .
ik realiseerde me nou pas dat ik was vergetten te vertellen aan ilhem dat papa dood is .salem nora (moeder)ilhem is ilhem thuis.nee ze hoorde me een beetje snikken hbiba wat is er papa is eergisteren overleden aan een hart ik wou het haar vertellen maar ja ik had te veel verdriet natuurlijk meid ik snap het ik kom nu ik wil graag je moeder zien en de rest.ze kwam even later.

4weken later:
het dringt me nupas aan dat papa doo is iedereen pakt de draas weer op
laila gaat naar haar werk mo werkt mama was thuis

vervolg komt zo snel mogelijk

13-03-2007, 19:05
alleen ik niet ,ik weet niet zo goed waar ik met me gedachten ben op school gaat
het slechter mijn leven interesseerde me niet meer zo ik deed wat ik niet laten
kon.zo ook die vrijdag ik stelde aan ilhem voor om weg te gaan niet naar school
gaan ilhem keek me zo raar aan jij manar die niet naar school wil maar een dagje
spijbelen ja hoezo niet ? wat heb je aan school manar meen je dit wel tuurelijk
ik greep haar bij haar hand en zo gingen we samen naar het station dit keer
gingen we naar den haag we kwamen aan en we gingen naar een paar winkeltjes .we
liepen wat in de stad tot dat ik achter hee meid hoorde ik draaide me om het
was een mooie jongen mag ik je wat vragen ? ja hoor zei ik mag ik je nummer
normaal gesproken zou ik nee hebben gezegd want jongens interesseerde me geen
ene moer maar hij zag er mooi uit en hij leek me vriendelijk dus ik gaf hem mij
nummer we moesten de trein nemen naar huis.We zaten in de trein manar kom je bij mij slapen vandaag oke is goed wat zullen we gaan doen ?
uhm we kunnen uitgaan vrijdag avond is echt top wollah geloof mij maar manar gelukkig ik heb geen broer niemand heeft het mij ooit verbied om niet uit tegaan ik ging even langs huis yemma waar is mo hij moet van daag nacht dienst draaien ik twijfelde een beetje omdat hij als beveiliging werkte kon hij overal wezen yemma ik ga vandaag bij ilhem slapen ze is alleen thuis oke dochter van mij zorg er voor dat je morgen voor 3 uur thuis
bent we gaan morgen naar tante toe oww oke
we gingen ons eerst opmaken en omkleden ik trek nooit korte rokjes aan
die avond gingen we naar een nachtclub we kwammen binnen omdat ilhem wel vaker uitgaat meestal met haar vriendje maar sinds het uit is gaat ze zelden ze vond het leuk dat ik mee ging toen we binnen waren gingen we eerst wat wat drinken alles was nieuw me we zaten te dansen er kwam een jongen achter me dansen zo ging het heel die avond door er ontstond een vecht partij er kwam beveiliging en politie ik voelde een hand op me schouwder ik draaide me om...................................

14-03-2007, 14:55


ik draaide me om en......ik zag dat ut mo was ,mo me broer.
ik hoorde allemaal xxxx kehbaa vieze xxxx ik hoorde van alles en voordat ik het wist lag ik op de grond ik schreeuwde het uit van de pijn,hij bleef slaan en voordat ik het wist greep hij me bij mijn haar en sleurrde me mee naar de wc ..ik wist niet wat hij ging doen,,,ik voelde zijn handen over mijn borsten gaan en hij zakt steeds lager en lager ,,..............hij trok aan mijn rokje en aan mijn string ik hoorde datr hij zijn riem los deed en hij kwam bij mij binne ,,ik hoorde hem zegge 'andere jongens mogen dit wel en ik niet kankerslet' ik hoorde hem klaarkomen,ik voelde me vies,ik voelde heel erg veel pijn ,ik kon niet helder nadenken..na dat hij mij heeft verkracht kreeg ik nog klappen hij ging maar door en doo0r met slaan ,,...................

14-03-2007, 14:57
Er zijn vast wel andere dingen waar je WEL goed in bent

14-03-2007, 15:01
zal ik verder gaan ......
Xxx mel

Pagina's : [1] 2 3 4 5