Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Verdriet slapen kan ik niet

SweetxBaby
18-07-2002, 21:14

ik lig in bed... ik doe geen oog dicht... ik blijf elke dag wakker tot het ochtend licht ik kan niet slapen .. ik denk alleen aan jou... en ik besef me dan hoe zielsveel ik van je hou.. je bent zo ver weg van mij... je ligt niet meer hier aan mijn zij.... ik tel de dagen af... ik mis je liefde die je aan me gaf... ik mis je armen om me heen... zoveel mensen op aarde maar toch voel ik me alleen.... nog 23 dagen dan ben je weer hier bij mij.... lieverd ik kan niet wachten tot je weer naast me ligt en met me vrij(t)..

EmiR_Soltan
18-07-2002, 22:59
Is het Jaloezie? Is het verdriet? Ben ik verliefd of mag ik jou maar al te graag? Ik zie jou in mijn gedachten Maar ik ken jou alleen zo heel vaag Ik dacht laat ik d'r eens proberen te vergeten Maar kan het niet... het gene dat er is, wordt te sterk en te waardevol om achter te laten Mijn verstand vecht er tegen Mijn hart mist haar alsof de zon uit gedoofd is Mijn tot aan de top met liefde gevulde hart wordt te verlegen Een kus voor jouw gedachten die nog bij me zijn Een kus voor jouw hart dat me gezelschap houdt Een tros witte Liefde (vriendschap) voor jou Baby

beppie_truus
18-07-2002, 23:08
moet ik een slaapliedje zingen????????????????????

SweetxBaby
19-07-2002, 14:36
Origineel gepost door beppie_truus moet ik een slaapliedje zingen???????????????????? jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zing dan zing dan.... \\ beppiieeeeeeeeeeeee waar ben je je zou toch een slaapliedje zingen voor mij :(

vraagteken1
19-07-2002, 14:48

Het kussen losgelaten is ze ons aan het vervelen met haar rode smiele, die helaas niet zo goed kan dansen als Kylie Ze spreekt maar met enkele lettergrepen, vast iets op school wat ze niet heeft begrepen Maar genoeg talent, boksen bijvoorbeeld, Als ze mij er maar geen uitdeelt :cool: ( ik draag een bril) Ze vrolijkt een ieder op maar af een toe denk ik hou toch eens je ... :D

SweetxBaby
19-07-2002, 14:51
Origineel gepost door vraagteken1 Het kussen losgelaten is ze ons aan het vervelen met haar rode smiele, die helaas niet zo goed kan dansen als Kylie Ze spreekt maar met enkele lettergrepen, vast iets op school wat ze niet heeft begrepen Maar genoeg talent, boksen bijvoorbeeld, Als ze mij er maar geen uitdeelt :cool: ( ik draag een bril) Ze vrolijkt een ieder op maar af een toe denk ik hou toch eens je ... :D we gaan toch niet weer bijdehand doen he :D en als je niet oppast geef ik je een cyberstoot...met andere woorden een blauw oog :D ........hihihi i love myself

vraagteken1
19-07-2002, 14:54
you, youreself and you do you likes us too? cyberstoot?????? mijn vraagteken wordt dan gerecht tot een uitroepteken!!!!!! Laat maar komen. En slept well, met je vragen zonder tekens?

SweetxBaby
19-07-2002, 16:03
Origineel gepost door elmarocani ooooooo daarom blijf je dus bijna hele nacht online!!!!! :D :zwaai: he he hebben jullie het dan eindelijk door.....bravoooo :D

SweetxBaby
19-07-2002, 16:04
Origineel gepost door vraagteken1 you, youreself and you do you likes us too? cyberstoot?????? mijn vraagteken wordt dan gerecht tot een uitroepteken!!!!!! Laat maar komen. En slept well, met je vragen zonder tekens? beware off the bith inside me :D

beppie_truus
19-07-2002, 17:30
Origineel gepost door sweetbaby jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zing dan zing dan.... \\ beppiieeeeeeeeeeeee waar ben je je zou toch een slaapliedje zingen voor mij :( op dit tijdstip al? ik beloof dat ik vanavond rond bedtijd een liedje zal zingen.

SweetxBaby
19-07-2002, 18:56
Origineel gepost door beppie_truus op dit tijdstip al? ik beloof dat ik vanavond rond bedtijd een liedje zal zingen. oke dan hou ik je aan....... ;)

Yufran
21-07-2002, 13:47
Origineel gepost door sweetbaby ik lig in bed... ik doe geen oog dicht... ik blijf elke dag wakker tot het ochtend licht ik kan niet slapen .. ik denk alleen aan jou... en ik besef me dan hoe zielsveel ik van je hou.. je bent zo ver weg van mij... je ligt niet meer hier aan mijn zij.... ik tel de dagen af... ik mis je liefde die je aan me gaf... ik mis je armen om me heen... zoveel mensen op aarde maar toch voel ik me alleen.... nog 23 dagen dan ben je weer hier bij mij.... lieverd ik kan niet wachten tot je weer naast me ligt en met me vrij(t).. en wat Allah hierover?

SweetxBaby
21-07-2002, 20:33

Origineel gepost door Yufran en wat Allah hierover? het is maar een gedichtje weet je nog...pfffff:ego:

EmiR_Soltan
22-07-2002, 01:34
De nacht heeft me verleid met versieringen aan de hemel Sterren die *******en en andere die dansen De Maan die de nacht alle nodige verlichting schenkt Ik staar naar de heldere volle maan Ik zie jou gezicht voor me Het meisje dat ik in mijn hart zie staan De ster valt neer Met een boodschap Wacht niet meer Neem een andere stap De maan halveert Lijkt wel mijn hart die door jou is bezeerd Zelfs de slaap kan me niet verleiden De gedachten aan jou kan ik niet vermijden Ik kan niet slapen Je hebt mijn hart proberen te kapen Het is je gelukt Je hebt het alleen iets je harder uitgerukt Mijn hart, dat groene wortels had Net rijp om verliefd te worden Is slachtoffer van jou geworden O jij die ik dag en nacht aanbad