Bekijk volle/desktop versie : turken...



Pagina's : [1] 2

10-03-2007, 21:07
waarom doen ze aan eerwraak?
en waarop baseren ze dat?

de islam? of cultuur? of dergelijke?

10-03-2007, 21:08




Is cultuur...

10-03-2007, 21:10

Citaat door foreigner:
waarom doen ze aan eerwraak?
en waarop baseren ze dat?

de islam? of cultuur? of dergelijke?
jij moet niet vaak de telegraaf lezen...als het een alochtoon is, is het eerwraak.als het een hollander is, is het familiedrama.....word wakker en geloof niet wat er voor gekauwd word.

10-03-2007, 21:10

Citaat door JuStAmOsLiMa:


Is cultuur...


is het niet de islam dan?

10-03-2007, 21:12



Citaat door foreigner:
is het niet de islam dan?






Yeah right..

10-03-2007, 21:13
dat denken ze maar is gewoon puur traditie ofzoiets
derbij geweld is verboden in de Islam

10-03-2007, 21:13
eerwraak komt niet meer zoveel voor als vroeger...

turken hebben in het algemeen een te grote eer...ze kunne er niet tegen als hun dochters/zusjes iets verkeerds doen...ze voelen zich verraden denk ik..en hun eer en trots zijnnaar beneden gehaald...ze vinden het een schande...en ze willen geen schande in de familie...en maken zich te veel druk om wat mensen ervan zullen denken/zeggen etc...

om de eer van de familie te redden en om een schoon familie te krijgen maken ze hun dood...ze nemen wraak

tja,ik denk dat dat het reden is....

10-03-2007, 21:14

Citaat door jamal007:
jij moet niet vaak de telegraaf lezen...als het een alochtoon is, is het eerwraak.als het een hollander is, is het familiedrama.....word wakker en geloof niet wat er voor gekauwd word.



helemaal met je eens

10-03-2007, 21:15
ze trappen ook auto's omver


10-03-2007, 21:17

Citaat door Its_Just_Me:
eerwraak komt niet meer zoveel voor als vroeger...

turken hebben in het algemeen een te grote eer...ze kunne er niet tegen als hun dochters/zusjes iets verkeerds doen...ze voelen zich verraden denk ik..en hun eer is naar beneden gehaald...en maken zich te veel druk om wat mensen ervan zullen denken/zeggen etc...

om de eer van de familie te redden en om een schoon familie te krijgen maken ze hun dood...ze nemen wraak

tja,ik denk dat dat het reden is....


stelletje gekken johh
dat ze hun eigen vrouw doodmaken en zusjes

vet gestort in hun hoofden!!!

ik heb wel eens een turk horen zeggen dat het een islamitische basis heeft
hij zei zovan in de koran staat dat een vrouw vreemd gaat dat je dan haar mag dood stenigen en of met de zweep dood mag slaan

dus dan mag je haar ook gewoon zo ook doodmaken

volgens mij klopt het niet maar oke

wat denken jullie erover ?

10-03-2007, 21:25

Citaat door foreigner:
stelletje gekken johh
dat ze hun eigen vrouw doodmaken en zusjes

vet gestort in hun hoofden!!!

ik heb wel eens een turk horen zeggen dat het een islamitische basis heeft
hij zei zovan in de koran staat dat een vrouw vreemd gaat dat je dan haar mag dood stenigen en of met de zweep dood mag slaan

dus dan mag je haar ook gewoon zo ook doodmaken

volgens mij klopt het niet maar oke

wat denken jullie erover ?
zo te horen heeft hij geen kennis over de islaam...zoals ik al zei, zulke mannen hebben een te grote eer...terwijl ze zelf alles flikken wat Allah verboden heeft

maarya, zij zijn toch mannen..ze mogen alles doen wat ze maar willen...vreemdgaan, ontmaagd zijn voor het huwelijk etc...daar wordt er niks over gezegd..want zij zijn de man

10-03-2007, 21:35
Het klopt dat de straf voor een overspelige, of iemand die overspel pleegt (lees: relatie met een man of vrouw heeft zonder getrouwd te zijn), STENIGING is..

11-03-2007, 00:51



Citaat door Its_Just_Me:
eerwraak komt niet meer zoveel voor als vroeger...

turken hebben in het algemeen een te grote eer...ze kunne er niet tegen als hun dochters/zusjes iets verkeerds doen...ze voelen zich verraden denk ik..en hun eer en trots zijnnaar beneden gehaald...ze vinden het een schande...en ze willen geen schande in de familie...en maken zich te veel druk om wat mensen ervan zullen denken/zeggen etc...

om de eer van de familie te redden en om een schoon familie te krijgen maken ze hun dood...ze nemen wraak

tja,ik denk dat dat het reden is....


Dat is het !!

11-03-2007, 00:52

Citaat door foreigner:
stelletje gekken johh
dat ze hun eigen vrouw doodmaken en zusjes

vet gestort in hun hoofden!!!

ik heb wel eens een turk horen zeggen dat het een islamitische basis heeft
hij zei zovan in de koran staat dat een vrouw vreemd gaat dat je dan haar mag dood stenigen en of met de zweep dood mag slaan

dus dan mag je haar ook gewoon zo ook doodmaken

volgens mij klopt het niet maar oke

wat denken jullie erover ?



Turkenhater ?
Je praat Onzin kutkind.

11-03-2007, 00:58

Citaat door foreigner:
stelletje gekken johh
dat ze hun eigen vrouw doodmaken en zusjes

vet gestort in hun hoofden!!!

ik heb wel eens een turk horen zeggen dat het een islamitische basis heeft
hij zei zovan in de koran staat dat een vrouw vreemd gaat dat je dan haar mag dood stenigen en of met de zweep dood mag slaan
dus dan mag je haar ook gewoon zo ook doodmaken

volgens mij klopt het niet maar oke

wat denken jullie erover ?



ahahaha, bladie blaaaaaaa blaaaaa

Pagina's : [1] 2