Bekijk volle/desktop versie : ik kom nooit een oegt tegen met een niqaab!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

10-03-2007, 16:16
salam alikoum wa rahmatoellilah

ik ging boodschappen doen in utrecht zoals altijd.

wat me opgevallen is dat ik overdag nooit zuster ziet met een niqaab bestaan jullie wel ik bedoel in utrecht.

want in rotterdam en amsterdam zie ik ze alleen maar el hamdoellilah walakien in utrecht niet.

ik kom daar ook niet vaak alleen als ik boodschappen moet doen of iets moet halen anders niet.

walikoum salaam wa rahmatoellilah

10-03-2007, 16:28


wa ailakom salamm,

Ja dat kan he, misschien zijn ze ergens anders op dat moment wanneer jij daar bent

Of ze zijn ergens binnen.

Het is niet zo dat er veel met niqaab lopen dus kans is ook kleiner dat je ze tegen komt dan.

Maarre wil je ze tegenkomen offe wat is je vraag precies? waar de zuster uit utrecht met niqaab zijn overdag?

10-03-2007, 16:43
salaam u aleikom,

gelijk heb je. er zijn er maar een paar hier. als je op vrijdag door schilderswijk loopt, denk je bij jezelf msha'Allah maar heb je dat niet. wel jammer

wa aleikom salaam

10-03-2007, 17:09

Citaat door ~M@ghrAbiA~:
wa ailakom salamm,

Ja dat kan he, misschien zijn ze ergens anders op dat moment wanneer jij daar bent

Of ze zijn ergens binnen.

Het is niet zo dat er veel met niqaab lopen dus kans is ook kleiner dat je ze tegen komt dan.

Maarre wil je ze tegenkomen offe wat is je vraag precies? waar de zuster uit utrecht met niqaab zijn overdag?


ja dat kan ook wel maar als ik in amsterdam of rotterdam of den haag loopt maschallah je ziet er echt wel paar en je merk het ook gelijk

hellaas heeft dat utrecht niet dat mis ik wel van utrecht.

maar bij een lezing zie ik ze binnen stromen subhanallah en dagelijkse leven niet. confussed!

10-03-2007, 17:10



Citaat door hatedabush:
salaam u aleikom,

gelijk heb je. er zijn er maar een paar hier. als je op vrijdag door schilderswijk loopt, denk je bij jezelf msha'Allah maar heb je dat niet. wel jammer

wa aleikom salaam


in utrecht heb ik dat niet

niet dat ik zusters die geen niqaab dragen minder vind ofzo maaruh ik vroeg me wel af?? waarom niet?? en in amsterdam en rotterdam zie je ze wel vaker

10-03-2007, 17:12

Citaat door moslima-arabia:
in utrecht heb ik dat niet

niet dat ik zusters die geen niqaab dragen minder vind ofzo maaruh ik vroeg me wel af?? waarom niet?? en in amsterdam en rotterdam zie je ze wel vaker

denhaag ook zuster
whoww daar heb je ze wel!!!
me vriendinnen dragen ook allemaal een niqab burqa!!
ik vind het mashallah!!

10-03-2007, 17:13
den haag ben ik maar 2 a 3 x geweest maar het is zover voor mij zoals je het weet.

10-03-2007, 17:16

Citaat door moslima-arabia:
den haag ben ik maar 2 a 3 x geweest maar het is zover voor mij zoals je het weet.

ja zuster begrijp je
den haag is eigenlijk de place to be!!
niemand die op je let

10-03-2007, 17:19
amsterdam en rotterdam ook wel daar zie ik ook maschallah van zuster die het gewoon dragen el hamdoellilah

10-03-2007, 17:19
moeten ze bij mij in de buurt doen bellen ze gelijk de 112 nummer of aivd hahahahahaha!

10-03-2007, 17:20

Citaat door moslima-arabia:
moeten ze bij mij in de buurt doen bellen ze gelijk de 112 nummer of aivd hahahahahaha!

tja zuster je zei al tegen me waar je ongeveer woont hahahaha ik zou meteen een nieuwe huis gaan zoeken

10-03-2007, 17:26

Citaat door umm_dawoed:
tja zuster je zei al tegen me waar je ongeveer woont hahahaha ik zou meteen een nieuwe huis gaan zoeken



kan niet he ik woon nog bij me ouders maar insha-allah komt het goed oegt en met jouw oooooooooooook

10-03-2007, 17:42



Citaat door moslima-arabia:
kan niet he ik woon nog bij me ouders maar insha-allah komt het goed oegt en met jouw oooooooooooook

inshallah zuster!!!
het komt wel goed heb sabr he

10-03-2007, 17:51
ghair-insha-allah

10-03-2007, 19:36
Niqaab zegt niet alles zusters. Het is mooi om te zien, maar je weet nooit wat er in het hart van een persoon afspreelt.

Maar inderdaad prachitg om te zien.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8