Bekijk volle/desktop versie : Naima el Bezaz



10-03-2007, 14:23
Ik moet de boeken ''de minnares van de duivel'' en '' de weg naar het noorden'' met elkaar vergelijken. Alleen weet ik niet meer zo goed wara het boek '' de minares van de duivel'' over gaat.

En ik moet een plaatje hebben van het boek '' de wge naar het noorden'' maar die kan ik niet vinden.

Kan iemand me helpen?

10-03-2007, 14:47



Citaat door mocrogirl90:
Ik moet de boeken ''de minnares van de duivel'' en '' de weg naar het noorden'' met elkaar vergelijken. Alleen weet ik niet meer zo goed wara het boek '' de minares van de duivel'' over gaat.

En ik moet een plaatje hebben van het boek '' de wge naar het noorden'' maar die kan ik niet vinden.

Kan iemand me helpen?


Heb de "minnares van de duivel" zelf, heb hem ook gelezen maar het slaat nergens op, hoe kun je een vergelijking van een boek maken als je het hele verhaal niet te volgen is.

11-03-2007, 15:03
iiC heb die Ook Gelezen

IiC vindt h`m eCht Gruwelijk

iiC vindt het vooral leuk omdat er meerdere verhalen zijn

iiC vindt die lela rebha eCht bOmBa :hihihi:

11-03-2007, 15:04
nOu het bOek gaat Over Djins ensO
Over Zwarte magIe Si7r ensO

11-03-2007, 16:33


http://www.scholieren.com

daar vind je boek verslagen enz.

11-03-2007, 19:25
wie shir doet word zwaar vervloekt het is na shirk de ergste wat je kan doen en je word miss. nooit vergeven dus een plekje in de hel staat voor je open dan...

die naima el bezaz is een koraniet en niet 100% in orde daar boven haar boeken slaan nergens op net als al haar alle domme opmerkingen

13-03-2007, 10:37
allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties Ik heb die presentatie al gehouden ( met vergelijkingen enz)

13-03-2007, 10:39

Citaat door Nadori_90:
wie shir doet word zwaar vervloekt het is na shirk de ergste wat je kan doen en je word miss. nooit vergeven dus een plekje in de hel staat voor je open dan...

die naima el bezaz is een koraniet en niet 100% in orde daar boven haar boeken slaan nergens op net als al haar alle domme opmerkingen



ja klopt, dat boek 'de minnares van de duivel is echt verschrikkelijk, maar 'de weg naar het noorden'' is wel leuk.

bij dat programma van kopspijkers ging ze een stukje uit het boek lezen van de minnares van de duivel, toen waren er veel moslims boos op haar. echt zo'n dom wijf, niet dat ze wat normaals voorleest

13-03-2007, 23:57
Ik vond de 'minnares van de duivel' ook niet echt een goed boek. Niet vanwege het onderwerp, ik vind dat iedereen zelf het recht heeft om te schrijven waar hij over wil schrijven. En zelfs als een onderwerp minder sterk is, dan nog kan het wel leuk geschreven zijn. Ik vind dat boek gewoon slecht geschreven, plus dat er inderdaad niet echt een rode draad in zat.