Bekijk volle/desktop versie : Elhamdoellilah!!!!!



09-03-2007, 23:06
Elhamdoellilah !!! Elhamdoellilah!!

Soms zijn dingen zo moeilijk voor je.. Je hebt zowel goede als slechte tijden.. Na regen komt zonnenschijn.. Vaak hoor je mensen zeggen ik heb dit en dat nodig.. Ik moet dit en dat doen enzz.. MAAAAAR vergeet niet dat mensen het moeilijk hebben.. Er zijn mensen die het veel en veel erger hebben.. Mensen die geen benen hebben om te lopen.. Mensen die niet kunnen zien.. Mensen die LETTERLIJK geen GELD en ETEn heben!!!


Daarom wil ik er even bij stil staan dat wij het lehamdoellilah toch goed hebben.. En dat we Allah swt dankbaar moeten zijn!! Het maakt niet uit in wat voor situatie je zit, denk altijd er zijn mensen die het veel erger hebben. Met SBAR kom je er echt wel.. Ik zeg dit niet zomaaar... Omdat ik het zelf niet altijd makkelijk heb gehad.. maar elhamdoellilah, k heb altijd sbar gehad en heb elhamdoellilah nu heel wat zonneschijn in me leven..

09-03-2007, 23:08


Elhamdoullilah ya rabbi al3amien

09-03-2007, 23:34
Elhamdolilah 3ella kollie 7el!

10-03-2007, 10:34
Idd we hebben het heel goed, als je dat beseft dan wordt het leven ineens een stuk gemakkelijker!

10-03-2007, 10:38


Heel mooi gezegd, en ik herken mezelf in wat je schrijft!

10-03-2007, 11:00
Je hebt gelijk ik probeer me dochter het ook altijd duidelijk te maken dat er kinderen zijn die bv geen eten hebben of geen speelgoed dus dat ze blij moet zijn met wat ze heeft en ga zo maar door..

10-03-2007, 11:04

10-03-2007, 11:13

Citaat door Sibel_flower:
Je hebt gelijk ik probeer me dochter het ook altijd duidelijk te maken dat er kinderen zijn die bv geen eten hebben of geen speelgoed dus dat ze blij moet zijn met wat ze heeft en ga zo maar door..



Inderdaad!! En wij staan er soms niet bij stil.. Soms vraag k me af is het nou zo moeilijk om alhamodellilah te zeggen en bij te zijn met wat je hebt.. Er zijn altijd wel mensen die het erger hebben..!!

10-03-2007, 11:14

Citaat door tafoenast:
Elhamdoellilah !!! Elhamdoellilah!!

Soms zijn dingen zo moeilijk voor je.. Je hebt zowel goede als slechte tijden.. Na regen komt zonnenschijn.. Vaak hoor je mensen zeggen ik heb dit en dat nodig.. Ik moet dit en dat doen enzz.. MAAAAAR vergeet niet dat mensen het moeilijk hebben.. Er zijn mensen die het veel en veel erger hebben.. Mensen die geen benen hebben om te lopen.. Mensen die niet kunnen zien.. Mensen die LETTERLIJK geen GELD en ETEn heben!!!


Daarom wil ik er even bij stil staan dat wij het lehamdoellilah toch goed hebben.. En dat we Allah swt dankbaar moeten zijn!! Het maakt niet uit in wat voor situatie je zit, denk altijd er zijn mensen die het veel erger hebben. Met SBAR kom je er echt wel.. [B][SIZE="4"]Ik zeg dit niet zomaaar... Omdat ik het zelf niet altijd makkelijk heb gehad.. maar elhamdoellilah, k heb altijd sbar gehad en heb elhamdoellilah nu heel wat zonneschijn in me leven[/SIZE]..[/B]



Als we het moelijk hebben denken we altijd dat we de enige zijn die grote verdiet of problemen hebben, maar zodra je er iemand anders over aanspreekt vallen die in het niet vergeleken met die ander zijn verdriet.

10-03-2007, 11:14

Citaat door keuken_prinses:
Heel mooi gezegd, en ik herken mezelf in wat je schrijft!



Vooral als je echt een in dipje zit, wanneer alles tegenvalt, vergeet niet dat allah swt er is.. En altijd elhamdoellilah blijven zeggen.. het heeft altijd erger gekund.En dat heeft me kracht gegeven om verder te gaan. Mijn leven op te pakken. En elhamdoellilah mij hoor je niet klagen