Bekijk volle/desktop versie : Belgische rechter vlucht voor boze familie



Pagina's : [1] 2

09-03-2007, 18:15
Belgische rechter vlucht voor boze familie


http://frontpage.fok.nl/nieuws/74283

In de rechtbank van Antwerpen moesten gisteren de rechter en zijn helpers de rechtszaal uitvluchten toen een familie in woede ontstak na te zijn veroordeeld tot een voorwaardelijke celstraf en een cursus 'daderinzicht'. Faisal T. en zijn zus Fatima, alsmede de rest van de uit Marokko afkomstige familie startten een massale knokpartij.

Een aantal leden van de familie was kort daarvoor veroordeeld voor het aanvallen van een politieagent in 2004. Die wandelde indertijd met zijn vrouw en schoonmoeder met een hondje, toen ze het aan de stok kregen met de Marokkaanse familie. Het hondje had bijna de 71-jarige Ahmed T. aangeraakt die daarom naar het beest schopte. Vervolgens gaf de agent in burger Ahmed een fikse duw. Zoon Faisal en dochter Fatima zetten de achtervolging in. Faisal belaagde agent Marcel tot tweemaal toe. Fatima stortte zich met haar paraplu op de twee vrouwen. Een nabijgelegen apothekeres en de kapster van de zaak ernaast hielpen ook met de familie T. mee.

Uiteindelijk wisten de agent, zijn vrouw en schoonmoeder in hun auto te stappen. Verscheidene keren beukte de bende echter nog in op de wagen. Agent Marcel S. hield aan het incident wellicht een arbeidsongeschiktheid over.

De woede na de uitspraak bij de familie T. ontstond waarschijnlijk omdat Marcel S. en zijn vrouw en schoonmoeder werden vrijgesproken van het plegen van geweld.

09-03-2007, 18:49


een fikse duw en 71 jaar als agent moet hij wel weten dat dat niet mag

verder zijn de marokkanen natuurlijk lieverdjes

09-03-2007, 18:57

Citaat door roebla:
een fikse duw en 71 jaar als agent moet hij wel weten dat dat niet mag

verder zijn de marokkanen natuurlijk lieverdjes


Er zijn lievers onder de Marokkanen. Vooral degenen die met suikerfeest koekjes komen brengen .

09-03-2007, 18:58

Citaat door roebla:
een fikse duw en 71 jaar als agent moet hij wel weten dat dat niet mag

verder zijn de marokkanen natuurlijk lieverdjes

Ik had die reactie ook direct. Als een hond aan mijn broekspijp gaat hangen krijgt ie ook een rot trap.

Die politieagent reageerde mijns inziens ook niet juist. Inderdaad komen die meestal weg.

Aan de andere kant vind ik de reactie van die Marokkaanse familie ook buitenproportioneel (2x). Eerst naar die politieagent, en daarna nog eens naar die rechter.

Maar het zal rechters leren!

09-03-2007, 19:00



Citaat:
verder zijn de marokkanen natuurlijk lieverdjes
Inderdaad,

En nu mag de rest van de maatschappij opdraaien voor een levenslange uitkering van die agent...


Citaat:
Agent Marcel S. hield aan het incident wellicht een arbeidsongeschiktheid over.

09-03-2007, 19:10
hahahaha zotte belgen. iwa die flik verdiende niet beter die kxk rasisten. wollah veeeeel te veeeel rasisten in Antwerpen.
en meestal zijn dat de flikken.!!!!

iwa EIGEN SCHULD DIKKE BULT.

09-03-2007, 19:30
Overdreven reactie van die ouwe, overdreven reactie van die politieagent wat ontaard in een matpartij van nogal licht ontvlambare types.
Maar wat die kapster en die apothekeres er tussen moesten zoeken is mij een raadsel.

09-03-2007, 20:29
ik ZOU PRECIES hetzelfde gedaan hebben POTEN AF VAN ME VADER!!!!
EN JA VLAANDEREN RACISTENLAND dus geen betrouwbaar nieuws!!

09-03-2007, 20:47

Citaat door krabbel33:
Je schopt niet naar iemands hond.

Agenten mogen in zo'n geval geen mensen een duw geven.

Maarde reaktie van die Marokkaanse familie is ook nogal belachelijk


Jammer dat mensen tegenwoordig het verbaal niet meer kunnen oplossen.

09-03-2007, 20:53

Citaat door Tat twam asi:
Ik had die reactie ook direct. Als een hond aan mijn broekspijp gaat hangen krijgt ie ook een rot trap.

Die politieagent reageerde mijns inziens ook niet juist. Inderdaad komen die meestal weg.

Aan de andere kant vind ik de reactie van die Marokkaanse familie ook buitenproportioneel (2x). Eerst naar die politieagent, en daarna nog eens naar die rechter.

Maar het zal rechters leren!

09-03-2007, 23:21

Citaat door LaBellaMtiwia:
hahahaha zotte belgen. iwa die flik verdiende niet beter die kxk rasisten. wollah veeeeel te veeeel rasisten in Antwerpen.
en meestal zijn dat de flikken.!!!!

iwa EIGEN SCHULD DIKKE BULT.

Je bent je pilletjes weer vergeten in nemen hé.
Of ben je toevallig familie van dat uitschot?

09-03-2007, 23:22

Citaat door ouldmeknes:
ik ZOU PRECIES hetzelfde gedaan hebben POTEN AF VAN ME VADER!!!!
EN JA VLAANDEREN RACISTENLAND dus geen betrouwbaar nieuws!!

O, was die gozer jouw vader?
Innige deelneming..belooft niet veel goeds voor je toekomst.

09-03-2007, 23:28



Citaat door rijmaran:
Je bent je pilletjes weer vergeten in nemen hé.
Of ben je toevallig familie van dat uitschot?



10-03-2007, 01:24
Wat een betrouwbare bron...

10-03-2007, 09:09
De grootste racisten is die familie natuurlijk zelf.

Waar halen die gore kaffers het lef vandaan, het is godsgeklaagd.

Pagina's : [1] 2