Bekijk volle/desktop versie : minocycline tegen acne

09-03-2007, 13:18
wie gebruikt dit ook en heb je veel bijwerkingen??????

09-03-2007, 14:40

het is een lichtere vorm van roaccutane. mn neefjes hebben het gebruikt. en na de kuur kregen ze alweer acne. bij roaccutane niet. je hebt ook tetraciclyne volgens mij. in het begin dat ze t slikte zag je geen 1 gaaf stukje huid meer. alle vuil was erdoor naar buiten gegooid. en na een tijd slikken verdwijnen de puisten en dan krijg je verschrikkelijk droge lippen. ze waren altijd gescheurd bij ze en t deed pijn en bebloed

09-03-2007, 14:48

Citaat door Kalala:
het is een lichtere vorm van roaccutane. mn neefjes hebben het gebruikt. en na de kuur kregen ze alweer acne. bij roaccutane niet. je hebt ook tetraciclyne volgens mij. in het begin dat ze t slikte zag je geen 1 gaaf stukje huid meer. alle vuil was erdoor naar buiten gegooid. en na een tijd slikken verdwijnen de puisten en dan krijg je verschrikkelijk droge lippen. ze waren altijd gescheurd bij ze en t deed pijn en bebloed

dikgedrukte is niet waar, het heeft helemaal niks met Roaccutane te maken, Roaccutane is een heel hoog gedoseerde vitamine A kuur..ook wel Isostorine genoemd..wat de talgproductie remt en de huid dunner maakt..zo krijgt acne geen kans meer

En minocycline is meer een soort antibioticum tegen acne..het bestrijd de bacterien en infecties bij acne, maar het is niet hetzelfde middel als Roaccutane in lichtere vorm, er zit in Monocycline geen vit. A hoog gedoseerd

minocycline of tetra....., word vaak voorgeschreven bij normale tot erge acne...als diana pil niet voldoende werkt...bij echt zware acne word Roaccutane voorgeschreven, maar dat heeft echt enorm veel bijwerkingen

Ik zelf heb geen ervaringen met die middelen,maar werk wel in een apotheek

09-03-2007, 14:55

Citaat door wipneusje:
dikgedrukte is niet waar, het heeft helemaal niks met Roaccutane te maken, Roaccutane is een heel hoog gedoseerde vitamine A kuur..ook wel Isostorine genoemd..wat de talgproductie remt en de huid dunner maakt..zo krijgt acne geen kans meer

En minocycline is meer een soort antibioticum tegen acne..het bestrijd de bacterien en infecties bij acne, maar het is niet hetzelfde middel als Roaccutane in lichtere vorm, er zit in Monocycline geen vit. A hoog gedoseerd

minocycline of tetra....., word vaak voorgeschreven bij normale tot erge acne...als diana pil niet voldoende werkt...bij echt zware acne word Roaccutane voorgeschreven, maar dat heeft echt enorm veel bijwerkingen

Ik zelf heb geen ervaringen met die middelen,maar werk wel in een apotheek

minociclyne is lichter dan roaccutane. roa is t sterkste middel. en daarin hebben ze weer sterktes. dus minocicline is wel een lichtere versie. het zijn beide anti acne middelen. ik weet heel goed wat voor middelen het zijn hoor.

09-03-2007, 15:11

Citaat door Kalala:
minociclyne is lichter dan roaccutane. roa is t sterkste middel. en daarin hebben ze weer sterktes. dus minocicline is wel een lichtere versie. het zijn beide anti acne middelen. ik weet heel goed wat voor middelen het zijn hoor.

Ja het zijn beide anti acne middelen, maar er zitten niet dezelfde stoffen in de geneesmiddelen!!!!!!!! het is een ander middel en werkt ook op een andere manier, Roaccutane heb je in verschillende sterktes..en Minocycline is geen lager gedoseerd Roaccutane

Roaccutane heeft heel andere bestanddelen en werkzame stoffen dan minocycline...doe maar niet zo eigenwijs, want ik denk dat ik er wel even meer verstand heb daarover dan jou, ik werk met die middelen in de apotheek, en studeer nog verder daarin..en anders vraag je het maar aan de dokter ofzo als je mij niet geloofd

En Roaccutane bevat zeer hoog gedoseerde vit. A, je mag ook niet zwanger worden, minocycline is een soort antibioticum en heeft ook bijwerkingen,maar anders dan Roaccutane

09-03-2007, 15:17
heb je mij horen zeggen dat ze dezelfde ingredienten hebben!!! ik weet niet wat je tof komt doen. maar als minocicline niet helpt geven ze je roaccutane. omdat roaccutane veel zwaarder is dan minocicline. heb niet gezegd dat het hetzelfde is als roaccutane. en dat je in een apotheek werkt en ik niet. wil niet zeggen dat IK er geen verstand van heb. heb alles gekregen van de dokter en weet precies wat de medicijnen doen.

09-03-2007, 15:51

Citaat door Kalala:
heb je mij horen zeggen dat ze dezelfde ingredienten hebben!!! ik weet niet wat je tof komt doen. maar als minocicline niet helpt geven ze je roaccutane. omdat roaccutane veel zwaarder is dan minocicline. heb niet gezegd dat het hetzelfde is als roaccutane. en dat je in een apotheek werkt en ik niet. wil niet zeggen dat IK er geen verstand van heb. heb alles gekregen van de dokter en weet precies wat de medicijnen doen.

Geplaatst door Kalala
het is een lichtere vorm van roaccutane. mn neefjes hebben het gebruikt

tja jij zei zelf toch letterlijk dat het een lichtere vorm is van Roaccutane, en toen ik het uitlegde dat het niet zo was, ging jij er weer tegenin..dus

Maarja maakt niet uit, ik zal je wel verkeerd begrepen hebben dan, maar waarom ging je er dan tegen in toen ik het uitlegde, en waarom bleef je dan herhalen dat het een lichtere versie is dan Roaccutane

Het is gewoon een heel ander medicijn, en werkt ook op een andere manier tegen acne..dat is een feit

09-03-2007, 16:21
laten we het op miscommunicatie gooien. soms als ik dingen uitleg komen ze er niet altijd heel goed uit. zand erover..

09-03-2007, 16:59

Citaat door Kalala:
laten we het op miscommunicatie gooien. soms als ik dingen uitleg komen ze er niet altijd heel goed uit. zand erover..

oke

ik moet ook altijd niet zo kattig doen